VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] TDI AFN po remoncie nie jeździ https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=32379 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | AssassiN [ Wto 02 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk3] TDI AFN po remoncie nie jeździ |
Witam Zdecydowałem napisac ten temat (po przeszukaniu forum) bo jestem juz zdesperowany Mianowice, od dłuzszego czasu irytował mnie metaliczny stukot w moi tdi, oraz nie najwieksza moc. Postanowilem spojrzec w silnik i sprawdzic co w trawie piszczy. Mechanik podejrzewał sworznie na tłokach (bo zawory i rorzad były wielokrtnie sprawdzane) Po zdjeciu góry silnika okazało sie ze jest całkiem zdrowy (na liczniku ok 190 000 a w rzeczywistosci nie wiadomo ile) zostały wymienione wszytskie sworznie i pierscienie i w sumie tyle w silniku. Stukot dochodzil ze przestawionej popmpy wtryskowej. Ale korzystajac z rozlorzonego silnika wyjałem turbo i zawiozłem do znachorów (dosc polecana firma w łodzi nie jakis ciemny warsztat) Okazało sie że ze fitru K&N urywały sie kawałki gumowej obydowy co trafiało prosto w wirnik. skutek, wymieniony wirnik na nowy a całe turbo zregenerowane. I odtąd zaczeły sie schody. Mianowice po złozeniu auto jezdziło jak polonez. W pierwszej kolejnosci został wymieniony N75, dało ale nie wiele. Całe auto zostało porzadnie przejżane - nic nie wskazywało jakiego nie dopatrzenia w złożeniu. Ogólnie auto nie idzie wcale do 3000 obrotow, dopiero potem zaczyna sie cos dziac ale nie jest to co było przed remontem. A zatem sparwdzono przepływke - tez okazało sie ze odbiega od normy a zatem jest wymieniona na nowa - wiekich zmian nie ma ![]() Dzis zmierzyłem cisnienie w podobnym TDI (w Golfie Iv z 2000r) Wynik jest taki, jego turbo dmucha od ok 1500 i wali do 3000 prawie 1,5 bara. Moje zaczyna po 2000 i jedyna na co je stac to ok 0,8 bara Jestem zdesperowany, bujam sie z tym autem juz od maja i za cholere nie wiadomi co. Odrazu mowie ze filtry paliwa powietrza itp powymieniane. raczej to nie zapłon bo pompa ustawiona pod ksiazke Prosze o (konkretne) rady HELP ![]() |
Autor: | evolution [ Wto 02 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
powiem tak.. ktos kto robi auto w ten sposob to znachor... jedyne co mozna polecic to porzadna diagnoza i usuniecie usterki... podejrzewam ze czas doprowadzenia do normalnosci tego auta to gora 4 h choc mysle ze ogarnac dalbym rade ja w 2 h. |
Autor: | GIEROYPL [ Wto 02 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
może być wiele przyczyn moze zawór od turbo się zacioł i wszystkie spaliny idą w rurę a nie na łopatki. Daj na gg to coś lepiej mi powiesz to powiem co moze być nie tak. |
Autor: | AssassiN [ Wto 02 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
evolution, Prosze o konkrety, a nie nie potrzebne dyskusje czy opinie GIEROYPL, niestety ostanim czasem pozno wieczorem ma dostep do swojego kompa, ale sie zgłosze |
Autor: | evolution [ Wto 02 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
konkrte znajdz kogos kto ci go zdiagnozuje napisalem... bo tak pol auta wymienisz a sie okaze ze ktos czegos nie podpial... |
Autor: | AssassiN [ Śro 03 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
sęk w tym ze auto od poczatku siedzi na kompie i nic nie odbiega od normy (poza wspomnainą przepływką która wyrzucała błąd) po za tym nic innego sie nie pojawia Wszytskie inne wartości tez sa w normie |
Autor: | evolution [ Śro 03 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
co ty nie powiesz... rozwiazanie problemu jest tylko jedne.. zmienic obslugujacego komputer na bardziej rozgarnietego... ![]() |
Autor: | GIEROYPL [ Śro 03 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
Niech dobry mechanik podłączy dobrego VAGa bo na pomorze to pewnie do mnie nie przyjedziesz a przez gg to trochę cięźko naprawić. |
Autor: | evolution [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
GIEROYPL napisał(a): Niech dobry mechanik podłączy dobrego VAGa bo na pomorze to pewnie do mnie nie przyjedziesz a przez gg to trochę cięźko naprawić. tu mysle ze moze byc kolejnny przyklad rozumowania najlepszy mechanik to ja sam chocbym piekarz
|
Autor: | GIEROYPL [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
no niestety jestem mechanikiem. |
Autor: | evolution [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja mowie o wlascicielu auta ![]() |
Autor: | GIEROYPL [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
A to przepraszam bo myślałem ze do mnie bijesz, jeszcze raz przepraszam a forum jest po to aby sobie pomagać i wymieniać się doświadczeniami. |
Autor: | evolution [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
wymieniac sie doswiadczeniami i pomagac... pomoc na zasadzie wymien to i to a poozniej moze to i moze tamto powoduje tylko ze z dnia na dzien jestes lzejszy o kolejne $$ a najlepsza pomoca jest powiedzenie panu by dal od 150 do 300 za porzadna diagnoze z gwarancja i wymienil tylko jeden uszkodzony element... reasumujac codziennie mam do czynienia z forumowymi kolegami ktorzy czytaja forum wymieniaja pol auta a pozniej sie okazuje ze nie widzieli spadnietego wezyka ![]() |
Autor: | GIEROYPL [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
no dokładnie popieram porządna diagnoza i dopiero reszta bo to nie ma sęsu jak kolega się nie zna na mechanice. |
Autor: | cowboy [ Czw 04 Wrz, 2008 ] |
Temat postu: | |
AssassiN, jedź do uysego na maja 14 temat jest bardzo krótki do zdiagnozwania, uysy powie Ci w 15 minut co jest nie tak ![]() http://www.g-lab.pl/kontakt.html moim zdaniem masz źle zregenrowane turbo, względnia sztanga do regulacji lub ograniczniki... |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |