Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [passat b3] Swap z 2.0 (115KM) na 1.9TD, potrzebne info
PostWysłany: Wto 19 Sie, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 09 Lip, 2007
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Jeśli ktoś chciałby udzielić mi trochę informacji na ten temat to będę wdzięczny.
Co trzeba przełożyć oprócz silnika i skrzyni? Instalację elektr., paliwową, zbiornik?
Może na przykładzie innych modeli. Wie że i tak sobie poradzę ale jak ktoś coś wie to nie zaszkodzi jak Ja też będę to wiedział i nie będę musiał sam tego odkrywać. :D
Pozdro


Ostatnio edytowany przez placek, Śro 20 Sie, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 20 Sie, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Kolektor wydechowy, pewnie wiazke elektryczna - zeby nie bylo druciarstwa, zbiornik tez przydaloby sie caly wymienic na taki od diesla, chyba ze ci sie uda go dokladnie wyplukac, pompa paliwa tez pewnie inna


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 20 Sie, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
Pompa paliwa w dieslu nie potrzebna , zbiornik z zasilaniem od dołu , wiązka do małych przeróbek największą przeróbką to będzie pociągnąc przewó do grzania świec i sterowanie przekaźnika , kolektor do rzeźby , no i rozrusznik nie wiem czy da rade ukręcić .


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 26 Sie, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 09 Lip, 2007
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Sytuacja jest taka że mam całe auto z dieslem kompletne (lekko obite i przyrdzewiałe).
Czyli najprościej wyciągnąć i przełożyć najwięcej jak się da.
Bardziej chodzi mi o to czy będą mocowania silnika i skrzyni pasować, układ wydechowy i takie tam.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 02 Wrz, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 19 Sty, 2006
Posty: 264
Skąd: RadziONków
Gadu-Gadu: 5462895
Auto: Bora 1J6 ASZ
Rozruszik musi byc inny bo 2.0 ma 0.9-1.1 kW a diesel od 1.8-2.0 kW lapy silnika i inne duperele sa te same ,masz cale auto to niema problemu wyciagasz z tego i wkladasz do tego.Chcesz to podaj maila i wysle ci skan ksiazki do B3 Sam Naprawiam Samochod poczytasz to bedziesz widziec roznice ktore niesa duze


Ostatnio edytowany przez Rojcok, Wto 02 Wrz, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    5462895
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Wrz, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Jak masz całe auto to dasz rade,uważaj na odcięcie zapłonu[nowsze tdi] lub fabryczny alarm ,ja przy pierwszym i drugim przypadku miałem lekkie potknięcie.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe