Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Polo G40] Skacza obroty na luzie
PostWysłany: Śro 13 Sie, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
Dopiero co wrocilem z roboty, wiec zanim silnik na dobre ostygnie, wole sie podpytac drodzy koledzy:

Sprawa niby prosta, silniczek krokowy - czy silnik zimny czy cieply, obroty skacza na luzie... Do dzisiaj skakaly minimalnie [1.5-2k], jednak podczas stania dluzsza chwile w korku zaczely skakac dosc drastycznie, od ponizej 1k do 2k+... W jednym momencie silnik prawie gasl, zeby za moment obroty skoczyly...
Dymu bialego nie puszcza, a mimo to juz spotkalem sie z opinia ze moze gdzies silnik dostawac falszywe powietrze...

Mozliwe ze nawet bym sie nie fatygowal z tym na forum.. Gdyby nie fakt, ze G40 mam bardzo krotko i na dobre jeszcze do niej nie zagladalem...
Jedyne co narazie ustalilem, to fakt ze kompresor bedzie musial pojsc do regeneracji bo dmucha ledwo 0.4-0.5 :<:
Aaaa... I jeszcze jeden powod zawitania z problem na forum - spotkalem sie rowniez z opinia, ze starsze polowki nie posiadaja silniczkow krokowych coooo Tyle, ze szczerze przyznaje bylem za leniwy/zmeczony/brakowalo czasu zeby to sprawdzic.. Ale jakos mi sie nei chce wierzyc aby go nie bylo.

Za wszelkie rady z gory dziekuje!



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 13 Sie, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Paź, 2004
Posty: 1138
Skąd: GliVwice
Gadu-Gadu: 3049999
Auto: VW Polo G40/ Audi A4 TDI Avant :)
czapioch, Rulka dolotu powietrza na lekkim skosie ma od dołu wsadzony wężyk lubi wyskakiwać i może być powodem że obroty skaczą. Jeśli nie to a wszystko z góry ok to sonda pozostaje.



_________________
Strona: http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1296

Były temat Byłe Projekty: viewtopic.php?f=112&t=26617

Passat B4: viewtopic.php?f=98&t=83276

Audi A4: viewtopic.php?f=98&t=89587

Aktualnie
Projekt Polo STYLE-G40: viewtopic.php?f=98&t=56997&p=612615#p612615
Offline
 Profil    3049999
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 13 Sie, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
Rura dolotu sprawdzona - wezyk schodzacy od niej w dol, siedzi na miejscu, objemka moze troche luzna, ale trzymala... Efekt sprawdze za kilka godzin, ale obawiam sie ze to jednak lambda bedzie...

Albi, rozumiem ze miales na mysli uziemienie sondy ? Bo na podobny temat naciolem sie wlasnie przesukajac sobie forum jakis czas temu, tyle ze tam podobna sytuacja miala miejsce w G60 i bodajze ze nie na luzie, a ogolnie falowaly obroty.

EDIT

Przetestowane... Chwilke bylo lepiej pozniej znowu swoje raz lzej raz mocniej faluja na luzie :<:
Idzie dluzszy weekend wiec zapewne przyjrze sie problemowi doglebniej i dam znac co szwankuje.

BTW, jesli mnie sluch nie myli, to dosc glosno pracuje pomka paliwa wlasnie na luzie... Co jak co, ale ona chyba tez mogla by miec cos z tym wspolnego... ? :/



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 16 Sie, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Mar, 2008
Posty: 550
Skąd: Toruń
Nie jestem zbytnio obeznany ale mialem podobny problem z 2.0 8V i polecilbym Ci przeczyszczenie krokowego ale skoro juz o tym wiesz to przyczyna rowniez moga byc swiece i przewody zaplonowe ;)



_________________
([_o_]≡≡≡≡≡≡VW≡≡GTI≡[_o_])
/viewtopic.php?f=98&t=30404
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 16 Sie, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Też za bardzo nie jestem zorientowany ale powiem Ci jak to bylo w moim rodzinnym vagoniku.Obroty skakały jak u Ciebie, myśleliśmy ze to Sonda ale sie okazało ze to był czujnik temperatury cieczy, ale czy w G40 takie cuś jest to Ci nie powiem


Offline
 Profil    5
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe