VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Polo G40] Skacza obroty na luzie
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=31916
Strona 1 z 1

Autor:  czapioch [ Śro 13 Sie, 2008 ]
Temat postu:  [Polo G40] Skacza obroty na luzie

Dopiero co wrocilem z roboty, wiec zanim silnik na dobre ostygnie, wole sie podpytac drodzy koledzy:

Sprawa niby prosta, silniczek krokowy - czy silnik zimny czy cieply, obroty skacza na luzie... Do dzisiaj skakaly minimalnie [1.5-2k], jednak podczas stania dluzsza chwile w korku zaczely skakac dosc drastycznie, od ponizej 1k do 2k+... W jednym momencie silnik prawie gasl, zeby za moment obroty skoczyly...
Dymu bialego nie puszcza, a mimo to juz spotkalem sie z opinia ze moze gdzies silnik dostawac falszywe powietrze...

Mozliwe ze nawet bym sie nie fatygowal z tym na forum.. Gdyby nie fakt, ze G40 mam bardzo krotko i na dobre jeszcze do niej nie zagladalem...
Jedyne co narazie ustalilem, to fakt ze kompresor bedzie musial pojsc do regeneracji bo dmucha ledwo 0.4-0.5 :<:
Aaaa... I jeszcze jeden powod zawitania z problem na forum - spotkalem sie rowniez z opinia, ze starsze polowki nie posiadaja silniczkow krokowych coooo Tyle, ze szczerze przyznaje bylem za leniwy/zmeczony/brakowalo czasu zeby to sprawdzic.. Ale jakos mi sie nei chce wierzyc aby go nie bylo.

Za wszelkie rady z gory dziekuje!

Autor:  Albi [ Śro 13 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

czapioch, Rulka dolotu powietrza na lekkim skosie ma od dołu wsadzony wężyk lubi wyskakiwać i może być powodem że obroty skaczą. Jeśli nie to a wszystko z góry ok to sonda pozostaje.

Autor:  czapioch [ Śro 13 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Rura dolotu sprawdzona - wezyk schodzacy od niej w dol, siedzi na miejscu, objemka moze troche luzna, ale trzymala... Efekt sprawdze za kilka godzin, ale obawiam sie ze to jednak lambda bedzie...

Albi, rozumiem ze miales na mysli uziemienie sondy ? Bo na podobny temat naciolem sie wlasnie przesukajac sobie forum jakis czas temu, tyle ze tam podobna sytuacja miala miejsce w G60 i bodajze ze nie na luzie, a ogolnie falowaly obroty.

EDIT

Przetestowane... Chwilke bylo lepiej pozniej znowu swoje raz lzej raz mocniej faluja na luzie :<:
Idzie dluzszy weekend wiec zapewne przyjrze sie problemowi doglebniej i dam znac co szwankuje.

BTW, jesli mnie sluch nie myli, to dosc glosno pracuje pomka paliwa wlasnie na luzie... Co jak co, ale ona chyba tez mogla by miec cos z tym wspolnego... ? :/

Autor:  janas05 [ Sob 16 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Nie jestem zbytnio obeznany ale mialem podobny problem z 2.0 8V i polecilbym Ci przeczyszczenie krokowego ale skoro juz o tym wiesz to przyczyna rowniez moga byc swiece i przewody zaplonowe ;)

Autor:  sundecade [ Sob 16 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Też za bardzo nie jestem zorientowany ale powiem Ci jak to bylo w moim rodzinnym vagoniku.Obroty skakały jak u Ciebie, myśleliśmy ze to Sonda ale sie okazało ze to był czujnik temperatury cieczy, ale czy w G40 takie cuś jest to Ci nie powiem

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/