VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[polo 2f] Różnice miedzy silnikami AAV, 3F i PY?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=31875
Strona 1 z 2

Autor:  ethan89 [ Pon 11 Sie, 2008 ]
Temat postu:  [polo 2f] Różnice miedzy silnikami AAV, 3F i PY?

Mam pytanie czy te silniki maja taki sam blok?? czym sie tak naprawde roznia?? czy sfrednice tłokow sa takie same?? poniewaz mam zbedny blok z AAU i myslalem czy by nie zakuć całego dołu ale na podzespołach z g40(jak by sie tak dało jak to beda te same bloki) potem głowica i cały osprzet z G. Co o tym sadzicie??

Autor:  cocoloco [ Pon 11 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

glownie te wsyztkei silniki roznia sie glowica...... g40 ma inne tloki troche krotsze i inna budowe natomiast w glowicy roznai sie walki, w g40 o ile sien ei myle sa tez inne zawory ... bo i inny osprzet w kazdym z tych silników napewno g40 i 3f maaj taki sam blok ale czy auu to nie iwem :)

Autor:  KadareK [ Pon 11 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

aau i 3f maja ten sam dol, te same bolki, glowice chyba tez (nie wiem czy walkiem sie nie roznia), kolektor doltowy jest inny, inna elektryka jak i reszta dolotu.
py ma inny blok co do calej reszty (min nie ma w tamtych mocowania na lape kompresora jak i splywu oleju. Tloki w g40 sa wybrane, odprezone zwgledem pozostalych jednostek, iny walek rozrzadu, kolektor inny niz w 3f choc podobny wygladem.

Autor:  ethan89 [ Pon 11 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

kurcze to tylna część ciała troche bo myslalem ze AAU to ten sam blok jak ta sama pojemnosc, bo chcialem sobie zakuć cały blok z AAu czesciami z G40 i potem osprzet cały z G, wiadomo cała gura dolot wydech itp, ale jak mowicie ze to inny blok to chyba niema sesu sie w to bawic i lepiej kupic całe g i zakuć mu doł

Autor:  cocoloco [ Pon 11 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

ethan mam an sprzedaz kompletny dol od g40 :) po 9x tys przebiegu :) i kilka czesci ktore przykreca sie do glowicy ;)

Autor:  KadareK [ Wto 12 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

co do zakucia za 1000eur jest firma ktora zrobi ci tloki kute o jakich parametrach chcesz, nawet do motorynki ;)

Autor:  mahon [ Wto 12 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

AAU ma pojemnosc 1.0, AAV ma 1.3

Autor:  ethan89 [ Wto 12 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

cocoloco narazie nie bo auto mnie kosztowało i lakier ale mysle ze na poczatku roku jak bys miał to jescze to mogł bym wziasc,,

Mahon no racja AAV pomyliło mi sie

To zmieniłem odpowiednio tytu wątku.
Lucius Snow

Autor:  Szuan [ Nie 30 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

sorki za odkop i troche inne pytanie ale czy np wałek z 3f podejdzie do NZ? bo wyczytałem gdzieś na vwforum.nl że niby polepszy to moment obrotowy silnika... jeśli pisze bzdury to prosze o wyrozumiałość ale mój j.obcy jest na marnym poziomie no_coment
pozdro i dzięki za odp.

Autor:  KadareK [ Nie 30 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

wiem ze w 3f jest ostrzejjszy niz w py ale nie wiem jak to sie ma do nz

Autor:  cocoloco [ Nie 30 Lis, 2008 ]
Temat postu: 

Szuan, tak podejdzie wsyztko bedzie na plus :)

Autor:  Szuan [ Sob 06 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

cocoloco, dzięki, już namierzyłem gościa(szrot) gdzie jest taki wałek :D znaczy sie kpl silnik - tak powiedział przez tel (pod koniec grudnia mam sie u niego zjawić...)
Panowie, może było, a może nie ale czym tak naprawde różni się głowica NZ od 3F? podejdzie bezproblemowo na mój blok? jeśli tak, to co mi będzie potrzebne oprócz bloku...

Autor:  ethan89 [ Sob 06 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

a nie lepiej cały silnik jak tam jest??:D bo sama głowica nieda Ci tego samego co cały 3f

Autor:  cocoloco [ Nie 07 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

3f jest na digifancie :) 3f moze mieć większą kompresje poprzez tłoki :)

Autor:  Szuan [ Nie 07 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

ethan89 napisał(a):
a nie lepiej cały silnik jak tam jest

podobno coś z blokiem nie tego :((

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/