VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] 1.9TDI 110KM spadek mocy https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=31756 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kubeusz [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk3] 1.9TDI 110KM spadek mocy |
Witam wszystkich!! Dzis wracalem z krakowa niezaciekawa A4. No i sunalem dosyc ostro ponizej 160km/h malo co schodzilem dlugo pociaglem tak 180km/h. po jakims czasie odczulem duzy spadek mocy auto zamulilo.Temperatura silnika ok, oleju tez zadne kontrolki sie nie palily.Tak wiec zjechalem na stacje benzynowa zeby obadac co jest. Wszystko wydaje sie ok sprawdzilem po jakims czasie olej i tez ok. Wsiadlem odpalilem i moc wrocila. Czym to moze byc spowodowane?? aaa no a silniczek w moim golfiku to 1.9 TDI 110KM. autko z 97r. z gory wielkie dziekii. Pozdrawiam |
Autor: | rademal [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
auto nie było bite? może masz zderzak od benzyniaka w tdi nie wiem jak to jest w 3 ale w IV temp powietrza wzrosła i czuć było, że auto słabnie ![]() |
Autor: | turpik [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
na 99% to przepustnica. Niestety nie mozna tego naprawic trzeba kupic nowa (po zlozeniu trzeba jeszcze podpiac pod kompa i ja zadaptowac). Nowy najtanszy zamiennik kosztuje 250 zl w zwyz. |
Autor: | kubeusz [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
a ma cos wspolnego to z tym, bo mam do wymiany sprzeglo. jak jechalem to zdazylo mi sie raz ze slizglo i ostatnio mechanik mi powiedzial ze w niedlugim czasie do wymiany.wgl do dupy mi wchodzi jedynka. No i moment przed ta zamulka dowalilem ostra redukcje i moze potem rownomiernie slizgalo? no nie wiem |
Autor: | lucek [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
A jak jechałeś i dodawałeś gazu rosły obroty a prędkość nie? To oznaka ślizgania się sprzęgła... |
Autor: | kubeusz [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
no nie rosly. w normie sie trzymaly. |
Autor: | LCQ [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
kubeusz napisał(a): Witam wszystkich!! Dzis wracalem z krakowa niezaciekawa A4. No i sunalem dosyc ostro ponizej 160km/h malo co schodzilem dlugo pociaglem tak 180km/h. po jakims czasie odczulem duzy spadek mocy auto zamulilo.Temperatura silnika ok, oleju tez zadne kontrolki sie nie palily.Tak wiec zjechalem na stacje benzynowa zeby obadac co jest. Wszystko wydaje sie ok sprawdzilem po jakims czasie olej i tez ok. Wsiadlem odpalilem i moc wrocila. Czym to moze byc spowodowane?? aaa no a silniczek w moim golfiku to 1.9 TDI 110KM. autko z 97r. z gory wielkie dziekii. Pozdrawiam
filtry, katalizator zapchany, przepływka, zawór N75 |
Autor: | kubeusz [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
filtr paliwa i powietrza wymieniony. no a katalizator na jakiej zasadzie?? wiesz wylaczylem go na 10min i zapalilem i okk to nie wiem a powiedz mi jeszcze jakie sa koszty nowej przeplywki i tego zworu N75 |
Autor: | lucek [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
kubeusz napisał(a): tego zworu N75
Mogę Ci sprzedac w dobrej cenie, sprawdź sobie na allegro po ile chodzą (wpisz w wyszukiwarkę "zawór N75") i ja sprzedam Ci z jakimś bonusem lepiej niż z Allegro ![]() |
Autor: | cowboy [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
rademal napisał(a): może masz zderzak od benzyniaka turpik napisał(a): na 99% to przepustnica Lucius Snow napisał(a): To oznaka ślizgania się sprzęgła...
jaka przepustnica w TDI, gdzie sprzeglo...ludzie kolega złapał tryb awaryjny tzw. notlauf na wszelekich forach wałkowane miliony razy najczesciej wynika z przeładowania turbiny, jak podłączy VAG pewnie odczyta błąd 575 |
Autor: | kubeusz [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
dzieki wielkie cowboy czyli nie mam czym sie martwic? |
Autor: | laki_boRaTDi [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
mialem podobnie u siebie w borze, auto zamulone predkosc max 130, wczoraj pojechalem na diagnostyke i winna byla przepływka, wartosci o polowe mniejsze od prawidlowych, nowa przeplywka + diagnostyka 360zl. Polecam Ci zaklad w ktorym ja bylem koles zna sie na rzeczy FHU AUTO-DANECKI ul. Bytomska 367 41-940 Piekary Śląskie |
Autor: | kubeusz [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
laki_boRaTDi ale co tobie caly czas mulilo?? czy jak wylaczyles odczekales i wlaczyles bylo wszystko ok? |
Autor: | cowboy [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
koledzy jak auto muli powyzej 3000 rpm to najczesciej przepływka jesli przy butowaniu wpada w tryb awaryjny to przeładowanie.. tak czy siak trzeba zdiagnozowac DYNAMICZNIE auto na drodze z pedałem gazu w podłodze... bo samo zczytanie błędów nic nie da... prawdopodobnie moze przycinac sie sterowanie turbiny z powodu zapieczonych kierownic spalin... |
Autor: | kubeusz [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
no bylem dzis u znajomego mechanika i mowie mu co i jak luknal na sprawe i pojechal na jazde testowa dal mu czadu i powiedziale ze elegancko wchodzi w obroty i ze rakieta ze nic sie nie dzieje. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |