VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Corrado] 2.0 falujące obroty https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=31606 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zuku02 [ Wto 29 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | [Corrado] 2.0 falujące obroty |
Witam. Wiem, że dosyć dużo o obrotach już zostało napisane i w większości z waszych porad wynikało, że koszt naprawy będzie niewielki lub zajmie ona tylko trochę czasu. Ja mam pytanie czy takie falowanie może być spowodowane jakąś poważną usterką silnika? Nie znam jeszcze dokładnie sytuacji bo dopiero czaję się na Coreczka, ale jak rozmawiałem z właścicielką (tylko telefonicznie) to mówiła, że falowanie nie jest ciągłe, ale czasem się zdarza, że z obrotami coś zaczyna się dziać... Z góry dzięki za pomoc. Napisz jaki 2.0, chodzi o 2E 8v czy 9A 16v? Lucius Snow Chodzi o tą 8v |
Autor: | qbejs [ Wto 29 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Sprawdź silniczek krokowy i czujnik temp. płynu chłodniczego na 2 pin ( tzw. niebieski ) |
Autor: | mustang877 [ Śro 30 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
miałem identyczny problem w swoim Corrado. jesli chodzi i silnik 9A to bardzo czesta przyczyną falujących obrotów w tym silniku sa nieszczelnisci w układzie dolotowym, u mnie i u znajomego ta nieszczelnosc byla na gumowej rurze idacej od filtra do kolektora. ta guma czesto pęka od spodu a z zewnatrz sie wydawalo ze jest ok. po wymianie tej gumy wszystko wrócilo do normy. powodem moze byc tez konkretnie zapchany filtr paliwa ale to rzadziej. tak w ogole to mechaniczne wtryski sa bardzo wrazlwie na wszelkie nie szczelnosci i tego trzeba pilnowac przy tych silnikach jak i przy KR i PL. Super, że chciałeś pomóc, ale kolega napisał jednak, że ma 8v a nie 16v (9A) na KJecie. Lucius Snow |
Autor: | LCQ [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
zuku02 napisał(a): Ja mam pytanie czy takie falowanie może być spowodowane jakąś poważną usterką silnika?
Nie znam jeszcze dokładnie sytuacji bo dopiero czaję się na Coreczka, ale jak rozmawiałem z właścicielką (tylko telefonicznie) to mówiła, że falowanie nie jest ciągłe, ale czasem się zdarza, że z obrotami coś zaczyna się dziać... Z góry dzięki za pomoc. bierzesz szmatke, benzyne ekstrakcyjną, zdejmusz gume od dolotu i polerujesz na błysk przepustnice, do tego zdejmij silnik krokowy i albo go dokładnie przeczyść/albo wrzuć do benzyny ( ja częściej czyściłem dokładnie), możesz również przeczyścić przepływke (tam gdzie są zaczepy klampki oczyść dokładnie, żeby się nie zacinała na przyszłość), warto by było skasować stare błedy, jeśli takowe sie zrobiły, powinno pomóc na 99% ![]() P.S. uważaj na czujnik w przepływce ![]() |
Autor: | Speed [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Dokładnie. Silniczek krokowy przedmuchaj najlepiej WD z tej plastikowej czerwonej rurki co jest w komplecie ,poskładaj spowrotem i jak zadziala to wciśnij POMOGł:) |
Autor: | LCQ [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Speed napisał(a): Silniczek krokowy przedmuchaj najlepiej WD z tej plastikowej czerwonej rurki co jest w komplecie ,poskładaj spowrotem i jak zadziala to wciśnij POMOGł:)
WD pomogło ale na chwile, jakoś wole benzyną przeczyścić |
Autor: | CorrniszoN [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
chłopaki ta sama operacja dla 1,8 16V KR ? dodam jeszcze że po przeczyszczeniu dolotu zaczeły się te problemy. Przepustnicy nie ruszałem. |
Autor: | zuku02 [ Wto 19 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Dzięki panowie za pomoc. Ale niestety do zakupu nie doszło ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |