Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] 1,4 AEX po rozgrzaniu spadaja obroty
PostWysłany: Wto 13 Maj, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2007
Posty: 61
Skąd: Wojkowice
Gadu-Gadu: 3007544
Witam

moze ktos wie co moze byc przyczyna spadania obrotow po rozgrzaniu silnika. Sytuacja powtarza sie caly czas gdy jest zimny trzyma obroty w okolicach 1000 i jest ok a gdy nagrzeje sie to obroty spadaja do 700-900 (skacza) i trzesie sie wszystko w srodku :/ czasami zdarzalo sie ze po wcisnieciu sprzegla przy dojezdzaniu do skrzyzowania silnik gasl :/

prosze Was o pomoc z gory dzieki :)


Offline
 Profil    3007544
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 09 Maj, 2008
Posty: 1
Ja miałem ten sam problem z moim MkII 1,8 GT. Po wymianie gaźnika (wymieniłem na taki z 1,6 bo podszedł a innego nie miałem) jeździ dobrze. Pozdrawiam.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
sto razy pisać - ciagle mało .......

jesli silnik jest zimny ma właczone tzw ssanie - czyli obroty sa wieksze - ok 1000 -1200 i silnik pracuje na bogatej mieszance,
po nagrzaniu obroty powinny spaśc do ok 800,
na moje - wyczyść przepustnice i przeprowadz adaptację - powinno falowanie obrotów ustapić



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2007
Posty: 61
Skąd: Wojkowice
Gadu-Gadu: 3007544
Cytuj:
sto razy pisać - ciagle mało .......

jesli silnik jest zimny ma właczone tzw ssanie - czyli obroty sa wieksze - ok 1000 -1200 i silnik pracuje na bogatej mieszance,
po nagrzaniu obroty powinny spaśc do ok 800,
na moje - wyczyść przepustnice i przeprowadz adaptację - powinno falowanie obrotów ustapić


powinny spasc do ok.800 a u mnie spadaja do ok.600 cale auto sie trzesie i czasem silnik gasnie...
przepustnica wyczyszczona i dalej sie tak dzieje

sorry marian ale nie znalazlem stu postow z odpowiedzia na moj problem bo wszystkie odpowiedzi sa z tym samym co Ty napisales.


Offline
 Profil    3007544
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
co to dokladniej jest za silnik AEX? to jest wielopunkt, monopunkt czy gaznior?


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Z tego co znalazłem, to wielopunkt (Motronic).



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
wielopunkt z plastikowm kolektorem



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
no to w takim razie "the usual suspects"

switche na przepustnicy i krokowiec - to wplywa na stabilizacje biegu jalowego
sonda, czujnik temp cieczy - to zmienia sklad mieszanki wraz z nagrzewaniem sie silnika

poszperaj po forum nt. charakterystyk czujnikow oraz sposobow sprawdzania switchy, krokowca i sondy.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2007
Posty: 61
Skąd: Wojkowice
Gadu-Gadu: 3007544
ktoś gdzieś mi coś mówił żeby wykąpać silniczek krokowy w benzynie ekstrakcyjnej... można tak w ogóle?


Offline
 Profil    3007544
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
tak, nawet powinienes


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 19 Lis, 2006
Posty: 348
Skąd: toruń
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk III
słuchaj miałem ostatnio taki problem u siebie w warsztacie wszystko zostało juz robione i czyszczone podmieniane

wkońcu podmieniłem komputer i wszystko powróciło do normy


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 13 Lip, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2007
Posty: 61
Skąd: Wojkowice
Gadu-Gadu: 3007544
wlasnie zapomnialem o tym temacie :/ auto stoi u mechanika i tez okazalo sie ze jest to komputer :/ jestem tylko ciekawy jaki bedzie tego koszt...


Offline
 Profil    3007544
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 19 Lis, 2006
Posty: 348
Skąd: toruń
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk III
witam
miałem taki komputer i ddałem za 200 zł


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 13 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe