VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Mk1 Cabrio] 1.8 2H z każdym dniem więcej oleju na bagnecie
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=31305
Strona 1 z 1

Autor:  Glinek [ Nie 13 Lip, 2008 ]
Temat postu:  [Mk1 Cabrio] 1.8 2H z każdym dniem więcej oleju na bagnecie

Kupilem auto bylo full bagnet
zrobilem 2 tys km bylo troszke mniej niz full i nagle przyszedl dzien kiedy umylem silnik to raz dwa.. mialem 10 litrow benz i pomylilem sie i zalalem disla kolejne 10 i dotankowalem do pelna czyli 30 litrow 98 benz.. pojechalem dzisiaj do krakowa zeby to wypalic po czym nagle jak wracalem zaswiecila sie kontrolka oleju mmrugajac i piszczala.. zatrzymalem sie sprawdzam stan bagnetu a tam powyzej normy!! i na bagnecie nie kiedy widac taka piane 2-3 kropek przypomina piane ale w kolorze oleju.. zapalilem auto po czym zas zrobilem z 50km i zas sie zapalilo i raz na zakrecie... plyn chlodzacy jest ponizej normy ale sam nie wiem ile mialem jak kupilem :/ czy to moglo byc spowodowane tym ze mialem disel??
Bo jak auto rano zapalilem i ledwo chodzilo pewnie disel sie nie zmieszal i ostal.. i jak impulsywnie gazuje to po sposzczeniu kopci na niebiesko coz to moze byc??

Autor:  Domier [ Nie 13 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

najlepiej bylo spuscic od razu diesla, spusc to co masz w baku i zalej benzyny i do tego kup jakis specyfik na stacji kiedys widzialem do przeczyszczanaich po takich akcjach.

Autor:  Glinek [ Nie 13 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Domier, ale z kopceniem to tam kit ale co z tym olejem ze nagle tyle..

Autor:  Balast [ Pon 14 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

mi to wygląda na uszczelke pod głowicą, płyn idzie do oleju , zobacz jaki masz korek od wlewu oleju i czy olej nie robi sie szlamowaty,
Na początku wyglądało jak by sie podlewał benzyną i paliwo idzie do oleju ale jak płyn znika i dymi.... a temepertura silnika jak sie zachowuje ?

Autor:  Glinek [ Pon 14 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Balast, Temp jest zawsze nisko 1 kreska wogole nie dochodzi na srodek.. ale jak stoi na swiatlach to idzie wyzej prawie pod pol... plyn znikl ale nie wiem czy bylo malo czy ubyl..
kupilem nowy filtr oleju i olej.. sposzcze stary ustawie stan plynu i oleju i zobaczymy co sie bedzie dziac..

musze sie pozbyc tego disla w baku i to wyjechac

Ale z czego by sie zrobilo pikanie i mruganie oleju? jak jest poza stan chyba ze sie plyn dostal i przegotowal

Autor:  Balast [ Pon 14 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

mruganie i pikanie bierze sie od słabego ciśnienia oleju .

Autor:  da(vw)id [ Pon 14 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Jest 5 powodów dla których musiałbym cie olać:

1) wisisz kase
2) uważasz źle ci złożyłem silnik w landrynie
3) wisisz kase
4) wisisz kase
5) przegrałeś zaklad i wisisz dwa razy wiecej kasy

Ale skoro prosisz to opowiem co o tym myśle:

Nieprzepalona źel wymieszana ropa przedostawała sie jak próbowałeś przepalić, przez pierścienie tłokowe do miski i masz ją w misce z olejem...
Rozmieszany olej silnikowy + ropa to mieszanka o dupiatej lepkosci...
Pod wpływem temperatury jeszcze mocniej spada lepkość (i ciśnienie) i zapala sie kontrolka.

Wymiana oleju i wylanie z baku tego shitu + wymiana filtra paliwa powinna przynieść efekt.

Druga opcja to uszczelka pod głowicą ale nie miałeś problemów z temp wiec nie powinno być aż tak źle.

Autor:  Balast [ Pon 14 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

da(vw)id masz racje to moze byc przyczyna bo ropka sie nie spali tak jak benzyna i moze płynąc na dół.

Autor:  Glinek [ Pon 14 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Ropa sposzczona specyfik jakis zalany.. 98 wlane
100 km stan oleju ok
Ale strzela strasznie jak na luzie impulsywnie dodaje gazu to strzaly gorsze niz w wrc i z komina leca ognie i to takie nie byle jakie ;p przy zmiane biegow i dodaniu gazu tez taki strzal przez co to teraz moze byc ?? dodam ze bez specyfikow tez tak jest.. na zimnym malo strzela ale na cieplym niedowytrzymania non stop

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/