VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Mk II] Sportowy wałek,jaki polecacie i czy zda egzamin.
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=30846
Strona 1 z 1

Autor:  Eric [ Czw 19 Cze, 2008 ]
Temat postu:  [Mk II] Sportowy wałek,jaki polecacie i czy zda egzamin.

Doradzcie mi jaki sportowy wałek,i czy on wogóle zda egzamin,i czy są do silnika 1.6 75 KM,czy może lepiej pomajstrowac przy pierburgu :cfaniak:

Autor:  krupi [ Czw 19 Cze, 2008 ]
Temat postu:  Re: [Mk II] Sportowy wałek,jaki polecacie i czy zda egzamin.

eric_polo napisał(a):
Doradzcie mi jaki sportowy wałek,i czy on wogóle zda egzamin,i czy są do silnika 1.6 75 KM,czy może lepiej pomajstrowac przy pierburgu :cfaniak:


Wałek dobra rzecz, niestety ta zabawa nie jest tania (warto dać kolektor).
Najlepsza firma to Schrick, tańszy jest Świątek (jednak sporo głosów jest negatywnych o tej firmie, a i tak większość kończy na Schricku); jest jeszcze Catcams i Pipercams.
Jest jeszcze takie coś:
http://www.heinrich-tuning.pl/index.htm ... chtuning=1

Autor:  Eric [ Czw 19 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Dobra ale czy wymiana wałka,kolektora,nie obciązy głowicy ?? Czy warto to wszystko zapinac ,gdzie moze sie okazac ze głowica pójdzie,korbowody lub tłoki.Moze powiem tak:chce podniesc troche osiągi..jest to marne 75 KM co prawda nienajgorzej "jedzie",ale wiadomo w miare jedzenia apetyt rośnie ;) Moze mody gaźnika,dolotu,nie wiem moze wypolerowac kanały dolotowe..Znam sie na mechanice ale nie "tuningu"A wiem że jest tu kilku magików co może mi pomóc przy,lekkich,a dajacych poprawe modach. Dzieki

Autor:  krupi [ Czw 19 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Na stronie Świątka, masz fajnie opisane czy pasuje do seryjnych elementów współpracujących, czy coś tam trzeba wymienić:
http://www.swiatek.com.pl/walkisportowe.php#vw

P.S.
Prawda jest taka, że dobry wałek i kolektor mogą kosztować ok. 2000zł, czyli więcej niż sam silnik, np. RP, bo taki tuning nie jest tani, zważywszy osiągnięty przyrost mocy. Jednak wiadomo jak jest i czasami nie chce się zmieniać dobrego silnika :)

Artykuły o wałkach:
http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/6
http://tuning.pl/_tuning_Sportowe_walki ... _921_.html

Autor:  Eric [ Czw 19 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Faktycznie droga zabawa,ale dajaca efekty :D Moż wiec jednak pozostane przy tak zwanych "domowych"modyfikacjach podstawowych.Krupi jezeli miałbyś jakies artykuły dotyczące homework tuning(gaźnik Pierburg,głowica,dolot,itp) bardzo bym prosił.Co prawda dzis rano Honda Accord 2.0 ie uciec mi nie mogła,ale chetnie bym poeksperymentował nad chociazby przyśpieszeniem ;)Z góry dziekuje A Pierburga mam bez tych wszystkich elektronicznych szajsów ;) Ale jedyne oznaczenie jakie na nim jest to 2E.Ale w necie są same instrukcje dotyczace problemów z pierburgiem :(

Autor:  evolution [ Wto 24 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

krupi napisał(a):
Na stronie Świątka, masz fajnie opisane czy pasuje do seryjnych elementów współpracujących, czy coś tam trzeba wymienić:
http://www.swiatek.com.pl/walkisportowe.php#vw

P.S.
Prawda jest taka, że dobry wałek i kolektor mogą kosztować ok. 2000zł, czyli więcej niż sam silnik, np. RP, bo taki tuning nie jest tani, zważywszy osiągnięty przyrost mocy. Jednak wiadomo jak jest i czasami nie chce się zmieniać dobrego silnika :)

Artykuły o wałkach:
http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/6
http://tuning.pl/_tuning_Sportowe_walki ... _921_.html

z mojego punktu widzenia majac taka tandetna baze pod mody najlepszym wyjsciem jest zmiana silnika na najwiekszy mocowo/pojemnosciowo pasujacy plug &play, ale patrzac ze bedzie to wiecej od auta kosztowac.... :< :< :<

Autor:  benson [ Czw 26 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

jak chcesz miec lepsze przyspieszenie to proponuje jakas krotka skrzynie biegow

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/