Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Passat B5] Silniki TDI w wersji po 2000r (po face liftingu)
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Siema ;)

Kolega z pracy zaczyna szukać sobie takiego Passata i prosił mnie o delikatne rozeznanie w silnikach więc mam kilka pytań :)

Jak to jest z silnikami 1.9 TDI w Passatach po face liftingu? Oznaczenia, moce itd? Czy wszystkie 1.9 TDI w tym autku były na pompowtryskiwaczach czy wychodził jakiś na pompie? Chodzi o to że kolega zaopatruje się w paliwo z Białorusi i czasem różnie może być z jakością a tego chyba nie lubią pompowtryskiwacze. Jak z tym dokładnie jest?

No i ogólnie plusy i minusy różnych silników TDI w tym autku, aby kumel nie zaliczył przy kupnie jakiegoś zonka niechcący na samym starcie :$

Z góry wielkie dzięki ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
B_O_N_K napisał(a):
Jak to jest z silnikami 1.9 TDI

Ogólnie sa to sprawdzone konstrukcje i wszystki sa dobre może oprócz 105 KM na PD ale nie wiem czy były w Passatach.
B_O_N_K napisał(a):
kolega zaopatruje się w paliwo z Białorusi

VP tez nie lubi takiego paliwa, takie paliwko lubia mercedesy beczki...
Trzeba uwazać na 2,5TDI bo niektóre sa wadliwe. 1,9TDI prawie sa wsztkie takie same róznia sie osprzętem.
Co do diesli to było pełno tematów poruszanych na forum trzeba poszukac ale chyba Mod wie o tym :D ;)



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Mar, 2008
Posty: 116
Skąd: Stettin
te 105pd to 1.9 z mkV. nie przypominam sobie zeby byly w passatach.



_________________
What i only like in Germany is my Volkswagen, and the fact that there's no speed limit on the autobahn
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Soad7 napisał(a):
Trzeba uwazać na 2,5TDI bo niektóre sa wadliwe

Nie są wadliwe, tylko jak ktoś jeździł na przeglądy Longlife i lał Castrola 5W-30 to się wałki rozrządu potrafiły wytrzeć nawet 1.5mm.
No i na dobrych częściach (Contitech, SKF) zmiana rozrządu w takim aucie to wychodziło jak ostatnio sprawdzałem 1200zł same części.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Oki, ogólny zarys o 1.9 TDI miałem już wcześniej i wiem że ogólnie są to sprawdzone i wytrzymałe silniki ;) Ale chodzi mi dokładnie o jednostki montowane w tych właśnie Passatach :) 2.5 TDI odpada bo ojciec kolegi ma taki właśnie silnik i zanim doprowadził go do porządku to musiał wydać całkiem sporo kasy więc ogólne kumpel zrażony ostro jest do tego silnika.

Najczęściej spotykanym TDI w tych Passatach jest ten 130KM. Wszystkie 130-stki montowane w nich są na pompowtryskach? Chodzi nam bardziej o to aby się dowiedzieć czy wychodziły w tej budzie 1.9 TDI na pompie z racji właśnie tego paliwka zza wschodniej granicy.

Co do wspomnianego paliwa to w Passacie B4 1.9 TDI 110KM nie sprawiało koledze najmniejszych problemów i autko śmigało jak na normalnej ropie z polskiego cpn'u ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
W B5 FL wychodziło PD 100 i PD 130 - obydwa silniki są na pompowtryskach.


Jak chce lać byle co to trzeba szukac jakiegos B5 99-00r ze 110'tką VP ..



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
CICHY G60, dokładnie o to mi chodziło :ok:



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe