VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] Digifant w PB a w g60, różnice? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=30464 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mustang877 [ Pią 30 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk2] Digifant w PB a w g60, różnice? |
czy wtrysk digifant w silniku PB lub PF rózni sie czyms od digifanta z G60? |
Autor: | simens [ Sob 31 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
tak rozni sie w pb masz np przeplywomierz a w g60 nie ma. to jest digi2 w pb i digifant1 w g60. idzie to przerobic bo roznice nie sa znaczne. ![]() |
Autor: | mustang877 [ Sob 31 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
a czy rózni sie tez wielkością wtrysków? |
Autor: | Balast [ Sob 31 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
PG ma wydajniejsze wtryski i jak sie nie myle to PB niema sondy lambda |
Autor: | B_O_N_K [ Sob 31 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
Balast napisał(a): i jak sie nie myle to PB niema sondy lambda
Nie mylisz się ![]() |
Autor: | nezzo [ Sob 31 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
no i taka mala pierdola, digi2 nie da sie zastosowac do silnikow doladowanych. |
Autor: | mustang877 [ Sob 31 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
hmmm czyli do przeóbki wtrysku w moim 9A zostaje mi chyba tylko digifant 1. |
Autor: | B_O_N_K [ Sob 31 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
Zdecydowanie |
Autor: | nezzo [ Nie 01 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
mustang877 napisał(a): hmmm czyli do przeóbki wtrysku w moim 9A zostaje mi chyba tylko digifant 1.
nie ma wiekszego problemu w puszczeniu 9A dna digi1 tak samo jak nie ma problemu z digi2, mozesz sobie monopunkt zamontowac albo i gazniki jak sobie wolisz. I tak remapowanie sterownika cie czeka i tak (no chyba ze gazniki ![]() |
Autor: | Balast [ Nie 01 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja przerabiam 9A na digi 2 i widze ze to bardzo przyjemna sprawa . |
Autor: | nezzo [ Nie 01 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
jesli nie masz zamiaru zaturbiac to nawet lepszy pomysl postawic to na digi2 |
Autor: | mustang877 [ Nie 01 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
no własnie ja tez nie bede turbiny w stawaiał tylko tak sie zastanawiam czy digi 2 da taki sam przyrost kucyków co digi 1? nezzo, gaźniki zdecydowanie odpadają ![]() |
Autor: | nezzo [ Nie 01 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
mustang877 napisał(a): no własnie ja tez nie bede turbiny w stawaiał tylko tak sie zastanawiam czy digi 2 da taki sam przyrost kucyków co digi 1?
nezzo, gaźniki zdecydowanie odpadają ![]() zmiana sterowania nie doda kucykow, tyle razy bylo a tu jakis mit krazy o magicznym digi co dodaje kucy. przewaga digi nad np mechanicznym wielopunktem to wieksza elastycznosc, mozesz sobie poustawiac dawki i zaplony jak ci sie podoba, ale nie jest to cos czego nie zrobisz na k-jecie, tez jestes w stanie podlac mocniej motor i kopnac zaplon do przodu, nalac 98 zamiast 95 i bedzei lepiej jezdzilo. jedyna roznica ze w k-jet'cie sie naciukasz z tym. jedyne co mozesz osiagnac za pomoca digi to lepsze parametry spalania, po prostu moze mniej palic bo dokladniej dosterowuje mieszanke i efektywniej ja spala, nic wiecej. |
Autor: | mustang877 [ Nie 01 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
aha, jasne. to nie ważne czy wstawie digi 1 czy digi 2 to efekt bedzie taki sam? |
Autor: | simens [ Nie 01 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
nezzo napisał(a): mustang877 napisał(a): no własnie ja tez nie bede turbiny w stawaiał tylko tak sie zastanawiam czy digi 2 da taki sam przyrost kucyków co digi 1? nezzo, gaźniki zdecydowanie odpadają ![]() zmiana sterowania nie doda kucykow, tyle razy bylo a tu jakis mit krazy o magicznym digi co dodaje kucy. przewaga digi nad np mechanicznym wielopunktem to wieksza elastycznosc, mozesz sobie poustawiac dawki i zaplony jak ci sie podoba, ale nie jest to cos czego nie zrobisz na k-jecie, tez jestes w stanie podlac mocniej motor i kopnac zaplon do przodu, nalac 98 zamiast 95 i bedzei lepiej jezdzilo. jedyna roznica ze w k-jet'cie sie naciukasz z tym. jedyne co mozesz osiagnac za pomoca digi to lepsze parametry spalania, po prostu moze mniej palic bo dokladniej dosterowuje mieszanke i efektywniej ja spala, nic wiecej. to czemu po zastosowaniu digi3 w mk3 2,0 16v wzrosla moc z ok 136 (9a)?? ten wtrysk napewno cos daje ![]() mapa z zaluzmy pb nie bedzie chodzic pod 9a?? ja usiebie zamierzam wrzucic cala glowice 16v z aparatem (9a) na dol od pb czy to wypali?? robil ktos cos takiego?? |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |