VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3] 1,4 AEX po rozgrzaniu spadaja obroty https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=30096 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gurtaz [ Wto 13 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | [mk3] 1,4 AEX po rozgrzaniu spadaja obroty |
Witam moze ktos wie co moze byc przyczyna spadania obrotow po rozgrzaniu silnika. Sytuacja powtarza sie caly czas gdy jest zimny trzyma obroty w okolicach 1000 i jest ok a gdy nagrzeje sie to obroty spadaja do 700-900 (skacza) i trzesie sie wszystko w srodku ![]() ![]() prosze Was o pomoc z gory dzieki ![]() |
Autor: | viperkris [ Czw 05 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
Ja miałem ten sam problem z moim MkII 1,8 GT. Po wymianie gaźnika (wymieniłem na taki z 1,6 bo podszedł a innego nie miałem) jeździ dobrze. Pozdrawiam. |
Autor: | marian [ Czw 05 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
sto razy pisać - ciagle mało ....... jesli silnik jest zimny ma właczone tzw ssanie - czyli obroty sa wieksze - ok 1000 -1200 i silnik pracuje na bogatej mieszance, po nagrzaniu obroty powinny spaśc do ok 800, na moje - wyczyść przepustnice i przeprowadz adaptację - powinno falowanie obrotów ustapić |
Autor: | gurtaz [ Wto 10 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: sto razy pisać - ciagle mało .......
jesli silnik jest zimny ma właczone tzw ssanie - czyli obroty sa wieksze - ok 1000 -1200 i silnik pracuje na bogatej mieszance, po nagrzaniu obroty powinny spaśc do ok 800, na moje - wyczyść przepustnice i przeprowadz adaptację - powinno falowanie obrotów ustapić powinny spasc do ok.800 a u mnie spadaja do ok.600 cale auto sie trzesie i czasem silnik gasnie... przepustnica wyczyszczona i dalej sie tak dzieje sorry marian ale nie znalazlem stu postow z odpowiedzia na moj problem bo wszystkie odpowiedzi sa z tym samym co Ty napisales. |
Autor: | nezzo [ Wto 10 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
co to dokladniej jest za silnik AEX? to jest wielopunkt, monopunkt czy gaznior? |
Autor: | lucek [ Wto 10 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
Z tego co znalazłem, to wielopunkt (Motronic). |
Autor: | marian [ Wto 10 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
wielopunkt z plastikowm kolektorem |
Autor: | nezzo [ Śro 11 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
no to w takim razie "the usual suspects" switche na przepustnicy i krokowiec - to wplywa na stabilizacje biegu jalowego sonda, czujnik temp cieczy - to zmienia sklad mieszanki wraz z nagrzewaniem sie silnika poszperaj po forum nt. charakterystyk czujnikow oraz sposobow sprawdzania switchy, krokowca i sondy. |
Autor: | gurtaz [ Śro 11 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
ktoś gdzieś mi coś mówił żeby wykąpać silniczek krokowy w benzynie ekstrakcyjnej... można tak w ogóle? |
Autor: | nezzo [ Czw 12 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
tak, nawet powinienes |
Autor: | doroś polo [ Sob 12 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
słuchaj miałem ostatnio taki problem u siebie w warsztacie wszystko zostało juz robione i czyszczone podmieniane aż wkońcu podmieniłem komputer i wszystko powróciło do normy |
Autor: | gurtaz [ Nie 13 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
wlasnie zapomnialem o tym temacie ![]() ![]() |
Autor: | doroś polo [ Pon 14 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
witam miałem taki komputer i ddałem za 200 zł |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |