VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk3] 1,4 AEX po rozgrzaniu spadaja obroty
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=30096
Strona 1 z 1

Autor:  gurtaz [ Wto 13 Maj, 2008 ]
Temat postu:  [mk3] 1,4 AEX po rozgrzaniu spadaja obroty

Witam

moze ktos wie co moze byc przyczyna spadania obrotow po rozgrzaniu silnika. Sytuacja powtarza sie caly czas gdy jest zimny trzyma obroty w okolicach 1000 i jest ok a gdy nagrzeje sie to obroty spadaja do 700-900 (skacza) i trzesie sie wszystko w srodku :/ czasami zdarzalo sie ze po wcisnieciu sprzegla przy dojezdzaniu do skrzyzowania silnik gasl :/

prosze Was o pomoc z gory dzieki :)

Autor:  viperkris [ Czw 05 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Ja miałem ten sam problem z moim MkII 1,8 GT. Po wymianie gaźnika (wymieniłem na taki z 1,6 bo podszedł a innego nie miałem) jeździ dobrze. Pozdrawiam.

Autor:  marian [ Czw 05 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

sto razy pisać - ciagle mało .......

jesli silnik jest zimny ma właczone tzw ssanie - czyli obroty sa wieksze - ok 1000 -1200 i silnik pracuje na bogatej mieszance,
po nagrzaniu obroty powinny spaśc do ok 800,
na moje - wyczyść przepustnice i przeprowadz adaptację - powinno falowanie obrotów ustapić

Autor:  gurtaz [ Wto 10 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Cytuj:
sto razy pisać - ciagle mało .......

jesli silnik jest zimny ma właczone tzw ssanie - czyli obroty sa wieksze - ok 1000 -1200 i silnik pracuje na bogatej mieszance,
po nagrzaniu obroty powinny spaśc do ok 800,
na moje - wyczyść przepustnice i przeprowadz adaptację - powinno falowanie obrotów ustapić


powinny spasc do ok.800 a u mnie spadaja do ok.600 cale auto sie trzesie i czasem silnik gasnie...
przepustnica wyczyszczona i dalej sie tak dzieje

sorry marian ale nie znalazlem stu postow z odpowiedzia na moj problem bo wszystkie odpowiedzi sa z tym samym co Ty napisales.

Autor:  nezzo [ Wto 10 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

co to dokladniej jest za silnik AEX? to jest wielopunkt, monopunkt czy gaznior?

Autor:  lucek [ Wto 10 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Z tego co znalazłem, to wielopunkt (Motronic).

Autor:  marian [ Wto 10 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

wielopunkt z plastikowm kolektorem

Autor:  nezzo [ Śro 11 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

no to w takim razie "the usual suspects"

switche na przepustnicy i krokowiec - to wplywa na stabilizacje biegu jalowego
sonda, czujnik temp cieczy - to zmienia sklad mieszanki wraz z nagrzewaniem sie silnika

poszperaj po forum nt. charakterystyk czujnikow oraz sposobow sprawdzania switchy, krokowca i sondy.

Autor:  gurtaz [ Śro 11 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

ktoś gdzieś mi coś mówił żeby wykąpać silniczek krokowy w benzynie ekstrakcyjnej... można tak w ogóle?

Autor:  nezzo [ Czw 12 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

tak, nawet powinienes

Autor:  doroś polo [ Sob 12 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

słuchaj miałem ostatnio taki problem u siebie w warsztacie wszystko zostało juz robione i czyszczone podmieniane

wkońcu podmieniłem komputer i wszystko powróciło do normy

Autor:  gurtaz [ Nie 13 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

wlasnie zapomnialem o tym temacie :/ auto stoi u mechanika i tez okazalo sie ze jest to komputer :/ jestem tylko ciekawy jaki bedzie tego koszt...

Autor:  doroś polo [ Pon 14 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

witam
miałem taki komputer i ddałem za 200 zł

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/