VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[all VW] roznica pomiedzy TFSI w mk V a Audi S3? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=30000 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Grzeniu [ Czw 08 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | [all VW] roznica pomiedzy TFSI w mk V a Audi S3? |
czy ktos wie jaka jest roznica w budowie silnikow midze mk V GTI 2.0 TFSI a Audi S3?? czuje ze S3 ma wieksze turbo.. jesli tak to jakie? i jakie sa jeszcze roznice?? |
Autor: | pitblade [ Czw 08 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
z tego co czytalem w vwperformance turbina jest taka sama sprawdze w gazetce i ci powiem |
Autor: | Adryś [ Pon 16 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
i co w temacie? ![]() |
Autor: | Soad7 [ Śro 18 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
Moc większa o 15KM więc wydaje mi sie ze tylko soft, chociaz nigdzie info na ten temat nie znalazłem. S3 ma napęd na 4 łapy i dlatego lepiej jeździ ![]() |
Autor: | lookazv6 [ Czw 19 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
Soad7, s3 ma 265 koni,a mk5 gti ma 200,a w edycji 30 jahre 230 koni... roznice silnika z s3 do silnika z mk5gti : -inne turbo BorgWarner K04 Twin-Scroll,z wiekszymi turbinami i kolkiem -1,2 bara doladowania (Seria) -zmieniony intercooler -tłoki wzmocnione,korby -Głowica zplanowana -głowice z nowego materialu lepiej przewodzacego cieplo -wieksze wtryski i jeszcze jakies inne pierdoly,takze widac,ze jednak wiecej jak soft zostal zmieniont ![]() |
Autor: | Soad7 [ Czw 19 Cze, 2008 ] |
Temat postu: | |
lookazv6, pomyliło mi sie z R32 bo one mają 250 kucy. Takie cuś znalazłem różnica od zwykłego TFSI ![]() Cytuj: zastosowano większą turbinę wytwarzającą wyższe ciśnienie doładowania, chłodnica powietrza doładowanego pozwala znacznie obniżyć temperaturę sprężonego powietrza, a tym samym masę powietrza potrzebnego w procesie spalania paliwa.
W nowym silniku TFSI zastosowano bardziej wytrzymałe czopy tłokowe i wzmocnione korbowody z nowymi łożyskami, mogące przenieść większe siły na wał korbowy. Wzmocniono także blok silnika, a głowicę wykonano z nowego odpornego na wysoką temperaturę stopu. Zmodyfikowano ustawienia wałka sterującego zaworami wydechowymi uwzględniając wzrost mocy silnika. Paliwo podawane jest bezpośrednio do komory spalania przez wysokociśnieniowe dysze o większym przekroju. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |