VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[all VW] roznica pomiedzy TFSI w mk V a Audi S3?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=30000
Strona 1 z 1

Autor:  Grzeniu [ Czw 08 Maj, 2008 ]
Temat postu:  [all VW] roznica pomiedzy TFSI w mk V a Audi S3?

czy ktos wie jaka jest roznica w budowie silnikow midze mk V GTI 2.0 TFSI a Audi S3??
czuje ze S3 ma wieksze turbo.. jesli tak to jakie? i jakie sa jeszcze roznice??

Autor:  pitblade [ Czw 08 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

z tego co czytalem w vwperformance turbina jest taka sama sprawdze w gazetce i ci powiem

Autor:  Adryś [ Pon 16 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

i co w temacie? :((

Autor:  Soad7 [ Śro 18 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Moc większa o 15KM więc wydaje mi sie ze tylko soft, chociaz nigdzie info na ten temat nie znalazłem.
S3 ma napęd na 4 łapy i dlatego lepiej jeździ :)

Autor:  lookazv6 [ Czw 19 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

Soad7, s3 ma 265 koni,a mk5 gti ma 200,a w edycji 30 jahre 230 koni...
roznice silnika z s3 do silnika z mk5gti :

-inne turbo BorgWarner K04 Twin-Scroll,z wiekszymi turbinami i kolkiem
-1,2 bara doladowania (Seria)
-zmieniony intercooler
-tłoki wzmocnione,korby
-Głowica zplanowana
-głowice z nowego materialu lepiej przewodzacego cieplo
-wieksze wtryski


i jeszcze jakies inne pierdoly,takze widac,ze jednak wiecej jak soft zostal zmieniont :)

Autor:  Soad7 [ Czw 19 Cze, 2008 ]
Temat postu: 

lookazv6, pomyliło mi sie z R32 bo one mają 250 kucy.
Takie cuś znalazłem różnica od zwykłego TFSI ;)
Cytuj:
zastosowano większą turbinę wytwarzającą wyższe ciśnienie doładowania, chłodnica powietrza doładowanego pozwala znacznie obniżyć temperaturę sprężonego powietrza, a tym samym masę powietrza potrzebnego w procesie spalania paliwa.

W nowym silniku TFSI zastosowano bardziej wytrzymałe czopy tłokowe i wzmocnione korbowody z nowymi łożyskami, mogące przenieść większe siły na wał korbowy. Wzmocniono także blok silnika, a głowicę wykonano z nowego odpornego na wysoką temperaturę stopu.

Zmodyfikowano ustawienia wałka sterującego zaworami wydechowymi uwzględniając wzrost mocy silnika. Paliwo podawane jest bezpośrednio do komory spalania przez wysokociśnieniowe dysze o większym przekroju.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/