VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Corrado] G60 brak mocy
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=29860
Strona 1 z 1

Autor:  Krzysztof G60 [ Czw 01 Maj, 2008 ]
Temat postu:  [Corrado] G60 brak mocy

Witam.

Od momentu gdy przesiadłem się ze swojego Golfa 1,8-113Km na Corrado G60 mam wrażenie że do połowy gazu czyli ok 3000obr. golf miał lepsze odejście. G60 dopiero budzi się po połowie gazu.

Czytałem troche o Waszych Corrado G60 i widze że np. spalenie kapcia na 1 czy 2 biegu to żaden problem.
U mnie nawet gdy sie trocha postaram to nawet na 1 nie zakręci tylko jest mały pisk i ciągnie do przodu. Wątpie w to że mam szpere.

Jedyne logiczne wytłumaczenie tego to to że pierwszym właścicielem w Niemczech była kobieta i w Polsce też kobieta.
Czy jest to możliwe że auto zostało '' ZAMULONE'' ?
Jest jakiś sposób oprócz hamowni na sprawdzenie czy wszystko jest oki?
Nie znam Corka jeszcze dość dobrze bo zacząłem nim jeżdzić niecały rok temu dlatego że pali dużo a Golf był w gazie.
Teraz golf poszedł na sprzedaż i latam Corkiem lecz brakuje mi mocy. :(
Co jest nie tak? :(( może to tylko złudzenie? Prosze o porady. help
Z góry dziękuje i pozdrawiam. :D

Autor:  lucek [ Pią 02 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

Nie mnie się wypowiadać, bo są na tym forum ludzie którzy znają się miliony razy lepiej ode mnie na G60, ale jak dla mnie to są objawy padniętego kompresora. Dmucha on coś w ogóle u Ciebie?

Tu masz jeszcze linka do poczytania:
viewtopic.php?t=19240

Autor:  Krzysztof G60 [ Pią 02 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
to są objawy padniętego kompresora. Dmucha on coś w ogóle u Ciebie?

Tego to akurat nie wiem.Słyszałem o sprawdzeniu kompresora przez tryb serwisowy w MFA ale jeszcze tego nie robiłem. Kilka dni temu zmieniałem pasek rozrządu bo nie wiedziałem kiedy to było robione ostatni raz i zauważyłem że według punktów podanych przez DARO miałem wałek rozrządu cofnięty w tyło 3 ząbki. Jest wyrażna poprawa teraz ale to raczej nie jest to co powinno być. Być może kompresor siedzi bo poprzednia właścicielka pewnie tego nie wiedziała. Zresztą choćby nawet to w miejscowości gdzie mieszka i w jej okolicach nawet nikt nie słyszał o regeneracji kompresora. :((

Autor:  DarekS [ Pią 02 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

Po 1sze sprawdz czy zyje jeszcze kompresor. Pod tym LINKIEM opisane masz jak wlaczyc tryb serwisowy. Rozpedzasz sie na 3biegu do konca i sprawdzasz jaka wyskoczy wartosc a nastepnie weryfikujesz ja z tabela z tego LINKA. Co by nie bylo kompresor nadaje sie do kontroli.
Rozrzad i zaplon ma duze znaczenie. 1 zabek na rozrzadzie czy zaplon na 0' i auto jest slabsze, wolniej sie zbiera.

Autor:  Krzysztof G60 [ Pią 02 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

Dokonałem pomiaru kompresora według wytycznych na 3 biegu max prędkość i obroty- wynik moim zdaniem bardziej niż marny bo podciśnienie na wejściu powietrza wynosi VDO-190 czyli jeśli dobrze rozumuje to jest 0,4 bara. Co jest grane ? kompresor czy cała reszta,dodam że silnik nie kopci wcale bo kolega obserwował z tyłu.

Autor:  DarekS [ Pią 02 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

Rozbierz kompresor to sie dowiesz. W najlepszym wypadku tylko standardowa regeneracja (simmeringi, listwy, pasek), w najgorszym do wymiany/naprawy obudowy lub wirnik. Nominalnie powinno byc 0,6-0,65bara.

Ps. Domyka ci sie do konca 3cia przepustnica przy pelnym gazie?

Autor:  Krzysztof G60 [ Pią 02 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

Tak domyka się bo niedawno rozbierałem te rury od intercolera. Darek co do rozebrania to nie moge tego zrobić z dnia na dzień bo codziennie potrzebuje autka na dojazdy do pracy. Ile kosztuje zestaw symeringów itd. żeby to wymienić? Jeśli masz chwile to możemy poklikać na GG 12463212 żeby nie zaśmiecać forum.

Autor:  nezzo [ Pią 02 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

jak demontowac kompresor
jak rozebrac kompresor

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/