Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] Różnice między KR a PL
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 11 Paź, 2007
Posty: 50
Skąd: Kuj-pom
witam
mam zamiar wrzucić do mojego golfa 2 silnik 1.8 16v i niewiem czym różni sie KR od PL jedyne co wiem to to że KR ma więcej koni aha i jeszcze jedno ostatnio w oczy mi sie rzucił silnik 2.0 16V za informacje na temat tych silników bede bardzo wdzieczny mile widziane jakieś linki zdjęcia poprostu wszystko co macie na ich tematy


Ostatnio edytowany przez łuk@sz, Czw 01 Maj, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
q/___________\p
/_____________\
[Oo===w===oO]
.\____________/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Witam
Jedna z rożnic jest to ze PL ma katalizator a KR go nie ma i miedzyjnymi KR ma wieksza moc.

Zaraz poszukam jakiegos manuala to wrzuce.

PozdraVWiam

http://turpik28.w.interia.pl/kr_16v_85-92.pdf
http://turpik28.w.interia.pl/pl_16v_cat_86-92.pdf


Ostatnio edytowany przez turpik, Czw 01 Maj, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
kr jest na wtrysku k-jetronic a pl na ke-jetronic

kr ma 139ps,pl 129ps


Ostatnio edytowany przez Classic, Czw 01 Maj, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 11 Paź, 2007
Posty: 50
Skąd: Kuj-pom
a z doświadczenia w co jest lepiej zainwestować chodzi mi o awaryjność elementów??



_________________
q/___________\p
/_____________\
[Oo===w===oO]
.\____________/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
z doswiadzcenia to ci powiem ze takie silniki dostaly juz swoje i nie beda w dobrej kondycji i prosze mi nie wyskakiwac z tekstami ze nie mam racji itp

nawet te z pewnego "zrodla" moga byc lipne

jelsi masz do kupienia jakis 2.0 16v z mlodego rocznika to kupuj zamiast KR lub PL


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 11 Paź, 2007
Posty: 50
Skąd: Kuj-pom
tak ale "panie ten silnik od samochodu którym stary dziadek jeździł do kościoła" oczywiście żartuje z tym to trzeba się liczyć , musze wymienić lub wyremontować silnik (1.6 gaźnik) to już wole przy czymś mocniejszym pogrzebać i zainwestować

aha ten 2.0 16v to niewiem aki rocznik poproestu przeglądając allegro mi wadł w oczy i mam pytanie czy za te 2.0 cena 1100 to normalna /przegięta /niska:)



_________________
q/___________\p
/_____________\
[Oo===w===oO]
.\____________/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
no to jak juz chcesz mocniejszy i remontowac to szykuj troche siana chyab ze lubisz ryzyko i wsadzisz taki jak kupisz

co do 2.0 to zalezy czy kompletny itp


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Maj, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 11 Paź, 2007
Posty: 50
Skąd: Kuj-pom
z tym to sie licze można powiedziećże troszke w kosztach siedze bo mam dwóch starszych braci mechaników to już mi naświetlili dobitnie ile taki remont może pochłonąć kasy, a e 2 literki to sam goły silnik niestety:(



_________________
q/___________\p
/_____________\
[Oo===w===oO]
.\____________/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
z golym silnikiem bedziesz mial duzy problem zeby go zeswapowac to raz, kupujac silnik najlepiej wymienic uszczelniacze, uszczelki, mozna sie pokusic o pierscienie wtedy wiesz ze jeszcze troche pojezdzisz. ogonie 16v roznily sie walkami rozrzadu, typem wtrysku, kolektorami wydechowymi , oprogramowaniem i paroma bardziej szczegolowymi elementami :-D



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe