Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] |
| B_O_N_K | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005 Posty: 2583 Skąd: Bargłów (podlaskie) |
|
||||||
|
|
|||||||
| Soad7 | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006 Posty: 2059 Skąd: Śrem Gadu-Gadu: 2176296 Auto: Golf VI Składak Style |
|
||||||
|
|
|||||||
| mareq | Temat postu: Re: [mk4] jak sprawdzić turbine w 1.9 TDI ? |
||||||
Rejestracja: Sob 30 Gru, 2006 Posty: 37 Skąd: Bydgoszcz |
|
||||||
|
|
|||||||
| Kevin | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004 Posty: 5280 Skąd: Worthersee Gadu-Gadu: 1197028 Auto: Golf VI R36T |
|
||||||
|
|
|||||||
| LukasTDI | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006 Posty: 2616 Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ Gadu-Gadu: 4208008 Skype: SerwerLukasa Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009 |
|
||||||
|
|
|||||||
| lucek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005 Posty: 3269 Gadu-Gadu: 0 Auto: golf mk2 |
|
||||||
|
|
|||||||
| boczek | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Czw 10 Sty, 2008 Posty: 21 Skąd: katowice |
|
|||||
|
|
||||||
| Kevin | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004 Posty: 5280 Skąd: Worthersee Gadu-Gadu: 1197028 Auto: Golf VI R36T |
|
||||||
|
|
|||||||
| boczek | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Czw 10 Sty, 2008 Posty: 21 Skąd: katowice |
|
|||||
|
|
||||||
| Kevin | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004 Posty: 5280 Skąd: Worthersee Gadu-Gadu: 1197028 Auto: Golf VI R36T |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |




) i zauważyłem że przy agresywnej jeździe traci moc
, a dokładnie od startu jak go przypiłuje do około 5000obrotów na pierwszym i drugim biegu, to na trzecim tylko do 3500 i nie ma mocy, coś podobnego do odcięcia. to samo na czwórce. ale jak się zatrzymam i wyłączę silnik i ponownie go odpalę to nie żyłując go ładnie przyśpiesza, czuć jak się włącza turbina i w ogóle pełna kultura.
, ale teraz przyszło mi jeszcze do głowy że to może być zarąbany filtr paliwa, bo jego jeszcze nie wymieniałem
, a przed kupnem podpinaliśmy go pod komputer i gość twierdził że turbina jest jeszcze ok bo miała chyba 960(wartość przybliżona bo dokładnie nie pamiętam) czegoś tam z pomiarów



















