VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3]VR6 problem z odpalaniem (ciepły i zimny) duże spalanie https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=28880 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rmboss [ Pią 21 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | [mk3]VR6 problem z odpalaniem (ciepły i zimny) duże spalanie |
Witam koledzy... Zakladam ten temat juz drugi raz tzn. sie w 1 poscie nie sprecyzowalem dokladnie wiec mialem mniej odpowiedzi licze teraz na wasza pomoc wspolnie napewno damy rade i w koncu dojde do czegos.. Golf 3 2.8 VR6 '93 silnik chyba AAA, ale to nie ma nic do rzeczy... Kupilem nowe swiece NGK, zwykle bo ma jeszcze cewke, nowa kopulke, nowy palec, przewody nowe BERU, nowe wszystkie filtry i oleje, plyny tez, wymienilem sonde lambda na nowa, przeczyscilem przeplywomierz i wtyki, silniczek krokowy tez chyba ok i dzieje sie tak... Samochod wogole ciezko pali, ale na zimnym jajkos chwyci, jakby nie chodzil na wszytskie gary, czasami zapali dobrze ale tylko na zimnym, wtedy wiadomo chodzi na ssaniu i jest w miare ok, ssanie dosc dlugo sie nie rozlacza ale jak sie rozlaczy jest juz ok, jedzie dobrze, spala dobrze itp... Problem w tym ze jak go zgasze to juz pali bardzo ciezko, kreci kilkanascie minut czasami az chwycie, i smierdzi jakby sie zalewal, jak juc chwyci to choc byl goracy przed zgaszeniem dalej chodzi ssanie wtedy nie moge gazowac bo sie zalewa i chce zgasnac, musze stac ok 10 min w miejscu i czekac az sie wylaczy ssanie wtedy zaczyna pracowac ok Podczas tych wariactw spala mi kolosalne ilosci paliwa co moze byc przyczyna czy macie podejrzenia co do niebieskiego czujniak temperatury slyszalem ze jest odpowiedzialny za ssanie ![]() ![]() |
Autor: | B_O_N_K [ Sob 22 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Tak, ten czujnik na pewno ma wpływ na ssanie bo od niego idzie impuls do komputera odnośnie temperatury silnika. Jednak ja bym jeszcze sprawdził sondę. Piszesz że między innymi wymieniałeś też i ją. Sprawdź czy na pewno jest prawidłowo podłączona. Albo odłącz ją zupełnie i zobacz czy jest różnica. Czujnik temperatury można w miarę łatwo sprawdzić - wystarczy miernik i "rozpiska" przy jakiej temperaturze jaką powinien mieć oporność. Zależność oporności od temperatury myślę że jest w stanie przyłatwić Lucius Snow tylko podaj mu numer czujnika. Na początek sprawdziłbym właśnie te dwie rzeczy bo one mają dość ważny wpływ na pracę silnika oraz spalanie. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | rmboss [ Sob 22 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Witam B_O_N_K :0 Dzieki za porady mysle ze z sonda jest ok bo na starej i nowej robil podobnie kable sa dwa czarne i dwa biale wiec nie ma mozliwosci ich pomylenia, jezeli chodzi o czujnik to postaram sie go wyjac i kupic nowy, jestem tym autem za granica i nie bardzo mam mozliwosc go sprawdzenia tym bardzien nie wiem jak to zrobic, numer czujnika uzyskam jak go wyciagne tak ? Pozdrawiam |
Autor: | B_O_N_K [ Sob 22 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Hmmm... na oryginalnym czujniku powinien być numer. Na zamiennikach różnie bywa. Ale ogólnie w sklepie nie powinno być problemu z doborem czujnika ![]() ![]() Pozdrówka ![]() |
Autor: | rmboss [ Śro 26 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Witam, wymienilem czujnik i dalej to samo, mimo iz jest goracy, po ciezkim odpaleniu dalej chodzi na ssaniu, po ok 6 min jak sie wylaczy jest ok, ale na ssaniu nie da sie jechac bo sie zalewa...smierdzi i zle spala co moze sie dziac ? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |