Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2] 16v pompa paliwa?
PostWysłany: Nie 09 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Witam!!! Mam od wczoraj pewien problem i nie wiem jak go zdiagnozowac zeby usunąć usterke poprawiałem wczoraj tłumiki i zauwazyłem ze pompa paliwowa sie poci zbierają sie na niej krople paliwa wiec korzystajac z okazji ze auto jest na podnosniku wykreciłem pompe uszczelniłem (przeciekała na kołnierzu) i załozyłem spowrotem,no i od tego momentu kaput tzn silnik odpala na wolnych obr pracuje wkreca sie w miare na postoju ,a w czasie jazdy do 3000 jedzie a pózniej robi sie straszny zamuleniec i jak na 16v to straszna porazka.Moze miał ktoś podobny problem lub sie orientuje czy to pompa paliwa juz sie koczy czy co tam mu dolega,bede wdzieczny za pomoc


Ostatnio edytowany przez Globus, Nie 09 Mar, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Paź, 2006
Posty: 179
Skąd: dabrowa gornicza
ciezki temat.moze jakis syf pociaglo.wymien filtr paliwa.zobacz czy przez przypadek pompa w baku sie nie odpiela??



_________________
OBRAZKA BRAK.KAZALI USUNAC.......SZKODA!!!!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lut, 2008
Posty: 313
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 vr6, t2
jezeli wciskasz gaz szybko a on robi takie buuuuu to jest mozliwosc ze pompa nie daje odpowiedniego cisnienia.daje cisnienie ktore pozwala utrzymac pojazd na wolnych obrotach i to tyle a kiedy silnik potrzebuje wiecej paliwa na wyzszych obrotach pompa nie daje rady...
jedz do jakiegos elektryka niech zmierzy cisnienie paliwa i wtedy bedziesz mial pewnosc :)
i wymien filtry paliwa ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
a mozliwe ze zle skreciłes i uszczelniłem pompe i ucieka bokiem patrzałes ?
a czym uszczelniałes ?



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Przed chwilą mierzyłem z kumplem cisnienie robocze pompy podczas pracy silnika no i wynik był zadowalający 4,8 bara.I teraz pytanie jak pompe odpowietrzyć?Nigdy tego nie robiłem


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
1.8 16V w mk2 czyli jakis KR/PL na k-jet'cie, jesli tak to 4.8 to nie jest zadowalajace cisnienie, pompka powinna dawac 9, roboczego 6. Pompa zmarla.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
hmm nezzo mam program ze schematami i pisało ze w KR max cisnienie w układzie to od 3,2 do niecałe 5.



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
jestem pewny swego, k-jet (mechaniczny wtrysk wielopunktowy z przeplywomierzem klapkowym) potrzebuje takie cisnienie zeby w ogole wtryski sie otwieraly, i to obojetnie czy to KR/PL/DX/GX/EG/9A/6A, kazdy ma taka sama pompe ktora jest 6-cio barowa.

Jak pompa jest umierajaca silnik traci moc od gory, najpierw na samej gorze przy 6krpm juz nie ma mocy, pozniej 5, 4, 3 a pozniej zaczyna tracic wolne obroty i szarpac w calym (dostepnym) zakresie obrotow. Przerabialem to juz kilka razy z roznymi silnikami na k-jet'cie.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
nezzo ma racje
tez to przerabialem
w k-jetcie pompa musi dawac 9-10bar


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Paź, 2006
Posty: 179
Skąd: dabrowa gornicza
na allegro raz staly 6 barowe nowe pompy do gti



_________________
OBRAZKA BRAK.KAZALI USUNAC.......SZKODA!!!!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Lip, 2006
Posty: 134
Skąd: BAU
Gadu-Gadu: 3510153
Auto: mk3 golf
Kupiłem pompe z 9a, powinna byc w srode u mnie to napisze co i jak po montarzu


Offline
 Profil    3510153
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
widocznie program ma złe dane :/



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
ja do siebie(9a) kupilem taka z gti mysle ze bedzie dobra

Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
no miejmy nadzieje ze bedzie dobra

pompa paliwa do ukladu zasilania k-jet taka jak pisal nezzo powinna dawac 9-10barow,a wtrsyki powinny sie otworzyc przy 3-4 barach

jak bedzie za niskie cisnienei w ukladzie to lipa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Paź, 2006
Posty: 179
Skąd: dabrowa gornicza
a jaki cisnienie powinna dawC W pb 1.8 MONO WTRYSK



_________________
OBRAZKA BRAK.KAZALI USUNAC.......SZKODA!!!!!
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe