VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk2] 16v pompa paliwa?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=28571
Strona 1 z 2

Autor:  Globus [ Nie 09 Mar, 2008 ]
Temat postu:  [mk2] 16v pompa paliwa?

Witam!!! Mam od wczoraj pewien problem i nie wiem jak go zdiagnozowac zeby usunąć usterke poprawiałem wczoraj tłumiki i zauwazyłem ze pompa paliwowa sie poci zbierają sie na niej krople paliwa wiec korzystajac z okazji ze auto jest na podnosniku wykreciłem pompe uszczelniłem (przeciekała na kołnierzu) i załozyłem spowrotem,no i od tego momentu kaput tzn silnik odpala na wolnych obr pracuje wkreca sie w miare na postoju ,a w czasie jazdy do 3000 jedzie a pózniej robi sie straszny zamuleniec i jak na 16v to straszna porazka.Moze miał ktoś podobny problem lub sie orientuje czy to pompa paliwa juz sie koczy czy co tam mu dolega,bede wdzieczny za pomoc

Autor:  toudi6666 [ Nie 09 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

ciezki temat.moze jakis syf pociaglo.wymien filtr paliwa.zobacz czy przez przypadek pompa w baku sie nie odpiela??

Autor:  hydraulutnik [ Nie 09 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

jezeli wciskasz gaz szybko a on robi takie buuuuu to jest mozliwosc ze pompa nie daje odpowiedniego cisnienia.daje cisnienie ktore pozwala utrzymac pojazd na wolnych obrotach i to tyle a kiedy silnik potrzebuje wiecej paliwa na wyzszych obrotach pompa nie daje rady...
jedz do jakiegos elektryka niech zmierzy cisnienie paliwa i wtedy bedziesz mial pewnosc :)
i wymien filtry paliwa ;)

Autor:  Swir88 [ Nie 09 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

a mozliwe ze zle skreciłes i uszczelniłem pompe i ucieka bokiem patrzałes ?
a czym uszczelniałes ?

Autor:  Globus [ Nie 09 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Przed chwilą mierzyłem z kumplem cisnienie robocze pompy podczas pracy silnika no i wynik był zadowalający 4,8 bara.I teraz pytanie jak pompe odpowietrzyć?Nigdy tego nie robiłem

Autor:  nezzo [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

1.8 16V w mk2 czyli jakis KR/PL na k-jet'cie, jesli tak to 4.8 to nie jest zadowalajace cisnienie, pompka powinna dawac 9, roboczego 6. Pompa zmarla.

Autor:  Swir88 [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

hmm nezzo mam program ze schematami i pisało ze w KR max cisnienie w układzie to od 3,2 do niecałe 5.

Autor:  nezzo [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

jestem pewny swego, k-jet (mechaniczny wtrysk wielopunktowy z przeplywomierzem klapkowym) potrzebuje takie cisnienie zeby w ogole wtryski sie otwieraly, i to obojetnie czy to KR/PL/DX/GX/EG/9A/6A, kazdy ma taka sama pompe ktora jest 6-cio barowa.

Jak pompa jest umierajaca silnik traci moc od gory, najpierw na samej gorze przy 6krpm juz nie ma mocy, pozniej 5, 4, 3 a pozniej zaczyna tracic wolne obroty i szarpac w calym (dostepnym) zakresie obrotow. Przerabialem to juz kilka razy z roznymi silnikami na k-jet'cie.

Autor:  Classic [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

nezzo ma racje
tez to przerabialem
w k-jetcie pompa musi dawac 9-10bar

Autor:  toudi6666 [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

na allegro raz staly 6 barowe nowe pompy do gti

Autor:  Globus [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Kupiłem pompe z 9a, powinna byc w srode u mnie to napisze co i jak po montarzu

Autor:  Swir88 [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

widocznie program ma złe dane :/

Autor:  benson [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

ja do siebie(9a) kupilem taka z gti mysle ze bedzie dobra

Image

Autor:  Classic [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

no miejmy nadzieje ze bedzie dobra

pompa paliwa do ukladu zasilania k-jet taka jak pisal nezzo powinna dawac 9-10barow,a wtrsyki powinny sie otworzyc przy 3-4 barach

jak bedzie za niskie cisnienei w ukladzie to lipa

Autor:  toudi6666 [ Pon 10 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

a jaki cisnienie powinna dawC W pb 1.8 MONO WTRYSK

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/