VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk2] 16v pompa paliwa? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=28571 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Globus [ Nie 09 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | [mk2] 16v pompa paliwa? |
Witam!!! Mam od wczoraj pewien problem i nie wiem jak go zdiagnozowac zeby usunąć usterke poprawiałem wczoraj tłumiki i zauwazyłem ze pompa paliwowa sie poci zbierają sie na niej krople paliwa wiec korzystajac z okazji ze auto jest na podnosniku wykreciłem pompe uszczelniłem (przeciekała na kołnierzu) i załozyłem spowrotem,no i od tego momentu kaput tzn silnik odpala na wolnych obr pracuje wkreca sie w miare na postoju ,a w czasie jazdy do 3000 jedzie a pózniej robi sie straszny zamuleniec i jak na 16v to straszna porazka.Moze miał ktoś podobny problem lub sie orientuje czy to pompa paliwa juz sie koczy czy co tam mu dolega,bede wdzieczny za pomoc |
Autor: | toudi6666 [ Nie 09 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
ciezki temat.moze jakis syf pociaglo.wymien filtr paliwa.zobacz czy przez przypadek pompa w baku sie nie odpiela?? |
Autor: | hydraulutnik [ Nie 09 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
jezeli wciskasz gaz szybko a on robi takie buuuuu to jest mozliwosc ze pompa nie daje odpowiedniego cisnienia.daje cisnienie ktore pozwala utrzymac pojazd na wolnych obrotach i to tyle a kiedy silnik potrzebuje wiecej paliwa na wyzszych obrotach pompa nie daje rady... jedz do jakiegos elektryka niech zmierzy cisnienie paliwa i wtedy bedziesz mial pewnosc ![]() i wymien filtry paliwa ![]() |
Autor: | Swir88 [ Nie 09 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
a mozliwe ze zle skreciłes i uszczelniłem pompe i ucieka bokiem patrzałes ? a czym uszczelniałes ? |
Autor: | Globus [ Nie 09 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Przed chwilą mierzyłem z kumplem cisnienie robocze pompy podczas pracy silnika no i wynik był zadowalający 4,8 bara.I teraz pytanie jak pompe odpowietrzyć?Nigdy tego nie robiłem |
Autor: | nezzo [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
1.8 16V w mk2 czyli jakis KR/PL na k-jet'cie, jesli tak to 4.8 to nie jest zadowalajace cisnienie, pompka powinna dawac 9, roboczego 6. Pompa zmarla. |
Autor: | Swir88 [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
hmm nezzo mam program ze schematami i pisało ze w KR max cisnienie w układzie to od 3,2 do niecałe 5. |
Autor: | nezzo [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
jestem pewny swego, k-jet (mechaniczny wtrysk wielopunktowy z przeplywomierzem klapkowym) potrzebuje takie cisnienie zeby w ogole wtryski sie otwieraly, i to obojetnie czy to KR/PL/DX/GX/EG/9A/6A, kazdy ma taka sama pompe ktora jest 6-cio barowa. Jak pompa jest umierajaca silnik traci moc od gory, najpierw na samej gorze przy 6krpm juz nie ma mocy, pozniej 5, 4, 3 a pozniej zaczyna tracic wolne obroty i szarpac w calym (dostepnym) zakresie obrotow. Przerabialem to juz kilka razy z roznymi silnikami na k-jet'cie. |
Autor: | Classic [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
nezzo ma racje tez to przerabialem w k-jetcie pompa musi dawac 9-10bar |
Autor: | toudi6666 [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
na allegro raz staly 6 barowe nowe pompy do gti |
Autor: | Globus [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Kupiłem pompe z 9a, powinna byc w srode u mnie to napisze co i jak po montarzu |
Autor: | Swir88 [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
widocznie program ma złe dane ![]() |
Autor: | benson [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja do siebie(9a) kupilem taka z gti mysle ze bedzie dobra ![]() |
Autor: | Classic [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
no miejmy nadzieje ze bedzie dobra pompa paliwa do ukladu zasilania k-jet taka jak pisal nezzo powinna dawac 9-10barow,a wtrsyki powinny sie otworzyc przy 3-4 barach jak bedzie za niskie cisnienei w ukladzie to lipa |
Autor: | toudi6666 [ Pon 10 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
a jaki cisnienie powinna dawC W pb 1.8 MONO WTRYSK |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |