VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk2] Olej jak w stanie ciekłym jak woda ? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=28402 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | NicckB [ Nie 02 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | [mk2] Olej jak w stanie ciekłym jak woda ? |
Witam Posiadam Golfa II z 90r. z silnikiem 1,8 na jednopunktowym wtrysku z przeniegiem 176tys km. . Po wyciągnieciu bagnetu olej spływa jak woda, ponad to olej smierdzi paliwem . Co pare kilometrów zaświeca sie kontrolka od stanu oleju. Co może tak mocno rozrzedzac olej ? Paliwo czy płyn chłodniczy->( ubytki stosunkowo niewielkie ) ![]() Proszę używać przedrostków w tytułach zakładanych tematów... Więcej w regulaminie... B_O_N_K |
Autor: | thor [ Nie 02 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
uszczelka pod głowica do wymiany... |
Autor: | yamacha [ Nie 02 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
czeka Ciebie lekcja cierpliwości...i nie zdziw się jak będzie tobie troszkę inaczej jeździł golf po wymianie uszczelki...to już wymaga precyzji ![]() |
Autor: | marian [ Nie 02 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
co ma uszczelka pod głowica wspolnego z ewentualną benzyna w oleju silnikowym?? NicckB: Czy czesto zostawiasz auto w właczonym zapłonem ![]() Jeśli płyn chłodniczy zmieszał by sie z olejem miałby kolor "kawy z mlekiem" Zapach benzyny oleju to rzecz normalna, zastanawia mnie tylko opisywana przez Ciebie gestość, Na jakim jeździsz oleju i kiedy był wymieniany |
Autor: | swIP [ Nie 02 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Dokladnie jak pisze marian....dodam ze w zbiorniczku wyrownawczym mial bys zamiast plynu chlodniczego pelno czegos ala kawy z mlekiem... |
Autor: | NicckB [ Nie 02 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Olej wymieniany miesiac temu lotos mineral, po przejechaniu ok 10km robi sie rzadki jak woda. Co do płynu chłodniczego to robi sie oleisty i ciemno zielony ( z niebieskiego ) . To raczej uszczelka pod głowica ? Nie zostawiam właczonego zapłonu. |
Autor: | lucek [ Nie 02 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
NicckB napisał(a): Co do płynu chłodniczego to robi sie oleisty i ciemno zielony
Na moje albo uszczelka pod głowicą albo głowica pęknięta. Zwal głowicę, zawieź do sprawdzenia na szczelność i będziesz wiedział co z nią. Stan uszczelki zobaczysz po demontażu głowicy. |
Autor: | swIP [ Wto 04 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Glowica do planowania koszt 50 zl Kup nowe sruby od razu, usczelki pod kolektory jak nieszczelne koszt ok 7 zl sztuka, uszczelka pod dekiel, jakies simeringi jesli ciekna, moze czas na wymiane kompletnego rozrzadu, nowy plyn chlodniczy... Przed zalaniem nowego plynu musisz przeplukac silnik z tego badziewia bo ci pewnie pozalepial kanaly itp... Moja rada jest taka...kup z 10 litrow wody destylowanej...zalej wode do ukladu pojezdzij autem az wode osiagnie ok 90 st...po tym wylewasz cala wode i znowu zalewasz wode i znowu robisz jak wczesniej...czynnosci wykonuj az w zbiorniczku nie bedzie widac plywajacego gowna... Acha rob sam bo banalne jak oddasz do mechanika to dolisz troche $$$ do rachunku :d |
Autor: | NicckB [ Wto 04 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Wielkie dzieki, dzisiaj idzie do mechanika , mam nadzieje ze sie zamkne w 600zł. Ale to koniecznośc ! Zrobie tak jak mówiłes z płukaniem. Możecie zamknac temat. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |