VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk2] Olej jak w stanie ciekłym jak woda ?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=28402
Strona 1 z 1

Autor:  NicckB [ Nie 02 Mar, 2008 ]
Temat postu:  [mk2] Olej jak w stanie ciekłym jak woda ?

Witam
Posiadam Golfa II z 90r. z silnikiem 1,8 na jednopunktowym wtrysku z przeniegiem 176tys km. . Po wyciągnieciu bagnetu olej spływa jak woda, ponad to olej smierdzi paliwem . Co pare kilometrów zaświeca sie kontrolka od stanu oleju. Co może tak mocno rozrzedzac olej ? Paliwo czy płyn chłodniczy->( ubytki stosunkowo niewielkie ) ?? Co mogło sie zepsuc ?


Proszę używać przedrostków w tytułach zakładanych tematów... Więcej w regulaminie...
B_O_N_K

Autor:  thor [ Nie 02 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

uszczelka pod głowica do wymiany...

Autor:  yamacha [ Nie 02 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

czeka Ciebie lekcja cierpliwości...i nie zdziw się jak będzie tobie troszkę inaczej jeździł golf po wymianie uszczelki...to już wymaga precyzji :)...potwierdzam co napisał thor......

Autor:  marian [ Nie 02 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

co ma uszczelka pod głowica wspolnego z ewentualną benzyna w oleju silnikowym??



NicckB:
Czy czesto zostawiasz auto w właczonym zapłonem ??
Jeśli płyn chłodniczy zmieszał by sie z olejem miałby kolor "kawy z mlekiem"
Zapach benzyny oleju to rzecz normalna, zastanawia mnie tylko opisywana przez Ciebie gestość,
Na jakim jeździsz oleju i kiedy był wymieniany

Autor:  swIP [ Nie 02 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Dokladnie jak pisze marian....dodam ze w zbiorniczku wyrownawczym mial bys zamiast plynu chlodniczego pelno czegos ala kawy z mlekiem...

Autor:  NicckB [ Nie 02 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Olej wymieniany miesiac temu lotos mineral, po przejechaniu ok 10km robi sie rzadki jak woda. Co do płynu chłodniczego to robi sie oleisty i ciemno zielony ( z niebieskiego ) . To raczej uszczelka pod głowica ? Nie zostawiam właczonego zapłonu.

Autor:  lucek [ Nie 02 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

NicckB napisał(a):
Co do płynu chłodniczego to robi sie oleisty i ciemno zielony


Na moje albo uszczelka pod głowicą albo głowica pęknięta. Zwal głowicę, zawieź do sprawdzenia na szczelność i będziesz wiedział co z nią. Stan uszczelki zobaczysz po demontażu głowicy.

Autor:  swIP [ Wto 04 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Glowica do planowania koszt 50 zl
Kup nowe sruby od razu, usczelki pod kolektory jak nieszczelne koszt ok 7 zl sztuka, uszczelka pod dekiel, jakies simeringi jesli ciekna, moze czas na wymiane kompletnego rozrzadu, nowy plyn chlodniczy...

Przed zalaniem nowego plynu musisz przeplukac silnik z tego badziewia bo ci pewnie pozalepial kanaly itp...

Moja rada jest taka...kup z 10 litrow wody destylowanej...zalej wode do ukladu pojezdzij autem az wode osiagnie ok 90 st...po tym wylewasz cala wode i znowu zalewasz wode i znowu robisz jak wczesniej...czynnosci wykonuj az w zbiorniczku nie bedzie widac plywajacego gowna...

Acha rob sam bo banalne jak oddasz do mechanika to dolisz troche $$$ do rachunku :d

Autor:  NicckB [ Wto 04 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Wielkie dzieki, dzisiaj idzie do mechanika , mam nadzieje ze sie zamkne w 600zł. Ale to koniecznośc ! Zrobie tak jak mówiłes z płukaniem. Możecie zamknac temat.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/