Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [passat b3] Problem z niskimi obrotami na zimnym silniku
PostWysłany: Sob 16 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 26
Skąd: łódź
Witam. Mam Passata na monowtrysku 91 rok z gazem. Jak go rano odpalam to nie chce mi wyjść na normalne obroty... Czy jest możliwość, że jest to wina ssania i jeśli tak to jak to można wyregulować? Poza tym to na benzynie na zimnym silniku w ogóle kiepsko pracuje. Czego to może być wina?


Ostatnio edytowany przez krzysiekpawlak, Sob 16 Lut, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 16 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej przy głowicy. Z niego oprócz napięcia na wskaźnik na desce idzie informacja do kompa o temperaturze silnika, jak czujnik jest padnięty to wtryskiwacz nie będzie podawał więcej paliwa na zimnym silnik, czyli nie będzie "ssania".



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 16 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 26
Skąd: łódź
Są dwa czujniki: jeden czarny drugi niebieski. Wymieniłem czarny i jest cały czas to samo. Mam teraz wymienić niebieski? Czy to pomoże?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 16 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Ach, to masz jeszcze rodzielone na 2 czujniki, jak w mk2.
Czarny czujnik jest od temperatury pokazywanej na wskaźniku na desce.
Niebieski daje informację do komputera o temperaturze silnika, ten na podstawie tejże podnosi dawkę paliwa na zimnym.

Masz poniżej rezystancję między końcówkami na czujniku w zależności od temperatury, możesz sobie zmierzyć miernikiem uniwersalnym, będziesz miał pogląd czy czujnik jest ok. Jakbyśmusiał wymienić, nie kupuj najtańszej włoszczyzny, bo nowy potrafi pokazywać niewłaściwie.

temperatura [*C] <--> rezystancja [kohm]
0 <--> 5 - 7,5
+20 <--> 2 - 3
+40 <--> 1 - 1,5
+60 <--> 0,5 - 0,7
+80 <--> 0,28 - 0,38
+100 <--> 0,18 - 0,22



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe