VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk2] GX na monowtrysk
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=27495
Strona 1 z 2

Autor:  jasiogt [ Czw 24 Sty, 2008 ]
Temat postu:  [mk2] GX na monowtrysk

witam
jestem nowy to sie przedstawie mam na imie Mateusz i posiadam Golfa II.
Pisze bo mam taki problem chcem swojego golfa przerobic z wielopunkta na monowtrysk.
Silnik 1.8 na mechanicznym wtrysku o oznaczeniu GX,co jest mi potrzebne zeby przerobic go na monowtrysk ,
pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedz



Proszę nie zapominać o przedrostkach w tytułach zakładanych tematów...
B_O_N_K

Autor:  HAPCIO [ Sob 26 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3418e3b34f
troszke info o GX, zamiana raczej nieoplacalna już lepiej wymienic silnik

Autor:  GTH [ Nie 27 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

A w jakim celu chcesz to zrobic? Bo osobiscie uwazam ze nie jest to warte $$$ i pracy ;)

Mało konstruktywna wypowiedź. Silnik GX jest masakrycznie trudny do porządnego wyregulowania, przez co zapewne kolega chce zmienić wtrysk na gaźnik.
Następnym razem posta usunę.
Lucius Snow

Autor:  DJ.Tuning [ Nie 27 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Odwrotnie to bym zrozumiał, ale z wielo na jedno punkt? Poco?

Mało konstruktywna wypowiedź. Silnik GX jest masakrycznie trudny do porządnego wyregulowania, przez co zapewne kolega chce zmienić wtrysk na gaźnik.
Następnym razem posta usunę.
Lucius Snow

Autor:  jasiogt [ Pon 28 Sty, 2008 ]
Temat postu:  gx na monowtrysk

panowie chcem przerobic zeby niemiec problemow na bezynie.albo jak ktos wie no niech mi napisze co moze byc.niechce odpalic na bezynie jak odpale z gazu i przezuce na bezyne to sie lekko przydławi i chodzi na bezynie normalnie ,zgasze go i poczekam jakies 5-15min i juz niechce zapalic na bezynie.I jeszcze jedno czy w tym wtrysku po przekreceniu kluczyka powinna chodzic pompka paliwa czy tylko przy kreceniu rozrusznikiem,bo u mnie nie chodzi po przekreceni kluczyka, tylko jak krece rozrusznikiem to słychac pąpke.

pozdrawiam

Autor:  HAPCIO [ Pon 28 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

po zagazowaniu silnika mialem odobny problem, uszkodzony okazał sie przeplywomierz.
regulacja silnika kosztowala mnie jakis 1,5 roku temu 150zł
problem już sie nie pojawia
co do pompy sprawdze u siebie i dam znać

Autor:  jasiogt [ Wto 29 Sty, 2008 ]
Temat postu:  gx na monowtrysk

przepływomierz gdzie on jest??czy rozdzielacz wtrysku?mozna jaks fotke tego przepływomierza.

Autor:  HAPCIO [ Wto 29 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Image

[ Dodano: Wto 29 Sty, 2008 ]
przepływomierz masz nad obudową filtra powietrza ( z czarna obudową)

Autor:  jasiogt [ Wto 29 Sty, 2008 ]
Temat postu:  gx na jednopunkta

to jest rozdzielacz wtrysku.a jak jest u ciebie z pompka paliwa słychac jest ja po przekreceniu kluczyka?

a czy duzo jest roboty zeby go przerobic za jednopunkta ,znalazlem caly zestaw do przerubki za 350zł to chyba nie jest drogo.tylko zastanawiam sie czy to nie jest zbyt skaplikowane.

Autor:  kali007 [ Czw 31 Sty, 2008 ]
Temat postu:  kiedy słychać pompe paliwa

witam
u mnie w 1.8 ABS pompe slychać odrazu po przekręceniu kluczyka, więc u ciebie chyba takze powinno tak być..

Autor:  B_O_N_K [ Czw 31 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

kali007 napisał(a):
u mnie w 1.8 ABS pompe slychać odrazu po przekręceniu kluczyka, więc u ciebie chyba takze powinno tak być..


Niekoniecznie - ABS jest na jednopunkcie a GX to mechaniczny wtrysk wielopunktowy...

Autor:  Andy [ Czw 31 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

co do benzyny to ogolnie silniki na mech wtrysku z tego co sie orientuje nie lubia gazu gdyz gaz potrafi zepsuc przeplywomierz/rozdzielacz<jak zawal tak zwal ;) > a co do zmainy to mysle ze lepiej bylo by chyba zalozyc glowice od PF-a razem z instalacja do tego tloki takze od PF co pozwoli zmienic stopien sprezania i jesli wszystko dobrze pojdzie to moc powinna byc w okolicach org PF-a

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 ]
jasiogt napisał(a):
I jeszcze jedno czy w tym wtrysku po przekreceniu kluczyka powinna chodzic pompka paliwa czy tylko przy kreceniu rozrusznikiem

jesli o to chodzi to pompa wlacza sie wraz z przekreceniem kluczyka na jakas chwile a potem powinna przestac do mometu zakrecenia kluczykiem

Autor:  borys [ Pią 01 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

Andy napisał(a):
co do zmainy to mysle ze lepiej bylo by chyba zalozyc glowice od PF-a razem z instalacja do tego tloki takze od PF co pozwoli zmienic stopien sprezania i jesli wszystko dobrze pojdzie to moc powinna byc w okolicach org PF-a


nie ma potrzeby zmiany głowicy na taką z PF, wystarczy zmienic podstawki pod wtryskiwaczami z mosięznych od wtrysku mechanicznego na plastik pod wtryskiwacze elektryczne załozyc troche osprzetu kable i bedzie PF

i GX to oczywiscie mechaniczny MPI

Autor:  Andy [ Pią 01 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

borys napisał(a):
nie ma potrzeby zmiany głowicy na taką z PF, wystarczy zmienic podstawki pod wtryskiwaczami z mosięznych od wtrysku mechanicznego na plastik pod wtryskiwacze elektryczne załozyc troche osprzetu kable i bedzie PF


nie no dokladnie zgadzam sie z tym co mowisz z tym ze ja juz podalem wersje dajaca pare kucykow dodatkowo ;)

[ Dodano: Pią 01 Lut, 2008 ]
borys napisał(a):
i bedzie PF


a sama zmiana gniazd nie da tej mocy co w PF-ie gdyz PF ma inny stopien sprezania a pozatym ma zdaje wieksze zawory ssace wydechy sa takie same

Autor:  Michał_mk2 [ Nie 03 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

z tego co pamietam to pompka w GX pracuje jak krecisz rozrusznikiem ale nie na 100%pewny jestem

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/