Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] 1.8 GX stuki w silniku przy 3-4 tys. obrotów
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Sty, 2008
Posty: 12
Skąd: małaszewicze
help
witam
mam problem z golfem 1.8 Gx czy to zimny czy goracy przy dodaniu gazu tak 3-4tys obr, cos stuka w silniku co to moze byc?

z gory dziekuje za odp.


Ostatnio edytowany przez jasiogt, Czw 31 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 18 Sty, 2008
Posty: 37
Skąd: Warszawa
mozliwe ze panewki



_________________
Po dzwonie, swap z GX na GU
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Generalnie panewki to jest śliska sprawa, sprawdz nastepujace rzeczy:

Czy cisnienie oleju jest takie jak byc powinno (w skrajnych przypadkach potrafi nawet zaczac lampka na zegarach migac)

Czy stukanie w tej okolicy obrotow pojawia sie przy delikatnym obciazeniu, tzn. 2-ka, 70 na zegar i lekko dodawac i odejmowac gazu, sprawdz czy przy dodawaniu gazu czy przy odejmowaniu gazu zaczyna mocniej stukac

Panewki powinny stukac tylko na zimnym albo cieplym silniku, nei pamietam dokladnie, ale wydaje mi sie ze tylko na cieplym, na zimnym wszystko jest ciasniej spasowane a cisnienie oleju wieksze wiec moze nie byc slychac.

No i napisz od kiedy to sie zaczelo, jaki masz tam oleum w tym silniku, czy jezdzisz tym autem na codzien czy tylko od swieta, no ogolnie historia choroby :)


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu: 1.8 GX stuki w silniku przy 3-4 tys. obrotów
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Sty, 2008
Posty: 12
Skąd: małaszewicze
cisnienie olej mi nawet sie ani razu nie zaplilo.jak dodam gazu to zaczyna stukac a jak puszcze to przestaje.z tym stukaniem to jerzdze moze ze 3-4 miesiace.Olej jaki mam zalany to Lotos Mineralny.Autkiem praktycznie codziennie jezdze.Ale malo kiedy w trase.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
a moze popychacze sie koncza?? i dlatego na wolnych obrotach tego nie slychac a na wyzszych daja o sobie znac



_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 01 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Sty, 2008
Posty: 12
Skąd: małaszewicze
jak to by byly szklaniki (samoregulatory)to by chyba cisnienia na cylindrach nie trzymal.a cisnienie jest takie same.szklanki to wiem jak stukaja a to jest jak by nizej w silniku.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe