VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=27362 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Globus [ Nie 20 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR |
Witam Wszystkich!!! Od niedawna chodzi mi po głowie pomysł założenia gazników z motocykla do swego silnika i szukam jakiegokolwiek info na ten temat jeżeli ktoś moze mi pomóc to bede dozgonnie wdzieczny :pub: .Pozdr Globus |
Autor: | kaka1987r [ Pon 21 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
Globus, Dołączam sie do pytania bo rowniez myslalem nad tym rozwiazaniem ale narazie nic na ten temat nie znalazlem. |
Autor: | cocoloco [ Czw 24 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
pomysl o pojemnosci.......... kr ma 1.8 a motor 1.3 max.......... jezeli chodzi ci o sprotowe gazniki ............ ludzie zakaldaja takie gazniki do mniejszych pojeknsoci .a tak raczej nie am sensu kup webera 45 i po sprawie ![]() |
Autor: | squoka [ Czw 24 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
wszystko super ale jak dasz ganzik na akzdy cylinder czyli 4ery gazniki, jedzi w DE kilka takich aut na keihena gaznikach... ale napewno spory problem jest to spiac razem iw regulowac jakos sensownie, ale napewno jest to do zroebienia |
Autor: | valhallen [ Pon 28 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
sluchajcie odnosnie gaznikow z motocykla to jest troche cyrku ale spoko wykonalne i tansze od weberow ![]() wiec tak zacznijmy od tego ze powinno byc to wszystko obliczone pod silnik ![]() chrakterystyka gaznikow motocyklowych jest przygotowana na wysokie obroty dlatego maja one stosunkowo duza powiezchnie gardzieli (wiadomo mniejsza gardziel to lepiej wykozystujemy gaznik na niskich obrotach bo uzyskujemy wieksze podcinienie i odwrotnie dla duzej przepustnicy) wiec z tym nie powinno byc problemu dysze nie sa zadnym problemem poniewaz na przykladzie gaznikow z hondy to do pojemnosi 1100cm3 sa dysze okolo 92 a w serwisie powiedzieli ze moga miec do 160 dysze wiec z tym naprawde spoko (nie przejmuj sie ze masz 1,8 pojemnosc rosnie miejwiecej podwujnie w stosunku do dyszy) wiez z tym nie powinno byc problemu tylko problemy sa z regulacja ale to w serwisach motocylkowych wraz z synchronizacja nie powinno przekroczyc 100 zl tylko najpierw trzeba sie ugadac czy sie podejma takowego zadania ![]() ![]() problem jest taki ze gazniki te sa zasilane ze zbionika odpadowo wiec nie mozna dac im cisnienia z pompy ![]() wiec podsumowujac jest to wykonalne kosztem mniejszym od weberow solexow czy dellorto tylko zabawy jest wiecej i to sporo koszta : gaznik - 150 do 300 juz kupisz jakis odpowiedni kolektorek jakis nie za dlugi flansze mozna ze starego wzias koszt nieznany dysze u mnie w serwisie kosztowaly 14-18 zl sztuka zaden majatek ![]() zalezy jak chcesz rozwiazac sprawe zasilania w powietrze to albo 4 male stozki fajny efekt ![]() jakies pierdoly zawsze dojda wiec na sam koniec mam do ciebie pytanie czy naprawde ci sie chce bo do kr to spoko podejda jakies weberki czy cos a koszty niewiele wieksze jak nie podobne przemysl jak co sluze pomoca ![]() a ty kaka zrob golfa wpadnij do nas to ci wszystko opowiem ![]() |
Autor: | Classic [ Pon 28 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
ten golf mial gazniki z motoru ![]() ![]() |
Autor: | Globus [ Wto 05 Lut, 2008 ] |
Temat postu: | |
Valhallen jakich gazników szukać najlepiej??? Powoli zaczynam zbierać "statki" ![]() |
Autor: | qbejs [ Pią 08 Lut, 2008 ] |
Temat postu: | |
ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm. |
Autor: | Globus [ Pią 08 Lut, 2008 ] |
Temat postu: | |
qbejs napisał(a): ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm.
Mam dwie głowice i jedna jest w trakcie portingu,co do wałków to sa dwa wydechy założone,wydech kwasiak , kolektor z ABFa w drodze także ITB byłoby jak najbardziej na miejscu ale zastanawiam sie jeszcze nad digi 1 ale narazie jest 80% na korzysć ITB.Pozdr |
Autor: | qbejs [ Nie 10 Lut, 2008 ] |
Temat postu: | |
Globus napisał(a): qbejs napisał(a): ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm. Mam dwie głowice i jedna jest w trakcie portingu,co do wałków to sa dwa wydechy założone,wydech kwasiak , kolektor z ABFa w drodze także ITB byłoby jak najbardziej na miejscu ale zastanawiam sie jeszcze nad digi 1 ale narazie jest 80% na korzysć ITB.Pozdr A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona. |
Autor: | B_O_N_K [ Nie 10 Lut, 2008 ] |
Temat postu: | |
qbejs napisał(a): A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona.
Dlaczego "ograniczając żywotność silnika o 50%"? A poza tym chyba nie uważasz że montaż turbiny nie zmniejsza żywotności? |
Autor: | Globus [ Pon 11 Lut, 2008 ] |
Temat postu: | |
B_O_N_K napisał(a): qbejs napisał(a): A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona. Dlaczego "ograniczając żywotność silnika o 50%"? A poza tym chyba nie uważasz że montaż turbiny nie zmniejsza żywotności? No właśnie dlaczego??? |
Autor: | mazda [ Wto 19 Lut, 2008 ] |
Temat postu: | |
W motocyklach są też gaźniki podcisnieniowe. W mojej hondzie (magna vf 750C) jest ich 4 sprzężone razem cięgnami i to wszystko przechodzi w 1 linke. tyle ze moj motocykl to V4 więc gaźniki ustawione tak: 88. Co do 4 w rzędzie to z GSXR 750 ? tu jest link do forum gdzie można popytać http://forum.motocyklistow.pl/index.php? |
Autor: | simens [ Śro 07 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
nie lepsze rozwiazanie digifant w 16v z ostrymi walkami ? moc rzedu 200ps tez sie z tego da wykrzesac ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |