VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=27362
Strona 1 z 2

Autor:  Globus [ Nie 20 Sty, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk2] Gazniki motocyklowe w 16v KR

Witam Wszystkich!!! Od niedawna chodzi mi po głowie pomysł założenia gazników z motocykla do swego silnika i szukam jakiegokolwiek info na ten temat jeżeli ktoś moze mi pomóc to bede dozgonnie wdzieczny :pub: .Pozdr Globus

Autor:  kaka1987r [ Pon 21 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Globus, Dołączam sie do pytania bo rowniez myslalem nad tym rozwiazaniem ale narazie nic na ten temat nie znalazlem.

Autor:  cocoloco [ Czw 24 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

pomysl o pojemnosci.......... kr ma 1.8 a motor 1.3 max.......... jezeli chodzi ci o sprotowe gazniki ............ ludzie zakaldaja takie gazniki do mniejszych pojeknsoci .a tak raczej nie am sensu kup webera 45 i po sprawie :)

Autor:  squoka [ Czw 24 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

wszystko super ale jak dasz ganzik na akzdy cylinder czyli 4ery gazniki, jedzi w DE kilka takich aut na keihena gaznikach...
ale napewno spory problem jest to spiac razem iw regulowac jakos sensownie, ale napewno jest to do zroebienia

Autor:  valhallen [ Pon 28 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

sluchajcie odnosnie gaznikow z motocykla to jest troche cyrku ale spoko wykonalne i tansze od weberow :P

wiec tak zacznijmy od tego ze powinno byc to wszystko obliczone pod silnik :D wartosc przekroju przepustnicy dysz paliwa oraz rurek emulsyjnych jezeli takowe beda wystepowac

chrakterystyka gaznikow motocyklowych jest przygotowana na wysokie obroty dlatego maja one stosunkowo duza powiezchnie gardzieli (wiadomo mniejsza gardziel to lepiej wykozystujemy gaznik na niskich obrotach bo uzyskujemy wieksze podcinienie i odwrotnie dla duzej przepustnicy) wiec z tym nie powinno byc problemu

dysze nie sa zadnym problemem poniewaz na przykladzie gaznikow z hondy to do pojemnosi 1100cm3 sa dysze okolo 92 a w serwisie powiedzieli ze moga miec do 160 dysze wiec z tym naprawde spoko (nie przejmuj sie ze masz 1,8 pojemnosc rosnie miejwiecej podwujnie w stosunku do dyszy) wiez z tym nie powinno byc problemu

tylko problemy sa z regulacja ale to w serwisach motocylkowych wraz z synchronizacja nie powinno przekroczyc 100 zl tylko najpierw trzeba sie ugadac czy sie podejma takowego zadania :D u mnie sie zgodzili :P

problem jest taki ze gazniki te sa zasilane ze zbionika odpadowo wiec nie mozna dac im cisnienia z pompy :D(szczegulnie od kr ) wiec ja to wymyslilem aby zrobic zbiornik wyrownawszy pod maska z przelewem

wiec podsumowujac jest to wykonalne kosztem mniejszym od weberow solexow czy dellorto tylko zabawy jest wiecej i to sporo

koszta :
gaznik - 150 do 300 juz kupisz jakis odpowiedni
kolektorek jakis nie za dlugi flansze mozna ze starego wzias koszt nieznany
dysze u mnie w serwisie kosztowaly 14-18 zl sztuka zaden majatek :D
zalezy jak chcesz rozwiazac sprawe zasilania w powietrze to albo 4 male stozki fajny efekt :D albo jakis air box ale to wedle uznania
jakies pierdoly zawsze dojda

wiec na sam koniec mam do ciebie pytanie czy naprawde ci sie chce bo do kr to spoko podejda jakies weberki czy cos a koszty niewiele wieksze jak nie podobne przemysl jak co sluze pomoca :D

a ty kaka zrob golfa wpadnij do nas to ci wszystko opowiem :P

Autor:  Classic [ Pon 28 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

ten golf mial gazniki z motoru
Image
Image

Autor:  Globus [ Wto 05 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

Valhallen jakich gazników szukać najlepiej??? Powoli zaczynam zbierać "statki" :-D Pozdr

Autor:  qbejs [ Pią 08 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm.

Autor:  Globus [ Pią 08 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

qbejs napisał(a):
ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm.


Mam dwie głowice i jedna jest w trakcie portingu,co do wałków to sa dwa wydechy założone,wydech kwasiak , kolektor z ABFa w drodze także ITB byłoby jak najbardziej na miejscu ale zastanawiam sie jeszcze nad digi 1 ale narazie jest 80% na korzysć ITB.Pozdr

Autor:  qbejs [ Nie 10 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

Globus napisał(a):
qbejs napisał(a):
ITB fajna sprawa ale żeby odczuć moda to przydała by się także ingerencja w głowe i jakieś wałki ciekawsze niż seria. Ostatnio oglądałem na necie mk2 z kr'em z dłubniętą głową, wałki + przeróbka na rozrząd mechaniczny by Piper Cams, ITB, wydech 2.5" z kolektorem 4-2-1, tłoki doprężające JE do tego układ korbowo-tłokowy + zamach wyważony i odelżony ( zamach ). Wynik całkiem przyjemno bo coś koło 220-230koni no i kręcił się do 9.5k rpm.


Mam dwie głowice i jedna jest w trakcie portingu,co do wałków to sa dwa wydechy założone,wydech kwasiak , kolektor z ABFa w drodze także ITB byłoby jak najbardziej na miejscu ale zastanawiam sie jeszcze nad digi 1 ale narazie jest 80% na korzysć ITB.Pozdr


A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona.

Autor:  B_O_N_K [ Nie 10 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

qbejs napisał(a):
A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona.


Dlaczego "ograniczając żywotność silnika o 50%"? A poza tym chyba nie uważasz że montaż turbiny nie zmniejsza żywotności?

Autor:  Globus [ Pon 11 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

B_O_N_K napisał(a):
qbejs napisał(a):
A wg. mnie dłubanie n/a nie ma sensu, ja do tego doszedlem naszczescie w miare szybko. Przemysl czy zamaist ladowac gruby $$$ w kilka koni wiecej oraz ograniczajac zywotnosc silnika o 50% nie warto założyc K04 lub K03s albo jakiegoś Eatona.


Dlaczego "ograniczając żywotność silnika o 50%"? A poza tym chyba nie uważasz że montaż turbiny nie zmniejsza żywotności?


No właśnie dlaczego???

Autor:  mazda [ Wto 19 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

W motocyklach są też gaźniki podcisnieniowe. W mojej hondzie (magna vf 750C) jest ich 4 sprzężone razem cięgnami i to wszystko przechodzi w 1 linke. tyle ze moj motocykl to V4 więc gaźniki ustawione tak: 88. Co do 4 w rzędzie to z GSXR 750 ?
tu jest link do forum gdzie można popytać http://forum.motocyklistow.pl/index.php?

Autor:  Globus [ Pią 28 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Witam!!!Po wielu dniach zwatpienia wróciła wizja ITB i z pierwszym popołudniowym wiosennym słoncem kupiłem takie ustrojstwo Image srednice gardzieli 40mm a zasilanie bedzie kjetem Image
Image

Autor:  simens [ Śro 07 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

nie lepsze rozwiazanie digifant w 16v z ostrymi walkami ? moc rzedu 200ps tez sie z tego da wykrzesac :)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/