Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk4] Czego powodem może być świst powietrza ?
PostWysłany: Wto 25 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 29 Lis, 2007
Posty: 7
Skąd: Poznań
Witam
Od kilku dni słyszę w samochodzie dziwny świst chyba powietrza. Dokładnie jest on słyszalny tylko przy dodawaniu gazu i to powyżej około 1800 - 2500obr. Potem nie słychać bo silnik jest głośniejszy :hmm: Dźwięk ten dochodzi z prawej strony auta czyli gdzieś jakby ze schowka. Sprawa ta tym bardziej mnie zastanawia gdyż od ostatniego tankowania golf pali o około litr ON więcej :lipa: a tankuje zawsze na tej samej stacji. Nie wiem czy można te sprawy łączyć, ale chciałbym uzyskać od Was jakąś pomoc help lub propozycje co może być tego powodem. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Mar, 2008 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
przez przypadek nie chodzi Ci o swist turbiny?? :-D kiedys jechalem z kuzynka i byla pewna na 100% ze jedzie karetka, turbina jak jest na 100% prawna, to chodzi bardzo cicho! i glosniej chodzi, tym bardzie wyeksploatowana!



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 27 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 29 Lis, 2007
Posty: 7
Skąd: Poznań
Turbina to raczej nie jest ponieważ syk powietrza występuje tylko podczas jazdy przy dodawaniu gazu, na postoju i przy zdjęciu nogi z gazu tego nie słychać. Może jakieś połączenie rur łapie powietrze?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 27 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Mar, 2008
Posty: 116
Skąd: Stettin
bo na postoju turbina nie chodzi... w sensie nie pompuje powietrza ktore doladowuje silnik;]

wylacz radio i wszystkie wentylatory. na rozgrzanym silniku depnij troche gazu od 2000 w gore i zobacz czy slyszysz ten swist czy tez nie. posprawdzaj zlaczki. czy nie cieknie ci gdzies tam olej. ile ma twoj atd przebiegu?

strasznie duzo moze byc powodow. albo twoje turbo tak ma. albo cos na zlaczkach gdzies jest niedocisniete,sprawdz czy ci nie bierze oleju,znaczy ze gdzies moze byc przeciek.

uproszczono rzecz mowiac turbina napedzana jest gazami spalinowymi silnika ktorych energia zamieniana jest za pomoca wirnika na energie mechaniczna a ta przez walek napedza wirnik sprezarki ktora tloczy powietrze pod cisnieniem. im wiecej powietrza tym wiecej paliwa a co za tym idzie wieksza moc. wieksza moc to wieszka predkosc. wieksza predkosc swist sprezarki:)



_________________
What i only like in Germany is my Volkswagen, and the fact that there's no speed limit on the autobahn
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 27 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Moim zdaniem masz gdzieś nieszczelnosć, sprawdz przewody czy nie są mocno zapocone.
czy mocowo auto jest ok?



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 27 Mar, 2008 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2005
Posty: 2522
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 5849155
Skype: ericmk2
Auto: Passat B3 Variant
Sprawdz chłodnice intercooler'a moze byc pęknięta



_________________
Image
Passat B3 Klik
Nie masz jeszcze konta na stronie głównej? Rejestruj się na co czekasz.
Offline
 Profil    5849155 ericmk2
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 27 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
ja miałem taki swist jak nie dokreciłem dobrze kolektora ssacego



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 29 Lis, 2007
Posty: 7
Skąd: Poznań
No więc moje ATD ma przebieg 82500 km , moc samochodu jest bez zmian nawet chyba jest lekko mocniejsze :) . Świst nadal słychać jak jest wyłączone radio i klima. Nie zaobserwowałem żadnego wycieku oleju. A słychać świst głównie na rozgrzanym silniku. Czy może taka nieszczelność powodować wzrost spalania paliwa o 1 litr? :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Mar, 2008
Posty: 116
Skąd: Stettin
musialbym bardziej zglebic temat ale z tego co pamietam to moze. przebieg maly. sprawdz przewody czy nie masz zapoconych...tam musi byc sucho.

poszukam pozniej jeszcze mozliwosci.tera musze wyjsc :(



_________________
What i only like in Germany is my Volkswagen, and the fact that there's no speed limit on the autobahn
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 31 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 29 Lis, 2007
Posty: 7
Skąd: Poznań
Dziś usunąłem usterkę yupii okazało się że nie turbo :D tylko pęknięta guma na dole wychodząca z intercooler'a :D :D Dziękuje wszystkim za podpowiedzi i sugestię związane z tym tematem.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Kwi, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 26 Maj, 2007
Posty: 331
Skąd: Radom/Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: OEM+
oziaczek napisał(a):
musialbym bardziej zglebic temat ale z tego co pamietam to moze. przebieg maly. sprawdz przewody czy nie masz zapoconych...tam musi byc sucho.

No i tu się nie zgodzę. Delikatne zapocenie na łączeniach rur, to naturalny objaw. Ja np. mam tak zapocone u siebie od prawie 70 tys km i jeździ yupii



szymonk napisał(a):
Dziś usunąłem usterkę yupii okazało się że nie turbo :D tylko pęknięta guma na dole wychodząca z intercooler'a :D :D Dziękuje wszystkim za podpowiedzi i sugestię związane z tym tematem.
Jeżeli miałeś pękniętą gumę, to powinien Ci bardziej dymić, a dokładniej czarnym gęstym dymem.

Ale ważne, że usterka zlokalizowana yupii



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe