Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] Gaśnie na niskich obrotach
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 22
Skąd: Chorzów
Mam pewien problem z golfem 3. Otóż, gdy staje na światłach czy w ogóle się zatrzymuje i spadają obroty silnik mi gaśnie. Fakt faktem odpala od razu ale to jest denerwujące. Mechanik mi powiedział, że przyczyną może być zamarznięta woda w przewodach paliwa. Auto cały czas stoi na parkingu na wolnym powietrzu. Ja zaś podejrzewam czujnik krokowy. Może Wy macie jakieś inne podejrzenia?

Dobrym pomysłem byłoby, gdybyś napisał i jaki silnik chodzi...
Lucius Snow


Ostatnio edytowany przez Maroslav, Śro 09 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 16 Paź, 2005
Posty: 101
Skąd: uk
sprawdzic wszystkie podcisnienia itp (lewe powietrze)tak na poczatek.



_________________
diagnostyka komputerowa UK
07928719517 cw3 0nd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006
Posty: 10
Ja miałem ten sam problem juz 3 razy i za kazdym razem okazywalo sie ze jest to przepływomierz powietrza. Odepnij go i sprawdz jaka bedzie reakcja jezeli nie bedzie gasl to na 100% to.
Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
misiejuk napisał(a):
jest to przepływomierz powietrza


Nie napisał jaki ma silnik! Nie w każdej benzynie w mk3 jest przepływomierz :<



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 22
Skąd: Chorzów
Jest to silnik 1.4 benzyna z roku 92/93.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 16 Paź, 2005
Posty: 101
Skąd: uk
silnik ABDTam gdzie przepustnica jest wtyczka i piny .pierwszy od prawej jest 1.Miedzy 1 a ostatnim 500 1300 ohm.na wtyczce na tych pinach zasilanie 5 V.ponizej jest druga wtyczka.1 jest u gory.miedzy 1 i dolnym nieskonczonosc przy zamknietej przepustnicy a przy wlozeniu szczelinomierza 0.5 mm powinno byc 200 ohm.srube tam mozna regulowac.na silniku krokowym 4 pinowym 1 jest u gory 4 jest na dole.1i 2 3-200 ohm , zamknieta przepustnica 3i 4 200 ohm otwarta 3i4 nieskonczonosc czujnik temp 4 piny.miedzy 1i 3 80 stopni 300 ohm 20 stopni 3000 ohm



_________________
diagnostyka komputerowa UK
07928719517 cw3 0nd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 22
Skąd: Chorzów
Dzieki rosiel za pomoc. Spróbuje dzisiaj przy nim pogrzebać. Może się uda...


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe