VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] Swap z 1.3benz. na 1.4benz. z golfa mk3 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=27039 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kimi5 [ Nie 06 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk2] Swap z 1.3benz. na 1.4benz. z golfa mk3 |
mam silnik 1.3 na wtrysku ale jego czas powoli sie kończy....przypadkowo stałem sie posiadaczem silnika 1.4 z mk3 96r.w bardzo dobrym stanie i chcialbym go włożyć do mojego mk2.Jakie mogą wystąpic problemy i co oprócz silnika potrzebuje.Zauwazylem że mocowanie silnika jak i skrzynia biegów powinna pasować bez problemu.......prosze pomoc co i jak .......................... |
Autor: | nezzo [ Nie 06 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
A na jakim wtrysku sa oba silniki, mono, wielopunkt, mechaniczny, elektroniczny? Jak sterowane sa oba silniki, jak zasilane sa w paliwo, odpowiedz na te pytania i wyjdzie czarno na bialym co bedzie trzeba zmienic. |
Autor: | gurtaz [ Nie 06 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja mam 1,4 z 96r i jest to wielopunkt o oznaczeniu AEX tyle moge powiedziec, a inne 1,4 wydaje mi sie ze sa to ABD na gazniku ale pewny nie jestem... |
Autor: | skrypol [ Nie 06 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
gurtaz napisał(a): ja mam 1,4 z 96r i jest to wielopunkt o oznaczeniu AEX tyle moge powiedziec, a inne 1,4 wydaje mi sie ze sa to ABD na gazniku ale pewny nie jestem...
ABD to monowtrysk |
Autor: | kimi5 [ Nie 06 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
No to już odpowiadam.....w moim mk2 jest 1.3 55KM to chyba jest jednopunkt [ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ] A ten z mk3 ma kod AEX napewno.....co do mojego to zasilany jest pompą elektryczną w zbiorniku i jest jeszcze druga pompa pod autem razem z filtrem paliwa........ [ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ] Co do sterowania to niewiem dokladnie o co chodzi.....jezeli o komputer to jest coś takiego napewno w podszybiu...... [ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ] sprawdziłem teraz na allegro jest taki silnik jak w moim i pisze że to pełny wtrysk..... |
Autor: | marian [ Wto 08 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
jesli bedziesz miec do tego AEXa wiązkę z komputerem (+cały osprzęt) to nie ma problemu z zmontowaniem, jesli nie to czeka cie troche zakupów ![]() twój silnik to z pewnością NZ, 55 KM wtrysk wielopunkt, kolektos alu. AEX - wtrysk wielo, kolektor plastikowy, być może elektroniczne sterowanie przepustnicą, w innych miejscach wyjścia na przewody chłodzace troche zabawy i sporo wiedzy i mysle że jest to mozliwe ![]() |
Autor: | kimi5 [ Wto 08 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
Dzieki za info. wiesz nezzo podsunąl mi pomysł żeby założyć ten 1.4 a kolektor, wtryski.aparat zapłonowy itp zostawic z tego 1.3.Da rade tak czy.......niebardzo.... |
Autor: | marian [ Czw 10 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
kimi5 napisał(a): Dzieki za info. wiesz nezzo podsunąl mi pomysł żeby założyć ten 1.4 a kolektor, wtryski.aparat zapłonowy itp zostawic z tego 1.3.Da rade tak czy.......niebardzo....
kolektor nie podpasuje, jedynie do tego 1.4 zaloz kompletną głowice z kolektorem od 1,3 |
Autor: | kimi5 [ Czw 10 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
OK.....dzięki marian ...czyli glowica spasuje tak?...mam nadzieje że to pojedzie lepiej niż ten 1.3....co ty na to??....widziałeś już żeby ktos kiedyś robil cos takiego? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |