VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk2] Swap z 1.3benz. na 1.4benz. z golfa mk3
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=27039
Strona 1 z 1

Autor:  kimi5 [ Nie 06 Sty, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk2] Swap z 1.3benz. na 1.4benz. z golfa mk3

mam silnik 1.3 na wtrysku ale jego czas powoli sie kończy....przypadkowo stałem sie posiadaczem silnika 1.4 z mk3 96r.w bardzo dobrym stanie i chcialbym go włożyć do mojego mk2.Jakie mogą wystąpic problemy i co oprócz silnika potrzebuje.Zauwazylem że mocowanie silnika jak i skrzynia biegów powinna pasować bez problemu.......prosze pomoc co i jak ..........................

Autor:  nezzo [ Nie 06 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

A na jakim wtrysku sa oba silniki, mono, wielopunkt, mechaniczny, elektroniczny? Jak sterowane sa oba silniki, jak zasilane sa w paliwo, odpowiedz na te pytania i wyjdzie czarno na bialym co bedzie trzeba zmienic.

Autor:  gurtaz [ Nie 06 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

ja mam 1,4 z 96r i jest to wielopunkt o oznaczeniu AEX tyle moge powiedziec, a inne 1,4 wydaje mi sie ze sa to ABD na gazniku ale pewny nie jestem...

Autor:  skrypol [ Nie 06 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

gurtaz napisał(a):
ja mam 1,4 z 96r i jest to wielopunkt o oznaczeniu AEX tyle moge powiedziec, a inne 1,4 wydaje mi sie ze sa to ABD na gazniku ale pewny nie jestem...

ABD to monowtrysk

Autor:  kimi5 [ Nie 06 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

No to już odpowiadam.....w moim mk2 jest 1.3 55KM to chyba jest jednopunkt

[ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ]
A ten z mk3 ma kod AEX napewno.....co do mojego to zasilany jest pompą elektryczną w zbiorniku i jest jeszcze druga pompa pod autem razem z filtrem paliwa........

[ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ]
Co do sterowania to niewiem dokladnie o co chodzi.....jezeli o komputer to jest coś takiego napewno w podszybiu......

[ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ]
sprawdziłem teraz na allegro jest taki silnik jak w moim i pisze że to pełny wtrysk.....

Autor:  marian [ Wto 08 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

jesli bedziesz miec do tego AEXa wiązkę z komputerem (+cały osprzęt) to nie ma problemu z zmontowaniem, jesli nie to czeka cie troche zakupów :D

twój silnik to z pewnością NZ, 55 KM wtrysk wielopunkt, kolektos alu.
AEX - wtrysk wielo, kolektor plastikowy, być może elektroniczne sterowanie przepustnicą, w innych miejscach wyjścia na przewody chłodzace

troche zabawy i sporo wiedzy i mysle że jest to mozliwe :)

Autor:  kimi5 [ Wto 08 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Dzieki za info. wiesz nezzo podsunąl mi pomysł żeby założyć ten 1.4 a kolektor, wtryski.aparat zapłonowy itp zostawic z tego 1.3.Da rade tak czy.......niebardzo....

Autor:  marian [ Czw 10 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

kimi5 napisał(a):
Dzieki za info. wiesz nezzo podsunąl mi pomysł żeby założyć ten 1.4 a kolektor, wtryski.aparat zapłonowy itp zostawic z tego 1.3.Da rade tak czy.......niebardzo....



kolektor nie podpasuje, jedynie do tego 1.4 zaloz kompletną głowice z kolektorem od 1,3

Autor:  kimi5 [ Czw 10 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

OK.....dzięki marian ...czyli glowica spasuje tak?...mam nadzieje że to pojedzie lepiej niż ten 1.3....co ty na to??....widziałeś już żeby ktos kiedyś robil cos takiego?

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/