VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk1] Swap na G40 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=26824 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | [golf mk1] Swap na G40 |
Witam! Interesuje mnie montaż silnika G40 do Golfa pierwszej generacji. Prosze piszcie wszystko co wiecie o G40 w Mk1 jak to zrobic jakie sa problemy jakie koszta itd.. Dzięki! |
Autor: | squoka [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
jak masz mk1 z silnikiem 1.1 lub 1.3 to nie mazdngo problemu, bo wszystkie lapy pasuja... jak masz z wwiekszym to trzeba przespawac lape na podluznicy prawej... no i wiadomo cala wiazke trzeba pocignac i to chyba jest najwiekszy klopot |
Autor: | lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
Ja mam 1,6 klekota wiec łapę bedzie trzeba przespawac? a prOcz tego co piszesz to niebedzie wiekszych problemow? |
Autor: | squoka [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
jak 1.6d to lapa do przespawania poza tym mysle zadnych wielkich niespodzianek jak bedziesz mial silnik z calym osprzetem i wiazka nie powinno byc... |
Autor: | Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
pakuj 1.6 gti EG osiagi takie same jak w g40,a nawet lepsze jak troszke dlubniesz motor ![]() nie musisz wtedy przespawywac,kombinowac i z wiazka nie ma problemu |
Autor: | lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
Własnie zastanawiałem sie tez nad EG albo DX Ale widzialem co G40 w polówce potrafi i tak mi utkwiło w głowie. Jakie są koszta takich silniczków mniej więcej?kompletnych oczywiście. Ps.Classic, Mógłbyś mi napisać co ty tam masz dłubnięte w tym EG?Albo jakiś link podeślij to sobie poczytam |
Autor: | Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
jesli juz masz do wyboru EG lub DX to bierz EG wg mnie jest lepszy niz 1.8 DX ja u siebie mam zrobiony caly uklad dolotowy,oraz caly wydechowy(kolektor SS 4-1,rura 50mm z jednym koncowym przelotowym tlumikiem),do tego zrobiona glowica(zawory,sprezynki),walek KENT CAMS oraz kolko rozrzadu z regulacja KENT CAMS,wydajniesze wtryski od audi.To chyba tyle ![]() Dla przykladu moj kolega ma polo g40 ze zrobionym nowym dolotem,wiekszy IC,auto wybebszone,tylko dwa fotele i moj golf oczywiscie niewybebeszony daje rade tej polowce wiec nie wiem czy jest sens pakowac g40 do mk1 |
Autor: | lucek [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
Classic, hamowałeś auto po tych modyfikacjach? Jestem ciekaw, ile wyszło... Jeszcze jedno pytanie, o ile pamiętam miałeś 1.1 w Twoim mk1, jak wyglądało podpięcie wiązki od silnika w istniejącą instalację? |
Autor: | Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
Lucius Snow napisał(a): Classic, hamowałeś auto po tych modyfikacjach? Jestem ciekaw, ile wyszło...
Jeszcze jedno pytanie, o ile pamiętam miałeś 1.1 w Twoim mk1, jak wyglądało podpięcie wiązki od silnika w istniejącą instalację? nie hamowalem i nie mam jeszcze zestrojonego kolka z walkiem,ale na wiosne jade hamowac i ustawiac wszytko na tip top tak mialem 1.1 i z podpieciem instalacji nie bylo problemu podpinasz tylko 4 wtyki do instalacji i gitara |
Autor: | lucek [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
OK, dzięki za informację. |
Autor: | lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
Aha rozumiem.Dzięki Classic, Ale wiesz G40 jest podatne na mody a nie wiem jak to sie ma z EG i DX |
Autor: | Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
lovwelas napisał(a): Aha rozumiem.Dzięki Classic,
Ale wiesz G40 jest podatne na mody a nie wiem jak to sie ma z EG i DX wymienile ci mody w EG,mozna jeszce gazniki zapodac i wtedy bedzie petarda jak bys mial 1.3 to moglbys zapakowac g40 bo by nic nie musial ruszac,a atk musisz przespawac lape |
Autor: | lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
AA no wiadomo gaziory to błogosławieństwo. A na ile szacujesz moc w swojej Mk1?? Bo w G40 to pobawić sie z kompresorem jakis program dolot wydech i tez bedzie petarda.No i w G40 inny moment niż w EG na pewno |
Autor: | Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
lovwelas napisał(a): AA no wiadomo gaziory to błogosławieństwo.
A na ile szacujesz moc w swojej Mk1?? Bo w G40 to pobawić sie z kompresorem jakis program dolot wydech i tez bedzie petarda.No i w G40 inny moment niż w EG na pewno ganziki chodza mi po glowie od dluzszego zcasu szukam caly czas i jak wpadna w lapy to bee kombinowal narazie mi sie nie spieszy bo auto chodzi bardzo dobrze i nie narzekam,a nie jest jeszcze wyregulowane tak jak trzeba co do mocy to nie wiem ile,chcialbym zeby wyplulo tak miedzy 130-140ps jak bedzie mniej to tez bedzie dobrze bo i tak bedzie postep z seryjnych 110ps na 1.. kazdego jak dlubniesz i sie z nim pobawisz bedzie dobrze ale tak jak pisalem wyzej ze moje mk1 niewybebeszone daje rade g40 z przeobionym dolotem i jakimis duperelkami no i jest wybebszone wiec nie jest zle,a polo g40 zamiata bardzo dobrze w g40 wiekszy wplyw na osiagi ma kompresor,ale kiedys te doladowanie sie konczy i auto juz nie jedzie,natomiast moje eg kreci sie do 8 tys i tu mam nad nim przewage moment tez chyba jest duzy bo auto cedzie od samego dolu az po maksymalne obroty |
Autor: | lovwelas [ Sob 29 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
Classic, z taką mocą mołbyś miażdżyć KRy w MK1... Chciałbym zobaczyc twoje autko w akcji,to moze przekonałoby mnie na EG ![]() A z drugiej strony to Polo G40 choc jest cieższe od Golfa MK1 GTI a ma taka sama moc to jest o ponad pół sekundy lepsze do setki i dalej pewnie tez...Moment G-ladera robi swoje jednak... |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |