VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk1] Swap na G40
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=26824
Strona 1 z 2

Autor:  lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu:  [golf mk1] Swap na G40

Witam!

Interesuje mnie montaż silnika G40 do Golfa pierwszej generacji.
Prosze piszcie wszystko co wiecie o G40 w Mk1 jak to zrobic jakie sa problemy jakie koszta itd..

Dzięki!

Autor:  squoka [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

jak masz mk1 z silnikiem 1.1 lub 1.3 to nie mazdngo problemu, bo wszystkie lapy pasuja...
jak masz z wwiekszym to trzeba przespawac lape na podluznicy prawej...
no i wiadomo cala wiazke trzeba pocignac i to chyba jest najwiekszy klopot

Autor:  lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Ja mam 1,6 klekota wiec łapę bedzie trzeba przespawac?
a prOcz tego co piszesz to niebedzie wiekszych problemow?

Autor:  squoka [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

jak 1.6d to lapa do przespawania poza tym mysle zadnych wielkich niespodzianek jak bedziesz mial silnik z calym osprzetem i wiazka nie powinno byc...

Autor:  Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

pakuj 1.6 gti EG
osiagi takie same jak w g40,a nawet lepsze jak troszke dlubniesz motor ;)
nie musisz wtedy przespawywac,kombinowac i z wiazka nie ma problemu

Autor:  lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Własnie zastanawiałem sie tez nad EG albo DX
Ale widzialem co G40 w polówce potrafi i tak mi utkwiło w głowie.
Jakie są koszta takich silniczków mniej więcej?kompletnych oczywiście.
Ps.Classic, Mógłbyś mi napisać co ty tam masz dłubnięte w tym EG?Albo jakiś link podeślij to sobie poczytam

Autor:  Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

jesli juz masz do wyboru EG lub DX to bierz EG
wg mnie jest lepszy niz 1.8 DX

ja u siebie mam zrobiony caly uklad dolotowy,oraz caly wydechowy(kolektor SS 4-1,rura 50mm z jednym koncowym przelotowym tlumikiem),do tego zrobiona glowica(zawory,sprezynki),walek KENT CAMS oraz kolko rozrzadu z regulacja KENT CAMS,wydajniesze wtryski od audi.To chyba tyle ;).

Dla przykladu moj kolega ma polo g40 ze zrobionym nowym dolotem,wiekszy IC,auto wybebszone,tylko dwa fotele i moj golf oczywiscie niewybebeszony daje rade tej polowce wiec nie wiem czy jest sens pakowac g40 do mk1

Autor:  lucek [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Classic, hamowałeś auto po tych modyfikacjach? Jestem ciekaw, ile wyszło...
Jeszcze jedno pytanie, o ile pamiętam miałeś 1.1 w Twoim mk1, jak wyglądało podpięcie wiązki od silnika w istniejącą instalację?

Autor:  Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
Classic, hamowałeś auto po tych modyfikacjach? Jestem ciekaw, ile wyszło...
Jeszcze jedno pytanie, o ile pamiętam miałeś 1.1 w Twoim mk1, jak wyglądało podpięcie wiązki od silnika w istniejącą instalację?

nie hamowalem i nie mam jeszcze zestrojonego kolka z walkiem,ale na wiosne jade hamowac i ustawiac wszytko na tip top

tak mialem 1.1 i z podpieciem instalacji nie bylo problemu
podpinasz tylko 4 wtyki do instalacji i gitara

Autor:  lucek [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

OK, dzięki za informację.

Autor:  lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Aha rozumiem.Dzięki Classic,
Ale wiesz G40 jest podatne na mody a nie wiem jak to sie ma z EG i DX

Autor:  Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

lovwelas napisał(a):
Aha rozumiem.Dzięki Classic,
Ale wiesz G40 jest podatne na mody a nie wiem jak to sie ma z EG i DX

wymienile ci mody w EG,mozna jeszce gazniki zapodac i wtedy bedzie petarda
jak bys mial 1.3 to moglbys zapakowac g40 bo by nic nie musial ruszac,a atk musisz przespawac lape

Autor:  lovwelas [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

AA no wiadomo gaziory to błogosławieństwo.
A na ile szacujesz moc w swojej Mk1??
Bo w G40 to pobawić sie z kompresorem jakis program dolot wydech i tez bedzie petarda.No i w G40 inny moment niż w EG na pewno

Autor:  Classic [ Pią 28 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

lovwelas napisał(a):
AA no wiadomo gaziory to błogosławieństwo.
A na ile szacujesz moc w swojej Mk1??
Bo w G40 to pobawić sie z kompresorem jakis program dolot wydech i tez bedzie petarda.No i w G40 inny moment niż w EG na pewno

ganziki chodza mi po glowie od dluzszego zcasu
szukam caly czas i jak wpadna w lapy to bee kombinowal
narazie mi sie nie spieszy bo auto chodzi bardzo dobrze i nie narzekam,a nie jest jeszcze wyregulowane tak jak trzeba
co do mocy to nie wiem ile,chcialbym zeby wyplulo tak miedzy 130-140ps
jak bedzie mniej to tez bedzie dobrze bo i tak bedzie postep z seryjnych 110ps na 1..

kazdego jak dlubniesz i sie z nim pobawisz bedzie dobrze
ale tak jak pisalem wyzej ze moje mk1 niewybebeszone daje rade g40 z przeobionym dolotem i jakimis duperelkami no i jest wybebszone wiec nie jest zle,a polo g40 zamiata bardzo dobrze
w g40 wiekszy wplyw na osiagi ma kompresor,ale kiedys te doladowanie sie konczy i auto juz nie jedzie,natomiast moje eg kreci sie do 8 tys i tu mam nad nim przewage
moment tez chyba jest duzy bo auto cedzie od samego dolu az po maksymalne obroty

Autor:  lovwelas [ Sob 29 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Classic, z taką mocą mołbyś miażdżyć KRy w MK1...
Chciałbym zobaczyc twoje autko w akcji,to moze przekonałoby mnie na EG :-D
A z drugiej strony to Polo G40 choc jest cieższe od Golfa MK1 GTI a ma taka sama moc to jest o ponad pół sekundy lepsze do setki i dalej pewnie tez...Moment G-ladera robi swoje jednak...

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/