Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Passat B4 TDI] Czasem szarpie i nie jedzie
PostWysłany: Czw 27 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 05 Lis, 2006
Posty: 8
Skąd: Wrocław
W passacie z 95 roku od jakiegoś czasu zaczęły dziać sie dziwne rzeczy. czasem jest wszystko dobrze i jedzie jak warjat a czasem jest tak, że auto nie chce jechać i dziwnie szarpie... mechanik stwierdził, że przyczyną jest czujnik wzniosu końcówek wtryskiwacza. Ale wczoraj przez przypadek zaobserwowałem, że gdy zaczyna świrować to tak jakby coś sie dziwnego działo z jednym przekaźnikiem (tzn. tak jakby się załączał i rozłączał) czy przekaźnik może być przyczyną?? czy w ogole istnieje taki przekaźnik, który ma na to wpływ?? bardzo proszę Was o pomoć!! Pozdrawiam gorąco


Ostatnio edytowany przez Edek86, Pią 28 Gru, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 01 Sty, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
podpiac pod VAG!!!



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
na 100% musi byc przekaznik od wtryskow. sprobuj go wymienic i zresetowac kompa przez zdjecie klemy na jakies 10min



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 22 Kwi, 2004
Posty: 71
Skąd: BIALYSTOK
Gadu-Gadu: 4487409
Auto: MKII VR6, Scirocco MKII GTII
simens napisał(a):
na 100% musi byc przekaznik od wtryskow. sprobuj go wymienic i zresetowac kompa przez zdjecie klemy na jakies 10min


ciekawe rzeczy wypisujesz, pomyslał by kto ze i prawda


Offline
 Profil    4487409
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 16 Paź, 2005
Posty: 101
Skąd: uk
simens napisał(a):
na 100% musi byc przekaznik od wtryskow. sprobuj go wymienic i zresetowac kompa przez zdjecie klemy na jakies 10min

Jak masz takie cuda pisać to lepiej odpuść sobie.(hmmm a może bedzie lepiej jak sobie w tym czasie poczytasz ksiazke)
podaj kod silnika tego diesla.Jakby byl to przekaznik zasilajacy sterownik to napewno bedzie mial zanotowana usterke w pamieci.najlepiej to sprawdzic , ulatwi to poszukiwania.Jesli nic w pamieci nie bedzie zerknac na parametry w czasie pracy



_________________
diagnostyka komputerowa UK
07928719517 cw3 0nd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Kevin napisał(a):
podpiac pod VAG!!!

Prawde Ci powie bo przyczyn moze być kilka. Znajdz dobrego mechanika, bo każdy potrafi podpiąć VAGa ale nie każdy dobrze odczytać błedy.
simens napisał(a):
sprobuj go wymienic i zresetowac kompa przez zdjecie klemy na jakies 10min

Tak możesz jedynie radio i zegarek zresetować :o



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 05 Lis, 2006
Posty: 8
Skąd: Wrocław
heh, długo mnie tu nie było, ale jeśli ktoś szukałby odpowiedzi na moje dość dziwne pytanie to odpowiedź tkwi w jednym z wtrysków. Jest jeden wtryskiwacz w którym jest jakiś czujnik, po wymianie go (kupiłem cały komplet ze skody tdi 90KM) wszystkie problemy zniknęły. pozdrawiam, może komuś się przyda to info



_________________
Był Golf II 1.6 '90
jest Jetta I 1.3 '83
oraz Audi 80 B3 1.8 JV '87
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe