Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk4]Wentylator i kontrolka oleju, dziwne zachowanie...
PostWysłany: Pon 17 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 05 Cze, 2007
Posty: 18
witam szanownych kolegow.
mam maly problem wydaje mi sie ze padl mi wentylator chlodnicy wiec mam tez pytanie kiedy powinien sie zalaczyc? ,
temeratura dochodzi do 90 stopni i tak zostaje wiec wydawaloby sie ze jest wporzadku, ale po przejechaniu wiekszej odleglosci wentylator nie dziala.

moj drugi problem to czy nie padl mi czasem jakis czujnik oleju czy cos....
po przejechaniu kilkudziesieciu km moze powyzej 100km potrafi mi sie zaswiecic kontrolka oleju (chociaz stan jest wporzadku) zapala sie na czerwono i mruga (dodam ze mam problemy z czujnikiem cieczy - jest do wymiany prawdobodobnie). wiec jakby ktos moglby mi powiedziec o co chodzi?

pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW


Ostatnio edytowany przez pofryk, Pon 17 Gru, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Gru, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
pofryk napisał(a):
temeratura dochodzi do 90 stopni i tak zostaje wiec wydawaloby sie ze jest wporzadku, ale po przejechaniu wiekszej odleglosci wentylator nie dziala.


sprawdz na postoju! choc o tej porze roku bedzie ciezko... wnetylator nigdy nie wlacza sie przy okolo 90 stopni licznikowych... latem w korkach wlaczal sie??
pofryk napisał(a):
moj drugi problem to czy nie padl mi czasem jakis czujnik oleju czy cos....
po przejechaniu kilkudziesieciu km moze powyzej 100km potrafi mi sie zaswiecic kontrolka oleju

pompa oleju moze padla! ale sprawdz to na VAGu! chyba, ze uzywasz zlego oleju i pod wplywem wiekszej temperatury robi sie na tyle rzadki, ze nie trzyma cisnienia!



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 05 Cze, 2007
Posty: 18
no dzieki bardzo za rady :) hhmm.. no latem chodzil i nie bylo problemow wiec moze niepotrzebnie sie martwie, a co do oleju to jest swiezy bo niedawno wymienilem na orlenowski pol syntetyk wczesniej mialem taki sam ale mobilowski. sprawdze jeszcze ta pompe. dzieki jeszcze raz :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Jeśli wiatrak by się nie włączał to na bank zauważyłbyś że coś nie tak dzieje się z temperaturą cieczy. Przynajmniej jak u mnie w Corrado VR6 było z wiatrakami troszkę nie halo to od razu dało się to zauważyć.

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Cze, 2005
Posty: 502
Skąd: Płońsk
Gadu-Gadu: 5159946
mialem taki sam objaw byla to pompa do wymiany z tym ze ja jechalem 5 km i juz sie gotowal na maxa



_________________
GOLF MK IV by GRUBY
Image
Offline
 Profil    5159946
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 09 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 05 Cze, 2007
Posty: 18
qrcze kila kompletna... dzis kontrolka zaczela rugac zaraz po przejechaniu moze z 50 m a tem podskoczyla do 90 stopni bardzo szybko :/ czy to bedzie pompa oleju? jaki jest koszt wymiany? dzieki


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 09 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Gru, 2007
Posty: 47
Skąd: sokołów podl.
tez mi się wydaje ze to moze byc pompa.ale kontrolka pali się cały czas czy tylko np na małych obrotach? kumplowi jak zaczeła mrygac kontrolka w czasie jazdy podobnie jak Tobie to długo nie pojeżdził swoim VW,miał wymieniac pompe ale nie było czasu,zwlekał i zwlekał i po paruset km zatarł silnika,panewka na panewke weszła, i klops więc radze uwarzać.

a pro po kontrolki oleju to mam ja pytanko: u mnie w pasku 32b 1.6D zaraz po odpaleniu silnika mryga jeszcze przez parę sekund kontrolka oleju,od niedawna,wczesniej było ok,jak sie odpaliło auto to momentalnie gasła. co to moze byc? dodam jeszcze ze jest tak zawsze przy zimnym silniku, jak jest rozgrzany to gasnie odrazu czasem się zdarza tylko ze tak po2-3sekundach po odpaleniu. aaaa dodam ze w czasie jazdy się nie zapala. co to moze byc??????


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 10 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
jastrząb napisał(a):
kumplowi jak zaczeła mrygac kontrolka w czasie jazdy podobnie jak Tobie to długo nie pojeżdził swoim VW,miał wymieniac pompe ale nie było czasu,zwlekał i zwlekał i po paruset km zatarł silnika,panewka na panewke weszła, i klops


Dokładnie jak mówisz, w środę rozbierałem 1.9 TDI PD z przebiegiem 30 tys w którym kierowca (jeden z wielu, służbowe auto, jeżdżone tylko z gazem w podłodze) zignorował kontrolkę ciśnienia oleju i zatarł tłoki na pierwszych 2 cylindrach, panewki na 2 pierwszych podporach wału wypłynęły.

jastrząb napisał(a):
w pasku 32b 1.6D zaraz po odpaleniu silnika mryga jeszcze przez parę sekund kontrolka oleju,od niedawna,wczesniej było ok,jak sie odpaliło auto to momentalnie gasła. co to moze byc? dodam jeszcze ze jest tak zawsze przy zimnym silniku, jak jest rozgrzany to gasnie odrazu czasem się zdarza tylko ze tak po2-3sekundach po odpaleniu. aaaa dodam ze w czasie jazdy się nie zapala. co to moze byc


Czas na zmianę oleju, ile już na nim przejechałeś?



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 10 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 05 Cze, 2007
Posty: 18
jaka jest szansa ze to pompa wody? dlatego tez blad czasem pochodzil od czujnika temp? ałłłłł


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Gru, 2007
Posty: 47
Skąd: sokołów podl.
u mnie właśnie taka sprawa była ze olej juz kwalifikował sie do wymiany miałem na nim 10tys zrobione,tez o tym pomyslałem ze zadki ju,więc wymieniłem olej z filtrem ale nadal tak jest,nadal jak zimny to nie gasnie odrazu kontrolka...co to moze byc to nie wiem,moze czujnik????


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
jastrząb napisał(a):
wymieniłem olej z filtrem ale nadal tak jest,nadal jak zimny to nie gasnie odrazu kontrolka

Jak auto ma już troche nalatane to tak bedzie, jak zalałeś minerałem najlepiej jeszcze Lotosem to zawsze mrygnie parę razy po odpaleniu, tak po prostu jest, bo zanim pompa natłoczy zgęstniały olej go odpowiedniego ciśnienia chwila musi minąć.

jastrząb napisał(a):
taka sprawa była ze olej juz kwalifikował sie do wymiany miałem na nim 10tys zrobione

W 1.6D VW zalecał wymianę oleju co 7500km, ale (bez obrazy oczywiście) jak zawsze w PL zmiana oleju została przeciągnięta do granic możliwości...



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 05 Cze, 2007
Posty: 18
chyba pompa oleju jednak u mnie... :( nie wiem co bedzie jeszcze do tego .. jak wyjdzie ze popychacze i rozrzad z walkiem odrazu to sie chyba ... mniejwiecej ktos moze powiedziec jaki jest koszt wymiany pompy oleju? lub ewentualnie calej reszty?


Prośba do moderatora o przeniesienie calego tematu do dzialu silnik.


Nie ma problemu...
B_O_N_K


Ostatnio edytowany przez pofryk, Pon 11 Lut, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Gru, 2007
Posty: 47
Skąd: sokołów podl.
jasne ze co 7,5 tys sie zaleca ale nie zawsze jest mozliwosc,takze do tych 10 tyś czesto sie zchodzi, to jeszcze nie jest tak najgorzej,wg mnie przynajmniej,....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 15 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 05 Cze, 2007
Posty: 18
ufff... po wymianie czujnika oleju ktory byl walnięty (40zl.) ale problem jes nadal bo mi miga te dziadostwo, mechanik powiedzial ze cisnienie i smarowanie jest wiec jesli chodzi o mechanike to wszystko wporzadku, tylko awaria czujnika spowodowala jeszcze jakies uszkodzenie w elektryce/elektornice. :/


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 14 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe