VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[passat B4] TDi 110ps https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=26212 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Jcek [ Pon 26 Lis, 2007 ] |
Temat postu: | [passat B4] TDi 110ps |
siemanko mam pytanko byc może spotkaliście się juz z takim problem ![]() mianowicie chodzi o to że autko nie idzie tak jak powinno isc i tak jakby coś go blokuje przy około 2700 obr. na 4 i 5 biegu i autko idzie max 140 na prostej wiecie co to moze byc z góry dzieki za pomoc |
Autor: | benson [ Pon 26 Lis, 2007 ] |
Temat postu: | |
sprawdz czy jakis wezyk albo kabelek sie gdzies nie odlaczyl mialem podobny problem w sprinterze i okazalo sie ze wezyk od podcisnienia wylecial |
Autor: | Soad7 [ Pon 26 Lis, 2007 ] |
Temat postu: | |
Ja stawiam na przepływomierz, podjedz gdzieś do dobrego mechanika i podłącz sie pod komputer, zobacz co wyskoczy, a przepływke sprawdza sie podczas jazdy. |
Autor: | Balast [ Pon 26 Lis, 2007 ] |
Temat postu: | |
albo siłownik podciśnieniwy przy turbo |
Autor: | Jcek [ Wto 27 Lis, 2007 ] |
Temat postu: | |
LukasTDI napisał(a): przeplywomierz
egr zjebane paliVWo ! Paliwa raczej nie tankuje z beczek only BP & shell dzieki Panowie za pomoc miejmy nadzieje ze szybko wykryje usterke |
Autor: | konti [ Wto 04 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
mialem to samo u siebie w mkIII no i podpiecie do VAG'a i wyszlo szydlo z worka! N75 silownik cisnieniowy. Pozdrawiam |
Autor: | TommyVW [ Wto 04 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
ano - ostatnio rozbierałem u Taty większość przy turbinie i własnie ten zawór/siłownik podciśnieniowy był tak strasznie zalepiony czarną mazią ze dopiero ostry śrubokręt na początek musiał pomóc.. inaczej wogóle się nie ruszył. |
Autor: | buxi [ Pią 14 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
Auto wpada Ci w notlauf..... Czyli tryb awaryjny! Przyczyn może by wiele... np jeśli masz silnik AFN to mogą by to zapiekające sie kierowniczki... może to byc wężyk od podcisnienia(przetarty) N75, przepływomierz... Pomoże Ci tylko diagnoza dynamiczna z Vag iem POzdrawiam |
Autor: | Domier [ Nie 16 Gru, 2007 ] |
Temat postu: | |
jak na vag'u wykazalo mi ze komp żąda jakiegos tam cisnienia a turbina daje duzo wiecej. np komp chce 1100 a dostraje 1900. ja stawiam na n75 ale auto ma ponad 230tys km tak wiec turbina tez jest podejrzana. ktos ma jakies sugestie? |
Autor: | simens [ Śro 02 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
mialem to samo w 90ps tdi i ten silownik do wymiany i zle podlaczone wezyki podcisnieniowe ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |