Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] |
| Autor | Wiadomość | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| konti | Temat postu: [golf mk3] 1.9 TDI czy katalizator jest potrzebny? |
|||||
Rejestracja: Śro 07 Lis, 2007 Posty: 3 Skąd: Mikołów |
|
|||||
|
|
||||||
| Soad7 | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006 Posty: 2059 Skąd: Śrem Gadu-Gadu: 2176296 Auto: Golf VI Składak Style |
|
||||||
|
|
|||||||
| konti | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Śro 07 Lis, 2007 Posty: 3 Skąd: Mikołów |
|
|||||
|
|
||||||
| Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |







ja po zrobieniu softa w moim golfe pojechalem do kolesia, wyciol mi kata wspawal rorke dal 200zl i sobie pojechalem hehe roznicy nie widze jest fajny motyw jakbym mial blow offa hehe jade wciskam gaz do konca, auto zaczyna rwac do przodu i przy 2 tys obrotow zmiana na nastepny bieg i wtedy jest takie "fuuuuu" i wyraznie to slychec
jedyne co sie poprawilo po wywaleniu kata to wykres na rolkach jest bardziej rowny ale to moze tez za sprawa wyczyszczenia kolektora ssacego 












