Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf MK IV] Jaki silnik TDI ???
PostWysłany: Czw 04 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 04 Paź, 2007
Posty: 3
Jako pierwsze bardzo chciał bym sie z wszystkimi przywitac jako iż jestem tu nowy ale mam nadzieje ze za goszcze na długo :ok:

Teraz moje pytanie przymierzam sie do kupna Golfa IV z silnikiem TDI Tylko jest tego typu problem że nie wiem jaki silnik jest najlepszy ?? "najlepszy" w sensie najmniej awaryjny i najtańszy w utrzymaniu. Myślałem nad 110KM ale nie wiem czy dobrze....
Doszły mnie też słuchy ze mam omijać silniki które mają pompowtryskiwacze czy to prawda że to coś niezbyt dobrego?? Jeśli tak to do którego roku produkcji były silniki bez pompowtryskiwaczy???

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odp.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Paź, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
powiem ci tak... kazde auta sie psuja...nie ma takich ktore sie nie psuja... tylko chodzi o to czy ktos dbal... bo tylko od nas zalezy kiedy sie stanie awaria...
nie sluchaj glupot o pompowtryskach... to dobre silniki...
jesli chodzi o 110tki czyli bodajze do 2000roku byly..sa na VP ...to dobre silniki... z czesciami nie bedzie klopotu jak w kazdym vw... tdi ogolnie nie sa drogie w utrzymaniu ale tanie tez nie sa... zalezy co tez uwazasz ze jest drogie...
osobiscie 110 to super rozwiazanie.. jesli myszlisz o tuningu to wirusem pociagniesz do 140 przy tym samym spalaniu / mniej wiecej... w pompowtryskach jeszcze chyba sie nikomu nie udalo by spalanie zostalo na tym samym poziomie ale to tez zalezy od nogi

godne polecenia jest tez 115 na pedeku i 130.... 150tka to juz inna historia
ogolnie polecam tdika... i nie sluchaj glupot pseudo mechanikow

jezeli znasz niemiecki to wejdz na www.doppel-wobber.de w dzial mk4/motoren i poogladaj



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Wrz, 2007
Posty: 111
Skąd: wgm na wpr ;]
Kevin napisał(a):
godne polecenia jest tez 115 na pedeku i 130.... 150tka to juz inna historia


Hm, z tego co mi wiadomo to 115 konny tdi to była podobno najgorsza konstrukcja vw- był wadliwy.

Wszędzie, gdzie bym nie patrzyl na informacje o tdi, to takie znajduje.

Nie wiem jakie to ma odzwierciedlenie w rzeczywistosci, bo nie mialem auta z tym silnikiem
w mojej rodzinie był golf mk4 TDI 110 i było to naprawde świetne auto ;)
Borykało się z malymi awariami, typu nieustannie przepalające się żarowkim ale jeżeli chodzi o silnik, to nie było żadnych zastrzeżeń, a spalanie to bajka ;)

pozdr.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 04 Paź, 2007
Posty: 3
Dziękuje za info ale mam jeszcze pytanko.
jeśli chodzi o silnik benzynowy to który jest godny polecenia???


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Paź, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no to zdecyduj sie chlopie benzyna.. czy ropa? sam musisz wiedziec do czego ma ci sluzyc auto.. czy stac cie na czeste lanie do baku... ile kilometrow robisz itp...
benzyna ..hmm 1.6 ci styknie...
ps no nie wiem czy ten 115 taki awaryjny byl.....



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Wrz, 2007
Posty: 111
Skąd: wgm na wpr ;]
Kevin, no wszędzie tak piszą, że 115 to najgorszy z 1.9 TDI ;) sam nie miałem z nim do czynienia, więc nie wiem- moją wypowiedz opieram tylko na tym, co przeczytalem na jakichs stronach zwiazanych bardziej z tematyką TDI

co do 1.6.. wystrzegaj się wersji 100 konnej.
Mój ojciec w 1998 roku jeździł przez dwa lata takowym mk4. Silnik ten był wkładany do golfow tylko z poczatku produkcji, a potem zastąpił go 101 konny, ktory na koncu zostal wyparty przez 105 konny ;)

Chorobą tych silników(100KM) były wadliwe przepustnice- nam padały kilkakrotnie, znajomym również, aż wywalczył wymiane samochodu na nowy- mój ojciec zdecydował się sprzedac auto.
w 2001 moj ojciec kupil TDI 110KM i nic sie nie dzialo ;)


Z zaslyszen.. podobno słabą stroną wersji 101KM była skrzynia biegow.
Ale to już rzadsze przypadki awarii.
Znajomy jeździ golfem 1.6 w wersji 105 konnej i auto silniczek jest naprawde super- bdb dynamika i bardzo bardzo małe spalanie(mniejsze niz w moim 1.4 80KM)

Dobrą opinią cieszy się rownież silnik 1.8 20V, który jest rzadziej spotykany. Był on montowany takze, np. w passatach i jest to sprawdzona konstrukcja- nigdy nie widzialem, by ktos, procz spalania, narzekal na te silniki

PS. kupuj diesla ;] jakiegokolwiek TDI ;)
pozdr.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 04 Paź, 2007
Posty: 3
A jak rozpoznać na pierwszy rzut oka czy jest silniczek 1.6 105KM czy 101 KM. Czy one wychodziły jakoś z danym rocznikiem ??? Bo ludzie różne rzeczy piszą w ogłoszeniach i nie chciał bym sie nabić w butelkę.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Paź, 2007 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
ja mam
1,9 TDI 110ps - AHF
nalatane 212 000 km i nadal chodzi igla
3ma parametry fabryczne i przy odpowiednim "dbaniu" o silnik, turbo .. itd ... sadze ze zrobi jeszcze spoko 2gie tyle :)

przez ostatni rok zrobilem nim 50 000 i nic mu nie jest
odpowiednie wymiany oleju
dobry rozrzad [nie zadne "tanie zamienniki" calos wyszla mnie 500 - 600pln]


TDI POWER :D



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Gru, 2006
Posty: 16
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK6 2.0 TDI
Ja mam 1.6 8V - AKL, przebieg 97000, jeśli chodzi o awarie to jeszcze nie doświadczyłem ;P ale mimo wszystko ogólnie nie polecam, no chyba, że lubisz często odwiedzać stacje benzynowe (w mieście nie schodzę poniżej 10L/100km), a w zamian nie otrzymywać niestety zbytniej dynamiki ;)
Jeśli chodzi o to kiedy były montowane silniki 8-zaworowe to TUTAJ masz więcej info :)

pzdr


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Paź, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
mialem 1.6 16V 105PSow silik AZD 100tys bez awarii silnika jedyny mankament to taki, ze wlasnie przepsutnice trzeba bylo czyscic raz w roku, ale to kawal szmaty i troche benzyny ekstrakcyjnej! auto palilo do 10L Pb maxymalnie :)



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 08 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Wrz, 2007
Posty: 8
Skąd: Poznań UMTW
Polecam MK IV TDI silniki 90 ALH i 110 ASV :ok:
sam posiadam ALH i jestem z niego zadowolony ma przekulane 120tys i nic sie nie dzieje sama eksploatacja
ostatnio zaladowałem do niego wira i z 90 poszedl na 155 ;) oczywiscie z wtryskami 216


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe