VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Golf MK IV] Jaki silnik TDI ??? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=25211 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | DarekVW [ Czw 04 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | [Golf MK IV] Jaki silnik TDI ??? |
Jako pierwsze bardzo chciał bym sie z wszystkimi przywitac jako iż jestem tu nowy ale mam nadzieje ze za goszcze na długo ![]() Teraz moje pytanie przymierzam sie do kupna Golfa IV z silnikiem TDI Tylko jest tego typu problem że nie wiem jaki silnik jest najlepszy ![]() Doszły mnie też słuchy ze mam omijać silniki które mają pompowtryskiwacze czy to prawda że to coś niezbyt dobrego?? Jeśli tak to do którego roku produkcji były silniki bez pompowtryskiwaczy??? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odp. |
Autor: | Kevin [ Pią 05 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
powiem ci tak... kazde auta sie psuja...nie ma takich ktore sie nie psuja... tylko chodzi o to czy ktos dbal... bo tylko od nas zalezy kiedy sie stanie awaria... nie sluchaj glupot o pompowtryskach... to dobre silniki... jesli chodzi o 110tki czyli bodajze do 2000roku byly..sa na VP ...to dobre silniki... z czesciami nie bedzie klopotu jak w kazdym vw... tdi ogolnie nie sa drogie w utrzymaniu ale tanie tez nie sa... zalezy co tez uwazasz ze jest drogie... osobiscie 110 to super rozwiazanie.. jesli myszlisz o tuningu to wirusem pociagniesz do 140 przy tym samym spalaniu / mniej wiecej... w pompowtryskach jeszcze chyba sie nikomu nie udalo by spalanie zostalo na tym samym poziomie ale to tez zalezy od nogi godne polecenia jest tez 115 na pedeku i 130.... 150tka to juz inna historia ogolnie polecam tdika... i nie sluchaj glupot pseudo mechanikow jezeli znasz niemiecki to wejdz na www.doppel-wobber.de w dzial mk4/motoren i poogladaj |
Autor: | Szpandel [ Pią 05 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
Kevin napisał(a): godne polecenia jest tez 115 na pedeku i 130.... 150tka to juz inna historia
Hm, z tego co mi wiadomo to 115 konny tdi to była podobno najgorsza konstrukcja vw- był wadliwy. Wszędzie, gdzie bym nie patrzyl na informacje o tdi, to takie znajduje. Nie wiem jakie to ma odzwierciedlenie w rzeczywistosci, bo nie mialem auta z tym silnikiem w mojej rodzinie był golf mk4 TDI 110 i było to naprawde świetne auto ![]() Borykało się z malymi awariami, typu nieustannie przepalające się żarowkim ale jeżeli chodzi o silnik, to nie było żadnych zastrzeżeń, a spalanie to bajka ![]() pozdr. |
Autor: | DarekVW [ Pią 05 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
Dziękuje za info ale mam jeszcze pytanko. jeśli chodzi o silnik benzynowy to który jest godny polecenia??? |
Autor: | Kevin [ Pią 05 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
no to zdecyduj sie chlopie benzyna.. czy ropa? sam musisz wiedziec do czego ma ci sluzyc auto.. czy stac cie na czeste lanie do baku... ile kilometrow robisz itp... benzyna ..hmm 1.6 ci styknie... ps no nie wiem czy ten 115 taki awaryjny byl..... |
Autor: | Szpandel [ Pią 05 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
Kevin, no wszędzie tak piszą, że 115 to najgorszy z 1.9 TDI ![]() co do 1.6.. wystrzegaj się wersji 100 konnej. Mój ojciec w 1998 roku jeździł przez dwa lata takowym mk4. Silnik ten był wkładany do golfow tylko z poczatku produkcji, a potem zastąpił go 101 konny, ktory na koncu zostal wyparty przez 105 konny ![]() Chorobą tych silników(100KM) były wadliwe przepustnice- nam padały kilkakrotnie, znajomym również, aż wywalczył wymiane samochodu na nowy- mój ojciec zdecydował się sprzedac auto. w 2001 moj ojciec kupil TDI 110KM i nic sie nie dzialo ![]() Z zaslyszen.. podobno słabą stroną wersji 101KM była skrzynia biegow. Ale to już rzadsze przypadki awarii. Znajomy jeździ golfem 1.6 w wersji 105 konnej i auto silniczek jest naprawde super- bdb dynamika i bardzo bardzo małe spalanie(mniejsze niz w moim 1.4 80KM) Dobrą opinią cieszy się rownież silnik 1.8 20V, który jest rzadziej spotykany. Był on montowany takze, np. w passatach i jest to sprawdzona konstrukcja- nigdy nie widzialem, by ktos, procz spalania, narzekal na te silniki PS. kupuj diesla ;] jakiegokolwiek TDI ![]() pozdr. |
Autor: | DarekVW [ Pią 05 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
A jak rozpoznać na pierwszy rzut oka czy jest silniczek 1.6 105KM czy 101 KM. Czy one wychodziły jakoś z danym rocznikiem ![]() |
Autor: | LukasTDI [ Sob 06 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
ja mam 1,9 TDI 110ps - AHF nalatane 212 000 km i nadal chodzi igla 3ma parametry fabryczne i przy odpowiednim "dbaniu" o silnik, turbo .. itd ... sadze ze zrobi jeszcze spoko 2gie tyle ![]() przez ostatni rok zrobilem nim 50 000 i nic mu nie jest odpowiednie wymiany oleju dobry rozrzad [nie zadne "tanie zamienniki" calos wyszla mnie 500 - 600pln] TDI POWER ![]() |
Autor: | dave_poz [ Sob 06 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
Ja mam 1.6 8V - AKL, przebieg 97000, jeśli chodzi o awarie to jeszcze nie doświadczyłem ![]() Jeśli chodzi o to kiedy były montowane silniki 8-zaworowe to TUTAJ masz więcej info ![]() pzdr |
Autor: | Bilu. [ Sob 06 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
mialem 1.6 16V 105PSow silik AZD 100tys bez awarii silnika jedyny mankament to taki, ze wlasnie przepsutnice trzeba bylo czyscic raz w roku, ale to kawal szmaty i troche benzyny ekstrakcyjnej! auto palilo do 10L Pb maxymalnie ![]() |
Autor: | tn9 [ Pon 08 Paź, 2007 ] |
Temat postu: | |
Polecam MK IV TDI silniki 90 ALH i 110 ASV ![]() sam posiadam ALH i jestem z niego zadowolony ma przekulane 120tys i nic sie nie dzieje sama eksploatacja ostatnio zaladowałem do niego wira i z 90 poszedl na 155 ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |