Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [GOLF MK IV] Chlodzenie dziwny problem
PostWysłany: Czw 04 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Maj, 2006
Posty: 150
Skąd: Poznań
Witam

Posiadam golfa iv 1.6 SR silnik AKL i mam dosc dziwny problem, poniewaz jak jade jakis czas z predkoscia 90-100 to temperatura plynu opada z 90 o jedna kreske. Nieiwem co jest bo w miescie jest wszystko ok trzyma roniowko 90 stopni. Dzisiaj nawet odebralem auto od mechanika wymienialem uszczelke pod glowica swiece kable zaplonowa filtry olej i plyn chlodniczy bo mialem wode, i z ta temperatura jest tak jak bylo. Mam walnieta przepustnice i czekam na zareklamowanie nowej i smigam na tej starej oryginalnej czy to moze byc problem. Pomozcie nieiwem co robic. A dodam jeszcze ze bylem ostatnio na VAGU i blad mialem w zwiazku z przepustnica tylko. help help help help help


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 04 Paź, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 16 Paź, 2005
Posty: 101
Skąd: uk
moze masz otwarty caly czas duzy obieg?sprawdz termostat.rury przy rozgrzewaniu powinny byc chlodne po stronie od clodnicy w kierunku termostatu



_________________
diagnostyka komputerowa UK
07928719517 cw3 0nd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 04 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Maj, 2006
Posty: 150
Skąd: Poznań
Ok jutro jade do tego mechaniak to sprawdzic. A jak zamknac ten obieg czy jak to rozwiazac. Sprawdze jeszcze rano czy wody nie ubywa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 28 Wrz, 2007
Posty: 12
Skąd: NY s.a
Gadu-Gadu: 4565891
Auto: VW Lupo 1.0 ; Skoda Fabia 1.9TDi, Audi A4 B7 2.0 TDi
No wyglada na to ze masz otwarty duzy obieg wody caly czas. Tego tak poprostu nie zamkniesz a i wody tez nie bedzie ubywac. Jesli tak jest to poprostu sprawdz czy odrazu po zapaleniu auta grzeje Ci sie chlodnica. Jesli bedzie sie grzala powoli od samego poczatku to znak ze wlasnie duzy obieg wody jest caly czas otwarty. wtedy musisz wymienic termostat.
Silnik nie bedzie sie wystarczajaco dogrzewal co spowoduje miedzy innymi wieksze spalanie. Zwlaszcza zima to moze byc uciazliwe.



_________________
BOLF GTI 1.8T AGU
Offline
 Profil    4565891
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Maj, 2006
Posty: 150
Skąd: Poznań
No spalanie jest wieksze :D ale myslalem ze to tylko przez walnieta przepustnice. Bylem u mechanika i stwierzil ze Termostat Kaput :/ no ale niedlugo go wymienie przy okazji robienia zawieszenia.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe