VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk1] Jaki silnik do swapa radzicie
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=24734
Strona 1 z 11

Autor:  Speed [ Pon 10 Wrz, 2007 ]
Temat postu:  [mk1] Jaki silnik do swapa radzicie

jak w temacie. myślałem nad ABF bo niezła moc ale wogóle nie mam o tym pojęcia. nie chciałem sie też podłączać do tematu ralf golf cab. VR ok ale trochę ciężki. może KR.. może G60..... pisać co najlepiej!

Autor:  Cezar Mk1 [ Pon 10 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Ja bym myslal jednak o 1,8T , wedlug mnie to jedyny motor ktory moze miec jeszcze logiczny przebieg a osiagi nawet przy 150 powinny byc wystarczajace :)

Kwestia tylko pieniazkow bo suma 8-9 tys byla by tu realna zeby to wszystko mialo rece i nogi a po otwarciu komory powodowalo tylko usmiech..

Zreszta jest i Cabrio z 1.8T i z ABf w kraju takze zawsze jest kogo podpytac.

Pozdro

Autor:  lucek [ Pon 10 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Moim skromnym zdaniem... trochę popitolę w temacie, zrobisz jak zechcesz.

Cezar podał realną kwotę, i teraz wychodzi na to, że 1.8T kupisz z mniejszym przebiegiem, ale za większe pieniądze. Natomiast KR byłby do wzięcia za sporo mniejszą kasę, byłoby trochę mniej rzeźbienia, ale remont silnika murowany.

Zastanów się w jakim kierunku chcesz pójść. Z turbo czy bez (hehe dobry tekst, jak w sklepie, bierze pan z turbo czy bez?)

VR bym sobie odpuścił, trakcja zginie śmiercią marną...

Autor:  rafalgolf cabrio mk1 [ Wto 11 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

czemu zmieniasz silniczek??
ja jestem zmuszony bo moj padl !! ałłłłł
mysle ze najprosciej bylo by wsadzic 1.8 16v z mk2!!

Autor:  Speed [ Wto 11 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Cytuj:
mysle ze najprosciej bylo by wsadzic 1.8 16v z mk2!!
_________________

na ale kup tu zdrowy taki silnik. cięzko będzie.

Autor:  vw.motor.sport [ Wto 11 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Speed,

Jak Bys Chcial g60 , To Wal Do Mnie Chetnie Odsprzedam swojego za dobre pieniandze, po Regeneracji calkowitej ... wiecej info na pw

Autor:  Classic [ Wto 11 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
Moim skromnym zdaniem... trochę popitolę w temacie, zrobisz jak zechcesz.

Cezar podał realną kwotę, i teraz wychodzi na to, że 1.8T kupisz z mniejszym przebiegiem, ale za większe pieniądze. Natomiast KR byłby do wzięcia za sporo mniejszą kasę, byłoby trochę mniej rzeźbienia, ale remont silnika murowany.

Zastanów się w jakim kierunku chcesz pójść. Z turbo czy bez (hehe dobry tekst, jak w sklepie, bierze pan z turbo czy bez?)

VR bym sobie odpuścił, trakcja zginie śmiercią marną...

miales VR-a w mk1 ze piszesz o trakcji?

Speed
co by ci tu doradzic
dlubnij tego swojego,zapodaj gazniki i bedzie malina,albo KR-a na gaznikach i wymiatasz
ja mam zamiar zalozyc do mojego

tak apropo silnikow to w kazdym bedzie zawsze cos do naprawienia

Autor:  lucek [ Wto 11 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Classic napisał(a):
miales VR-a w mk1 ze piszesz o trakcji


Nie miałem i dobrze o tym wiesz.
Miałem mk1 na glebie z ciężkim dieslem.
Miałem również przyjemność pojeździć mk3 vr6 5 drzwi i umiem sobie wyobrazić, jak zachowywałoby się około 800-kilogramowe auto z 6-cylindrowym silnikiem na przedniej osi.

PS. Bez napinki.

Autor:  Speed [ Wto 11 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

vr jest ciężki. tu się zgodzę. ale zawsze można obiążyć tył. no ale znowu vr to zawsze vr. myslałem też o jakimś tdi. a po trzecie nie napisalem że chodzi mi o mk1 cabrio:)

Autor:  lookazv6 [ Wto 11 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Speed,szczerze to ja proponuje wsadzić jakiąś zdrową szesnastke a kiedyś jak bedą pieniądze to dożucić do tego porobionego g60 i niebedzie miał sobie równych.zresztą powiedz najpierw po co Ci swap,no bo są różne silniki o róznej charakterystyce,a swapować można już prawie wszystko od r32 do 2.0 tfsi z mk5,V5 co ma dzwięk,v(r)6 do przyjemnego zapiepsza... lub jakiś czterocylindrowiec szybko wkręcający się na obroty.Twój wybór :)

Autor:  Classic [ Śro 12 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
Classic napisał(a):
miales VR-a w mk1 ze piszesz o trakcji


Nie miałem i dobrze o tym wiesz.
Miałem mk1 na glebie z ciężkim dieslem.
Miałem również przyjemność pojeździć mk3 vr6 5 drzwi i umiem sobie wyobrazić, jak zachowywałoby się około 800-kilogramowe auto z 6-cylindrowym silnikiem na przedniej osi.

PS. Bez napinki.


jak nie mailes to nie pisz
diesel to nie vr tak samo jak mk3 to nie mk1 wiec takie porownania sa bez sesnu

Speed,zapodaj jakies 8v krecoce sie do ponad 8 tys tak jak moje i bedziesz zadwolony
jesli to nie cabrio to zostaje zwykle mk1 wiec tymbardziej zapodaj taki silnik
wywal wszytko ze srodka dwa kubly i bedzie latalo ze ho ho

Autor:  ZbignieVW [ Śro 12 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

http://allegro.pl/item241596070_silnik_ ... tavia.html

ten by pasował ;)

Autor:  arturro [ Śro 12 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

1,8 T

+ nawet 150 KM będzie dawało dużą frajdę
+ jest szansa na wyrwanie tego silnika z małym przebiegiem i w dobrymn stanie
+ silnik podatny na modyfikacje
+ gabaryty i waga silnika
+ fajnie wygląda :)

- cena wraz z montażem


KR - stara padaczka, zamienił stryjek siekierke na kijek
G 60 - cena takiego silnika w odpowiednim stanie = 1.8 T
VR6 - nieporozumienie, może odrazu V12
R32 - patrz wyżej


Odnośnie Diesli to ja jakoś nie jestem ca klekotem w Cabrio ale jak już to jakiś silnik który jest na czasie, jakieś PD, a najlepiej 2.0 tdi


Można by też Twój silnik upaprać w chromie, polerce i zapodać gażniki ;)

Autor:  Speed [ Śro 12 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

nie chodzi mi akurat o cabrio ale o zwykłe mk1 co zmienie fakt że jest lżejsze pewnie o całe 200kg

Autor:  Classic [ Czw 13 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

arturro napisał(a):
1,8 T

+ nawet 150 KM będzie dawało dużą frajdę
+ jest szansa na wyrwanie tego silnika z małym przebiegiem i w dobrymn stanie
+ silnik podatny na modyfikacje
+ gabaryty i waga silnika
+ fajnie wygląda :)

- cena wraz z montażem


KR - stara padaczka, zamienił stryjek siekierke na kijek
G 60 - cena takiego silnika w odpowiednim stanie = 1.8 T
VR6 - nieporozumienie, może odrazu V12
R32 - patrz wyżej


Odnośnie Diesli to ja jakoś nie jestem ca klekotem w Cabrio ale jak już to jakiś silnik który jest na czasie, jakieś PD, a najlepiej 2.0 tdi


Można by też Twój silnik upaprać w chromie, polerce i zapodać gażniki ;)

jak dla mnie 1.8t to kupa,ale to tylko moje zdanie
KR jak to KR,jest stary ale daje rade w mk1 i ladnie wyglada jak wypoleruje kolektor ssacy itp.
G60 wkladasz jak chcesz i zapitalasz, zawsze mozesz wywalic kompreor i zapodac turbo
VR6,nie wiem czemu wszyscy sa na nie skoro nikt z nas pewnie nie jezdzil mk1 vr6 i pewnie wiekszosc nie widziala go w mk1 na wlasne oczy,a wymadzraja sie ze hej
R32 tez pewnie da rade zapodac :)

ja jednak jestem za wolnossacym wysokokrecacym sie 1.6 EG na gaznikach
wiem ze mozna z niego wycisnac przy odpowiednich modyfikacjach prawie 170 ps,oczywiscie na gaznikach
przy takiej masie jak ma mk1 bedzie naprawde zapitalac i powinno na 1/4 mili krecic 14,albo lepiej, ato juz jest bardzo dobry wynik
takie silniki sa jeszcze dostepne w dobrych pieniadzch,tanio i latwo je jest naprawic,skrzynie tez sa dostepne wiec nie ma problemu
osobiscie jestem zadwolony z mojego silnika,ktory naprawde daje ogroma frajde z jazdy
jetem pod wrazeniem jak ten motor wkreca sie na obroty i jak ladne zapierdziele
wiec dzialaj speed i sie nie opierdzielaj
ja przez zime chce zapodac gazniki

Strona 1 z 11 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/