Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk1] Jaki silnik do swapa radzicie
PostWysłany: Pon 10 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
jak w temacie. myślałem nad ABF bo niezła moc ale wogóle nie mam o tym pojęcia. nie chciałem sie też podłączać do tematu ralf golf cab. VR ok ale trochę ciężki. może KR.. może G60..... pisać co najlepiej!


Ostatnio edytowany przez Speed Pią 30 Lis, 2007, edytowano w sumie 4 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Wrz, 2007 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 201
Skąd: Szczecin
Ja bym myslal jednak o 1,8T , wedlug mnie to jedyny motor ktory moze miec jeszcze logiczny przebieg a osiagi nawet przy 150 powinny byc wystarczajace :)

Kwestia tylko pieniazkow bo suma 8-9 tys byla by tu realna zeby to wszystko mialo rece i nogi a po otwarciu komory powodowalo tylko usmiech..

Zreszta jest i Cabrio z 1.8T i z ABf w kraju takze zawsze jest kogo podpytac.

Pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Moim skromnym zdaniem... trochę popitolę w temacie, zrobisz jak zechcesz.

Cezar podał realną kwotę, i teraz wychodzi na to, że 1.8T kupisz z mniejszym przebiegiem, ale za większe pieniądze. Natomiast KR byłby do wzięcia za sporo mniejszą kasę, byłoby trochę mniej rzeźbienia, ale remont silnika murowany.

Zastanów się w jakim kierunku chcesz pójść. Z turbo czy bez (hehe dobry tekst, jak w sklepie, bierze pan z turbo czy bez?)

VR bym sobie odpuścił, trakcja zginie śmiercią marną...



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Wrz, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006
Posty: 934
Skąd: SPALDING UK
Gadu-Gadu: 2371329
Auto: lupo golf mk1 cabrio
czemu zmieniasz silniczek??
ja jestem zmuszony bo moj padl !! ałłłłł
mysle ze najprosciej bylo by wsadzic 1.8 16v z mk2!!



_________________
moje rodzynki!!!!!
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=32588" byl passat
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40731" golf mk1 cabrio
viewtopic.php?f=98&t=77893&view=unread#unread audi a8L 4.2
Offline
 Profil    2371329
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Cytuj:
mysle ze najprosciej bylo by wsadzic 1.8 16v z mk2!!
_________________

na ale kup tu zdrowy taki silnik. cięzko będzie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Wrz, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Speed,

Jak Bys Chcial g60 , To Wal Do Mnie Chetnie Odsprzedam swojego za dobre pieniandze, po Regeneracji calkowitej ... wiecej info na pw



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Wrz, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Lucius Snow napisał(a):
Moim skromnym zdaniem... trochę popitolę w temacie, zrobisz jak zechcesz.

Cezar podał realną kwotę, i teraz wychodzi na to, że 1.8T kupisz z mniejszym przebiegiem, ale za większe pieniądze. Natomiast KR byłby do wzięcia za sporo mniejszą kasę, byłoby trochę mniej rzeźbienia, ale remont silnika murowany.

Zastanów się w jakim kierunku chcesz pójść. Z turbo czy bez (hehe dobry tekst, jak w sklepie, bierze pan z turbo czy bez?)

VR bym sobie odpuścił, trakcja zginie śmiercią marną...

miales VR-a w mk1 ze piszesz o trakcji?

Speed
co by ci tu doradzic
dlubnij tego swojego,zapodaj gazniki i bedzie malina,albo KR-a na gaznikach i wymiatasz
ja mam zamiar zalozyc do mojego

tak apropo silnikow to w kazdym bedzie zawsze cos do naprawienia


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Classic napisał(a):
miales VR-a w mk1 ze piszesz o trakcji


Nie miałem i dobrze o tym wiesz.
Miałem mk1 na glebie z ciężkim dieslem.
Miałem również przyjemność pojeździć mk3 vr6 5 drzwi i umiem sobie wyobrazić, jak zachowywałoby się około 800-kilogramowe auto z 6-cylindrowym silnikiem na przedniej osi.

PS. Bez napinki.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
vr jest ciężki. tu się zgodzę. ale zawsze można obiążyć tył. no ale znowu vr to zawsze vr. myslałem też o jakimś tdi. a po trzecie nie napisalem że chodzi mi o mk1 cabrio:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Wrz, 2007 
FAKIR
FAKIR
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Lis, 2006
Posty: 1767
Gadu-Gadu: 7752780
Skype: Lookazv6
Auto: Golf mk2/audi diesel wagon
Speed,szczerze to ja proponuje wsadzić jakiąś zdrową szesnastke a kiedyś jak bedą pieniądze to dożucić do tego porobionego g60 i niebedzie miał sobie równych.zresztą powiedz najpierw po co Ci swap,no bo są różne silniki o róznej charakterystyce,a swapować można już prawie wszystko od r32 do 2.0 tfsi z mk5,V5 co ma dzwięk,v(r)6 do przyjemnego zapiepsza... lub jakiś czterocylindrowiec szybko wkręcający się na obroty.Twój wybór :)



_________________
Kupie Mille Miglie Chronos w 16"
Image
Offline
 Profil    7752780 Lookazv6
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Wrz, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Lucius Snow napisał(a):
Classic napisał(a):
miales VR-a w mk1 ze piszesz o trakcji


Nie miałem i dobrze o tym wiesz.
Miałem mk1 na glebie z ciężkim dieslem.
Miałem również przyjemność pojeździć mk3 vr6 5 drzwi i umiem sobie wyobrazić, jak zachowywałoby się około 800-kilogramowe auto z 6-cylindrowym silnikiem na przedniej osi.

PS. Bez napinki.


jak nie mailes to nie pisz
diesel to nie vr tak samo jak mk3 to nie mk1 wiec takie porownania sa bez sesnu

Speed,zapodaj jakies 8v krecoce sie do ponad 8 tys tak jak moje i bedziesz zadwolony
jesli to nie cabrio to zostaje zwykle mk1 wiec tymbardziej zapodaj taki silnik
wywal wszytko ze srodka dwa kubly i bedzie latalo ze ho ho


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Wrz, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 20 Sie, 2006
Posty: 956
Skąd: wlkp
http://allegro.pl/item241596070_silnik_ ... tavia.html

ten by pasował ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Wrz, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Lis, 2005
Posty: 646
Skąd: TROJMIASTO
1,8 T

+ nawet 150 KM będzie dawało dużą frajdę
+ jest szansa na wyrwanie tego silnika z małym przebiegiem i w dobrymn stanie
+ silnik podatny na modyfikacje
+ gabaryty i waga silnika
+ fajnie wygląda :)

- cena wraz z montażem


KR - stara padaczka, zamienił stryjek siekierke na kijek
G 60 - cena takiego silnika w odpowiednim stanie = 1.8 T
VR6 - nieporozumienie, może odrazu V12
R32 - patrz wyżej


Odnośnie Diesli to ja jakoś nie jestem ca klekotem w Cabrio ale jak już to jakiś silnik który jest na czasie, jakieś PD, a najlepiej 2.0 tdi


Można by też Twój silnik upaprać w chromie, polerce i zapodać gażniki ;)



_________________
MÓJ GOLF II RALLYE viewtopic.php?f=98&t=77574&p=774095

MOJA JETTA II COUPE VR6 viewtopic.php?f=98&t=21957
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
nie chodzi mi akurat o cabrio ale o zwykłe mk1 co zmienie fakt że jest lżejsze pewnie o całe 200kg


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Wrz, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
arturro napisał(a):
1,8 T

+ nawet 150 KM będzie dawało dużą frajdę
+ jest szansa na wyrwanie tego silnika z małym przebiegiem i w dobrymn stanie
+ silnik podatny na modyfikacje
+ gabaryty i waga silnika
+ fajnie wygląda :)

- cena wraz z montażem


KR - stara padaczka, zamienił stryjek siekierke na kijek
G 60 - cena takiego silnika w odpowiednim stanie = 1.8 T
VR6 - nieporozumienie, może odrazu V12
R32 - patrz wyżej


Odnośnie Diesli to ja jakoś nie jestem ca klekotem w Cabrio ale jak już to jakiś silnik który jest na czasie, jakieś PD, a najlepiej 2.0 tdi


Można by też Twój silnik upaprać w chromie, polerce i zapodać gażniki ;)

jak dla mnie 1.8t to kupa,ale to tylko moje zdanie
KR jak to KR,jest stary ale daje rade w mk1 i ladnie wyglada jak wypoleruje kolektor ssacy itp.
G60 wkladasz jak chcesz i zapitalasz, zawsze mozesz wywalic kompreor i zapodac turbo
VR6,nie wiem czemu wszyscy sa na nie skoro nikt z nas pewnie nie jezdzil mk1 vr6 i pewnie wiekszosc nie widziala go w mk1 na wlasne oczy,a wymadzraja sie ze hej
R32 tez pewnie da rade zapodac :)

ja jednak jestem za wolnossacym wysokokrecacym sie 1.6 EG na gaznikach
wiem ze mozna z niego wycisnac przy odpowiednich modyfikacjach prawie 170 ps,oczywiscie na gaznikach
przy takiej masie jak ma mk1 bedzie naprawde zapitalac i powinno na 1/4 mili krecic 14,albo lepiej, ato juz jest bardzo dobry wynik
takie silniki sa jeszcze dostepne w dobrych pieniadzch,tanio i latwo je jest naprawic,skrzynie tez sa dostepne wiec nie ma problemu
osobiscie jestem zadwolony z mojego silnika,ktory naprawde daje ogroma frajde z jazdy
jetem pod wrazeniem jak ten motor wkreca sie na obroty i jak ladne zapierdziele
wiec dzialaj speed i sie nie opierdzielaj
ja przez zime chce zapodac gazniki


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe