VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3] 2.0 8v 2E niskie obroty i gaśnie
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=24508
Strona 1 z 2

Autor:  -=SYPEK=- [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu:  [golf mk3] 2.0 8v 2E niskie obroty i gaśnie

VWitam wszystkich!!
Dwa tygodnie temu kupiełm mk3 GTI i mam z nim problem... mianowice nie trzyma obrotów tzn na biegu jałowym czasami ma za wysokie obroty i ogólnie faluje na obrotach raz ma wyższe raz niższe :( Ale pod czas postoju jest ok nie zgaśnie tylko skacze na obrotach, ale podczas ruszania potrafi się zadławić lub zgasnąc jak dam za mało gazu, auto jest sprowadzone czyli na bank postał troche pewnie bez odpalania, nie wiem co to może byc czy silnik krokowy czy jakis czujnik albo komputer, albo poprostu czy to jest kwestia "rozruszania" silnika ?? Help me !! Czy ktos miał taki problem ?? w poprzednim mk3 (1.8) miałem podobny problem mianowicie miał za niskie obroty ale patent własnej konstrukcji ( delikatne podciągnięcie linki gazu pomogło, tak wiem że to była robota na sztuke ale działało :) ) ale w GTI nie chce fuszerki, wiec w związku z tym prosze o pomoc w wykryciu usterki.
PozdraVWiam wszystkich :)

Autor:  Kevin [ Pon 27 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

silniczek krokowy, przepływka... sprawdz okablowanie.. a przedewszystkim podepnij auto pod kompa bedziesz wiedział na 100... takie gdybyanie i pruba strzału na odległosc jest trudna

Autor:  misiejuk [ Pon 27 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

Mam ten sam problem.... Tym razem wykryto ze jest to przepływomierz ale jakis czas temu mialem takie same obiawy i okazalo sie ze jest to czujnik halla. Ale i tak nie masz co sie martwic sa to naprawde groszowe sprawy.

Autor:  Dyziek [ Pon 29 Paź, 2007 ]
Temat postu: 

No witam!
Mam mkIII silnik 2,0 ADY... mam instalke gazową z BLOS em i problemy z obrotami :/ dokładnie w czasie jazdy przy hamowaniu albo nawet wysprzęgleniu obroty spadna do 500 - 400 i po chwili sie podniosą (na benzynie tak samo tylko jak sie podniosą to chwilę falują). Nie jest to wina gazu - wywaliłem wszystko z dolotu i jeździłem na samej benzynie - dzieje się tak samo.
Byłem wpinany pod kompa - pokazało, że uszkodzony jest przepływomierz. Dzisiaj kupiłem przepływkę, założyłem i... dalej to samo :/
Misiejuk napisz co dokładnie u Ciebie wyszło i jakie koszty to były... będę wdzięczny :)

Autor:  evolution [ Pon 29 Paź, 2007 ]
Temat postu:  Re: GTI niskie obroty i gaśnie HELP !!

-=SYPEK=- napisał(a):
VWitam wszystkich!! Dwa tygodnie temu kupiełm mk3 GTI i mam z nim problem... mianowice nie trzyma obrotów tzn na biegu jałowym czasami ma za wysokie obroty i ogólnie faluje na obrotach raz ma wyższe raz niższe :( Ale pod czas postoju jest ok nie zgaśnie tylko skacze na obrotach, ale podczas ruszania potrafi się zadławić lub zgasnąc jak dam za mało gazu, auto jest sprowadzone czyli na bank postał troche pewnie bez odpalania, nie wiem co to może byc czy silnik krokowy czy jakis czujnik albo komputer, albo poprostu czy to jest kwestia "rozruszania" silnika ?? Help me !! Czy ktos miał taki problem ?? w poprzednim mk3 (1.8) miałem podobny problem mianowicie miał za niskie obroty ale patent własnej konstrukcji ( delikatne podciągnięcie linki gazu pomogło, tak wiem że to była robota na sztuke ale działało :) ) ale w GTI nie chce fuszerki, wiec w związku z tym prosze o pomoc w wykryciu usterki. PozdraVWiam wszystkich :)

mozna by insynuowac nieszczelny dolot lub odmy... a tak czyinaczej diagnoza mu sie nalezy wiec 150 na sprawdzenie na wartsztacie szykuj

[ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 ]
Dyziek napisał(a):
No witam!
Mam mkIII silnik 2,0 ADY... mam instalke gazową z BLOS em i problemy z obrotami :/ dokładnie w czasie jazdy przy hamowaniu albo nawet wysprzęgleniu obroty spadna do 500 - 400 i po chwili sie podniosą (na benzynie tak samo tylko jak sie podniosą to chwilę falują). Nie jest to wina gazu - wywaliłem wszystko z dolotu i jeździłem na samej benzynie - dzieje się tak samo.
Byłem wpinany pod kompa - pokazało, że uszkodzony jest przepływomierz. Dzisiaj kupiłem przepływkę, założyłem i... dalej to samo :/
Misiejuk napisz co dokładnie u Ciebie wyszło i jakie koszty to były... będę wdzięczny :)
umyj przepustnice na blysk

Autor:  Dyziek [ Pon 29 Paź, 2007 ]
Temat postu: 

Evolution dzięki za rade, jutro się za to wezmę... można ja jakoś wyciągnąć czy tylko tak pędzelkiem i benzyna?
Oryginalnie w dolot dochodzi mi odma, w chwili obecnej odma wisi luzem i kapie olejem ;) może mieć to znaczenie?

Autor:  pocio85 [ Wto 30 Paź, 2007 ]
Temat postu: 

Dyziek ja mialem taki sam problem tylko gdyz jak dodalem gazu obroty wogle nie spadaly a przeplywomierz nie ma nic wspulnego z gazem koles mi odlaczyl i na gazie chodzil a nawet nie wymienialem tego po jakims czasie podlaczylem ponownie i wszystko jush bylo oki pozdrawiam

Autor:  Dyziek [ Wto 30 Paź, 2007 ]
Temat postu: 

No przepływka raczej ma gdyż ona steruje przepustnicą...

Autor:  evolution [ Śro 31 Paź, 2007 ]
Temat postu: 

Dyziek napisał(a):
Evolution dzięki za rade, jutro się za to wezmę... można ja jakoś wyciągnąć czy tylko tak pędzelkiem i benzyna?
Oryginalnie w dolot dochodzi mi odma, w chwili obecnej odma wisi luzem i kapie olejem ;) może mieć to znaczenie?
tak dolot ma byc szczelny a jest nieszcelny skoro odma wisi luzem...

Autor:  Dyziek [ Śro 31 Paź, 2007 ]
Temat postu: 

Ale ten otwór na odme oczywiście mam zatkany (a raczej nie mam go wcale bo przerobiłem cały dolot pod blosa) dolot sprawdzony - jest szczelny na 100%

Autor:  evolution [ Śro 31 Paź, 2007 ]
Temat postu: 

zaufaj mi nie jest szcelny
odma ma byc za przeplywka i zaden inny numer ne wchodzi w gre..

Autor:  Dyziek [ Pią 02 Lis, 2007 ]
Temat postu: 

Wyczyściłem przepustnicę i chodzi równiutko :D dzięki za pomoc evolution!

Autor:  B_O_N_K [ Sob 10 Lis, 2007 ]
Temat postu: 

Dyziek napisał(a):
No przepływka raczej ma gdyż ona steruje przepustnicą...


Jeśli gaz jest na linkę to wtedy właśnie ona steruje przepustnicą a nie przepływomierz... Przepływomierz mierzy ilość przepływającego przez dolot powietrza i w zależności od tego steruje dawką paliwa. Oczywiście to tak w skrócie bo dawka zależy także od wielu innych czynników.

Autor:  Karola [ Nie 11 Lis, 2007 ]
Temat postu: 

witam jakis czas temu też miała podobny problem, auto na postoju trzymalo mi ok 1800 obrotow i ledwo co spadaly, jak juz spadły znowu wzrastały. Podlaczylam pod komputer i okazlao sie, że to przepustnica. w moim przypadku czyszczenie jej nie wystarczyło, wymieniłam i teraz jest swietnie. Na postoju mam ok 800 obrotow a wskazowka stoi jak przyklejona :)

Tak jak mowicie najlepiej pod komputer podłaczyć.

Autor:  gti_dj [ Pon 12 Lis, 2007 ]
Temat postu: 

Dyziek napisał(a):
No witam!
Mam mkIII silnik 2,0 ADY... mam instalke gazową z BLOS em i problemy z obrotami :/ dokładnie w czasie jazdy przy hamowaniu albo nawet wysprzęgleniu obroty spadna do 500 - 400 i po chwili sie podniosą (na benzynie tak samo tylko jak sie podniosą to chwilę falują). Nie jest to wina gazu - wywaliłem wszystko z dolotu i jeździłem na samej benzynie - dzieje się tak samo.
Byłem wpinany pod kompa - pokazało, że uszkodzony jest przepływomierz. Dzisiaj kupiłem przepływkę, założyłem i... dalej to samo :/
Misiejuk napisz co dokładnie u Ciebie wyszło i jakie koszty to były... będę wdzięczny :)


Mam dokladnie takie same objawy z tym samym silnikiem, podlaczalem juz pod komputer i zero bledow pokazalo. I teraz nie wiem, moze faktycznie wystarczy wyczyscic przepustnice ?? Duzo to roboty, trzeba cos rozkrecac, bo kompletnie jestem glupi w tym temacie ??

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/