VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[2.0 8v 115km] przelot co i jak?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=102385
Strona 1 z 1

Autor:  drwal [ Czw 24 Gru, 2015 ]
Temat postu:  [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

Siemanko!
Przymierzam sie do zrobienia przelotu w jettce tylko zastanawiam sie w jaki sposób. Chcę zrobić go na rurze 2' bo 2,5 to chyba przegięcie jak na taka moc. Chcę wyrzucić kata (sonde wspawać w rurę) i teraz pytanie
- zostawić środkowy a końcowy zrobić na 2"
- środkowy zamienić na rure 2" a końcowy zotawić serie.

Dodam że nie chcę uzyskać efektu typowej hondy w stylu drze ryja a nie jedzie.

Autor:  turpik [ Pią 25 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

w wolnossacym silniku nie robi sie full przelotu daj 2 tlumiki przelotowe albo zostal koncowy seryjny

Autor:  drwal [ Pią 25 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

A znalazłem jeszcze taki pomysł:
zamiast katalizatora strumienica, i zamiast środkowego strumienica a końcowy seria co myślicie o tym?
PODOBNO doszło 10kucy po takiej modyfikacji w tym samym silniku.

Autor:  turpik [ Pią 25 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

pewnie wyczytales to na allegro strumienica nic ci nie polepszy silnik wolnossacy nie sie latwy jezeli chodzi o podniesienie mocy w silnikach turbo robienie przelotu ma sens bo polepsza parametry ale wolnossacy to dluga historia

Autor:  drwal [ Pią 25 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

Napisałem podobno bo przeczytałem to na forum golfa3 i ziomek tam pisał własnie że po tej modyfikacji z hamował auto i wyszło 125km. Dlatego pytam z ciekawości bo też mi sie średnio w to wierzyć chciało.
Dzięki!

Autor:  turpik [ Sob 26 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

a hamowal auto przed montazem strumieniccy bo moze mial zdrowy egzemplarz i fabrycznie mial 123km a po montazu strumiennicy zhamowal na 125km co moze byc bledem pomiaru hamowni

Autor:  drwal [ Sob 26 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

Pisał że przed każdą modyfikacją wydechu hamował bo pracował na hamowni i miał za friko ale mniejsza.
Pytanie mam siada do jetty jakaś dwururka albo coś innego końcowego p&p bo ten tłumik zagięty nie wygląda zbyt ciekawie :-D

Autor:  Gulczas97 [ Pon 01 Lut, 2016 ]
Temat postu:  Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak?

Miałem ten silnik w swoim Corrado i przelot zrobiłem od razu. Wywaliłem kata, sondę zostawiłem (wkręciłem w nową rurę 2,25') , środkowy tłumik również ominąłem i zostawiłem tylko końcowy Walker'a.
Czyli w skrócie: od kolektorów do końcowego tłumika pociągnięta pusta rura o średnicy 2,25' i zostawiony sam końcowy .
Dźwięk całkiem przyjemny i nawet jakiś tam płomyk czasem wypluł yupii
Pokazało 114,3 decybeli , a moc z tego co pamiętam podniosła się do 127km
https://www.instagram.com/p/6NF9vgPyYm/ ... an_tomaasz

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/