VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[2.0 8v 115km] przelot co i jak? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=102385 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | drwal [ Czw 24 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
Siemanko! Przymierzam sie do zrobienia przelotu w jettce tylko zastanawiam sie w jaki sposób. Chcę zrobić go na rurze 2' bo 2,5 to chyba przegięcie jak na taka moc. Chcę wyrzucić kata (sonde wspawać w rurę) i teraz pytanie - zostawić środkowy a końcowy zrobić na 2" - środkowy zamienić na rure 2" a końcowy zotawić serie. Dodam że nie chcę uzyskać efektu typowej hondy w stylu drze ryja a nie jedzie. |
Autor: | turpik [ Pią 25 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
w wolnossacym silniku nie robi sie full przelotu daj 2 tlumiki przelotowe albo zostal koncowy seryjny |
Autor: | drwal [ Pią 25 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
A znalazłem jeszcze taki pomysł: zamiast katalizatora strumienica, i zamiast środkowego strumienica a końcowy seria co myślicie o tym? PODOBNO doszło 10kucy po takiej modyfikacji w tym samym silniku. |
Autor: | turpik [ Pią 25 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
pewnie wyczytales to na allegro strumienica nic ci nie polepszy silnik wolnossacy nie sie latwy jezeli chodzi o podniesienie mocy w silnikach turbo robienie przelotu ma sens bo polepsza parametry ale wolnossacy to dluga historia |
Autor: | drwal [ Pią 25 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
Napisałem podobno bo przeczytałem to na forum golfa3 i ziomek tam pisał własnie że po tej modyfikacji z hamował auto i wyszło 125km. Dlatego pytam z ciekawości bo też mi sie średnio w to wierzyć chciało. Dzięki! |
Autor: | turpik [ Sob 26 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
a hamowal auto przed montazem strumieniccy bo moze mial zdrowy egzemplarz i fabrycznie mial 123km a po montazu strumiennicy zhamowal na 125km co moze byc bledem pomiaru hamowni |
Autor: | drwal [ Sob 26 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
Pisał że przed każdą modyfikacją wydechu hamował bo pracował na hamowni i miał za friko ale mniejsza. Pytanie mam siada do jetty jakaś dwururka albo coś innego końcowego p&p bo ten tłumik zagięty nie wygląda zbyt ciekawie ![]() |
Autor: | Gulczas97 [ Pon 01 Lut, 2016 ] |
Temat postu: | Re: [2.0 8v 115km] przelot co i jak? |
Miałem ten silnik w swoim Corrado i przelot zrobiłem od razu. Wywaliłem kata, sondę zostawiłem (wkręciłem w nową rurę 2,25') , środkowy tłumik również ominąłem i zostawiłem tylko końcowy Walker'a. Czyli w skrócie: od kolektorów do końcowego tłumika pociągnięta pusta rura o średnicy 2,25' i zostawiony sam końcowy . Dźwięk całkiem przyjemny i nawet jakiś tam płomyk czasem wypluł ![]() Pokazało 114,3 decybeli , a moc z tego co pamiętam podniosła się do 127km https://www.instagram.com/p/6NF9vgPyYm/ ... an_tomaasz |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |