VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk5] Błąd P0234 overboost, prosba o analize logow https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=100714 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sphinxGTI [ Wto 09 Cze, 2015 ] |
Temat postu: | [mk5] Błąd P0234 overboost, prosba o analize logow |
Witam! Mam problem z turbo w moim gti, przy dynamiczniejszej jezdzie przechodzi w stan serwisowy i odcina turbo, porobilem logi dynamiczne oraz statyczne bloku 115. Chcialbym dodac, od niedawna jezdze w miare eco i rzadko wywala turbine lecz zaczelo byc slyszalne syczenie powietrza tak jakby gdzies byla nieszczelnosc albo jakis zawor? Z tego co zaobserwowalem w logach to cisnienie jest dosc duze i jest duza roznica miedzy danym a zadanym. Czyzby poprzedni wlasciciel za bardzo przesadzil z programem? dane furki - auto mk5 gti - silnik axx - modyfikacje - program, wywalony kat -> strumienica - rok produkcji 2005 - przebieg 129k VCDS pokazał nastepujacy blad Kod: Zaznacz wszystko 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania podaje linki do logow dynamiczne - http://vaglog.pl/log_220336.html statyczne - http://vaglog.pl/log_220338.html z gory dziekuje za pomoc! pozdrawiam ![]() |
Autor: | Marcin87 [ Śro 10 Cze, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk5] Błąd P0234 overboost, prosba o analize logow |
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 234/000564 posprawdzaj może to o czym piszą pod tym linkiem, czyli czujnik ciśnienia, zawór n75 itd po dynamicznych widać ze na dole turbo jakby przeładowywało, a od 1600@ masz poniżej oczekiwań ja może się specialnie nie znam ale na "chłobski rozum" obstawiał bym bardziej czujnik ciśnienia albo n75 niż samo turbo, bo widać że pompować potrafi, ale nie robi tego zawsze wtedy kiedy powinno |
Autor: | sphinxGTI [ Śro 10 Cze, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk5] Błąd P0234 overboost, prosba o analize logow |
uwazam, ze czujnik nie jest powodem, bo czuje dosc duza turbo dziure co widac wlasnie na dynamicznych a niby te silniki slyna z jego braku . I dodatkowo jest ta nieszczelnosc badz jakis zawor puszcza powietrze bo jest swist ala blow off. Ale wyglada na to, ze zaczne od zaworow dzieki za pomoc! @edit dorzucam poniżej wykres z dynamicznego ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |