Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 6 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
a to dobrz.. przykręciłem wszystko, tylko akumulatora mi zabrakło :/ jutro pojadę poszukać jakiegoś coby pasował


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
noo kurde, czekamy z niecierpliwością



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Pią 01 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
ehh.. szczęście moje nie zna granic -.- znalazłem 3 akumulatory i wszystkie rozładowane.. naładowałem je, ale co się okazało - mój prostownik odmówił współpracy, więc jestem bez akumulatora i bez prostownika :/ będę szukał jakiegoś rozwiązania i jak odpalę to napiszę..
na razie powiem tyle, że naprawiłem tylną wycieraczkę :cfaniak:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Sob 02 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
wiesz, wycieraczka bez aku i działającego silnika na dużo Ci sie nie przyda :P

ale walcz z tematem walcz, powodzenia!



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
a mam takie pytanko - z racji tego, że dzisiaj na złom przywieźli gofra mk2 z silnikiem 1.8 przez myśl przeleciał mi swap. i teraz moje pytanie tyczy się tego, czy ciężko będzie to przełożyć? i czy trzeba zmieniać dowód rejestracyjny czy coś z tych rzeczy po swapie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
Skoro jest na złomie to chyba nie jest w najlepszym stanie co?

Sam swap w przypadku posiadania dwóch aut to pikuś. Po prostu zamieniasz wszystko. Pamiętaj że wydech także! 1.3 ma wydech od przodu auta, a 1.8 od ściany grodziowej



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
jakoś to to chodziło. kopcił na biało przy daniu w pi**e, ale kapcia ładnie palił na asfalcie :D a z elektryką byłoby dużo zabawy?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
a ile ma kucyków?

przekładasz całą wiązke



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
a nawet nie wiem, widziałem tylko jak właściciel szrotu nim szarżował i zapytałem tylko o pojemność. martwi mnie tylko ten biały dym, coś mi się zdaje, że też ma walniętą uszczelkę pod głowicą i płyn chłodniczy spala.. w takim wypadku już wole wyremontować mój - taniej wyjdzie : D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
olej jakiegoś szrota, zabierz sie za swojego i przynajmniej bedziesz wiedział co masz u siebie. A jak z Twoim? aku jest?



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Pon 04 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
wczoraj podładowałem jakieś aku, może będzie trzymał. dzisiaj nie zakładałem bo niedziela.. jutro zobaczymy :) odpaliłbym na popych, ale rozrząd ma już swoje lata i boje się, że przeskoczy, a ja dodatkowych kosztów nie potrzebuje


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Czw 07 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
no, w końcu udało mi się naładować jeden akumulator i znaleźć chwilę czasu na zamontowanie go.
golfik odpalił za 3 razem - biorąc pod uwagę, że poprzednim razem zabrakło mi paliwa to chyba nieźle :D odpaliłem go i miał strasznie wysokie obroty i zaczęło coś śmierdzieć benzyną. te obroty były spowodowane tym, że za daleko linkę podciągnąłem - poprawiłem i było ok. z jednego wężyka doprowadzającego paliwo lekko kapało, pomyślałem, że jest porwany gdzieś, więc skróciłem go i założyłem tak jak miał być. odpaliłem ponownie - obroty miał za małe, ale to kwestia regulacji, działał tak jakby nierówno na wolnych, a dobrze na większych obrotach - tak jak już pisałem. nie wiem czy ta nierówna praca nie była spowodowana złym ustawieniem wolnych obrotów, albo zimnym silnikiem.
pracę silnika można zobaczyć na filmiku:

to miganie światła i zgaśnięcie silnika było spowodowane tym, że klemę plusową miałem słabo dokręconą, ponieważ mam ją zepsutą i się poluzowała, podczas nagrywania nie wiedziałem, że to przez to i dlatego przez cały czas na tą lampkę kierowałem obiektyw :) ale do rzeczy - silnik zgasł, więc postanowiłem, że sprawdzę czy już nie cieknie mi paliwo, patrzę pod maskę, a tam dalej mokro :/ powiecie mi skąd może uciekać mi to paliwo?
na tych zdjęciach widać gdzie dokładnie mi się ono wylewało:
Image
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Pią 08 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
może cieknie z samego gaźnika, zdejmij filt powietrza i wtedy zobaczysz, bez pokrywy filtra normalnie auto odpalisz wiec niech klekota na wolnych a Ty patrz



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Pią 08 Lut, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 10 Cze, 2011
Posty: 921
Skąd: Okolice Gliwic
Gadu-Gadu: 36491317
Auto: Mk3 Cabrio in progress.
zazwyczaj jest tak że opaska która trzyma przewód od starości może puszczać więc to też sprawdź i tak jak kolega napisał zdejmij obudowe filtra całą i zobaczysz co i jak.


Offline
 Profil    36491317
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z silnikiem 1.3 na gaźniku
PostWysłany: Pią 08 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2013
Posty: 85
Skąd: Nysa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk3 GTI
paliwo przepuszczał przewód, więc obciąłem pękniętą końcówkę i założyłem na nowo i jest ok jak na razie. będę musiał zmienić wężyki bo te mają już 29 lat :D dzisiaj golfik odpalił od strzała, o dziwo, bez dodawania gazu ;o nie musiałem ustawiać obrotów, ani nic z tych rzeczy :D chodził trochę nierówno, ale po przejechaniu 2 kółek koło garaży chodził moim zdaniem normalnie. z tłumika wydobywał się biały dym, ale nie wiem czy to nie sprawka mrozu.

zamieszczam 2 filmiki:
#1 - zaraz po odpaleniu:


#2 - po przejechaniu dwóch kółek:


powiedzcie mi czy golf 1.3 tak powinien chodzić, czy mam bawić się dalej? moim zdaniem jest ok, tylko mocy tak jakby nie miał :/ ale co ja tam wiem, dostałem go zepsutego, więc nie mam porównania :/


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 6 [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe