Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 26 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Gru, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
gibek1987 napisał(a):
hm jesli swap to przypadkiem mi skrzynia tez nie bedzie potrzebna do zmiany ?


Skrzynia i cały osprzęt.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 26 Gru, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 03 Gru, 2006
Posty: 3
Skąd: Biała Podlaska
witam sznowni wuasciciele goferow :)
zaznaczam od rasoo ze jestem laikiem wiec moge zadawac glupie pytanai ale od razu prosze o wybaczenie :)
wiec tak zaczne ze mam golfa mk3 made in mexico z silnikiem oznaczonym tak SVW2.0V8GFEA z tego co mowili mi fachowcy to ma to 150 kucykow ale (roznie to bywa z tymi fachowcami) nie wieze wiec podejzewam ze ma te 115 noale jak w takiej kwestii ma sie temat uturbiania takowego silniczka ? warto czy nie o kosztach mam jakies pojecie czytajac posty ale chetnie wyslucham propozycji :) moze cos ciekawego a moze lepiej mysklec o kompresorze ?? co wy na to? wiem ze gdzie 2 polakow to 3 opinie ale moze byc fajnie :)pozdrawim i z gory dziekuje za odpowiedzi :)



_________________
http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=162947
Sprobojcie tego :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 26 Gru, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Vardamir napisał(a):
mowili mi fachowcy to ma to 150 kucykow ale (roznie to bywa z tymi fachowcami) nie wieze wiec podejzewam ze ma te 115


Masz taki duży kolekror ssący zachodzący na całą pokrywę zaworową czy taki mały z tyłu silnika? Najlepier zrób fotkę silnika to Ci powiemy ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 28 Gru, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 03 Gru, 2006
Posty: 3
Skąd: Biała Podlaska
taka duza pokrywa na calym silniku z napisem 2.0 jak albo ja gupi jestem albo nie moge sie doc zytac jak zamiescic fotke doch ... ałaa

[img][img]http://img411.imageshack.us/img411/1382/svw20v8rn2.jpg[/img][/img]
udalo sie ... :)


Ostatnio edytowany przez Vardamir, Czw 28 Gru, 2006, edytowano w sumie 1 raz


_________________
http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=162947
Sprobojcie tego :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 28 Gru, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Vardamir napisał(a):
nie moge sie doc zytac jak zamiescic fotke doch ... ałaa


viewtopic.php?t=16498 ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 28 Gru, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Lut, 2005
Posty: 10
Skąd: Rotherham
115 KM



_________________
http://www.southyorkshiredubs.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 29 Gru, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 03 Gru, 2006
Posty: 3
Skąd: Biała Podlaska
to teraz powiedzcie mi co z tym mozna sensownego zrobic, zaznaczam ze jest zagazowany wiec pewnie z tym tematem do evo ? jak mniemam ale moze ktos jesio ma cos ciekawego do powiedzenia :) bede wdzieczny za kazda odpowiedz :)



_________________
http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=162947
Sprobojcie tego :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 31 Gru, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1
Skąd: Zendek
witam mam golfa 3 vr6 2.8l z gazem i mam pytanie odnośnie załozenia turbospreżarki. czy bedzie jakis efekt jesli założe Turbo KKK K26 ,które pochodzi audi 2.2l. Czy wie ktoś moze jak to turbo bedzie zachowywało sie z gazemi . Ile koników bym zyskał oczywiscie z turbem i inercoolerem. Jesli ktos chciałby sie podzielic jakimis informacjami bede wdzieczny.
pozdrawiam Jan



_________________
jasio
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 03 Sty, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 03 Sty, 2007
Posty: 1
Skąd: warszawa
witam jak kogos interesuje turbo w benzynie lub diesel-u albo swap a nie ma gdzie tego zrobic piszcie gg3739259 atrakcyjne ceny -3-7 tys zł hamowniaw cenie np silnik 1,3 gaznik z r5 turbo + t3/t4 130Km koszt 3,5 tys


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Sty, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 03 Sty, 2007
Posty: 1
Skąd: Słupsk
Witam drodzy koledzy...
preczytałem niemalże wszystko na tym FM odnośnie uturbiania... prosiłbym mnie więc nie odsyłać do funkcji "szukaj"... Zaczne może troch na około:
Chodzi o to że posiadam ukochanego golfika CL z silnikiem 1.6 Gaźnik o mocy seryjnej 75KM. Silnik raczej w dobrym stanie - ustawicznie objeżdża autka takie jak MK3 1.8GT, MK2 1.6 wtrysk, MK4 1.4, Calibra 2.0 8V i kilka innych. idzie równo z 206 2.0 HDi... autko jest moim pierwszym z koncerny VAG. Wcześniej jeździłem autami z bawari, sta niektóre moje pytania mogą wydawać się niektórym banalne.

Po pierwsze: silnik ma szklisty dzwięk, jakby zaworowy, ale jeździ bardzo żwawo, olej ma zawsze absolutnie krystalicznie przeźroczysty i go nie ubywa - czy ten dźwięk to charakterystyczne brzmienie dla tych silników ?

Drugi problem: auto gaśnie zaraz po zapaleniu - włączam, chodzi 2 sek i gaśnie. Czy to może dyszka wolnych obrotów, czy ssanie... ? na ciepło zapala super !

Po trzecie: silnik chodzi wahliwie... obroty nie są stałe i zmieniają się podczas pracy na jałowym biegu. cięzko je monitorować bo nie ma seryjnie obrotomierza... Czy to normalne w gaźnikowych silnikach ?

I NAJWAżNIEJSZE: silnik będzie miał turbine. co do modelu turbiny - nie został jeszcze wybrany. myślałem o takiej z 1.6 lub 1.9 dieslowej. Konieczne jest wymienić gaźnik - czy ten z Renault 5 Alpine turbo się sprawdzi ? Chodzi mi o to, że tam silnik jest 1400cm3 - czy gaźnik da rade zasilić silnik w mieszanke o odpowiednim AFR ? Ciśnienie doładowania jakie mnie interesuje nie jest wysokie i oscyluje w granicach 0,3 - 0,5 bar.
Bardzo proszę o pomoc kolegów po fachu.

PS. Jakby ktoś potrzebował zawory upustowe to zapraszam do mnie na priv. Zawory z USA.
Image
Bardzo konkurencyjne ceny. Jesteśmy jedynym dystrybutorem w Polsce !
[center]Image Image [/center]
Mamy dodga avangera na którym testowaliśmy wszystkie wersje i spisują się świetnie !
FILM z dzwiękiem :D niestety skromnej jakości wizualnej...

POZDRAWIAM

łukasz 'bachus' łukasik
www.airbrush-studio.pl

[ Dodano: Pią 05 Sty, 2007 ]
A !! i jeszcze bardzo ważna sprawa... Czemu skoro mam silnik PN na głowicy mam oznaczenie H ? Przekombinowane coś ? Silnik CHYBA był dłubany w niemczech ... ale nie wiem co i gdzie...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 08 Sty, 2007 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
turbo to co mowisz jest za male
po drugie w monowtrysku dyszka???:> to chyba spalania minimum:D:D
co dalej, auto na gazie moze byc uturbione,
co do tego silnika 2,0 115 koni spokojnie mozna 2xx targnac w kosztach okolo 9500 z moja robota na gotowo( kasa auto i ta moc)



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Lut, 2007 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lis, 2004
Posty: 2617
Skąd: Połajewo/Poznań
Gadu-Gadu: 8205732
Auto: mk1 GTI & passat b5 VR5
mam pytanko, przegladalem temat ale konkretow nie dojrzalem
co potrzeba do przerobki D na TD oprocz kolektora z turbo??
kolektor z turbina podejdzie pod oryginlany wydech czy wyjscie jest inne
co jeszcze potrzeba
jestem na etapie robienia glowicy i tak wpadlo mi do glowy, ze mozna by o turbo pomyslec
pocztakowo mysle o opocji bez IC wogole, jesli ma sens zrobienie tego
tak wogole mowie o 1.6d w mk1
bede wdzieczny za jakies konkrety


Offline
 Profil    8205732
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 27 Kwi, 2007 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 26 Kwi, 2007
Posty: 208
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6328572
Auto: Było: Golf MK2 USAsasa
Jest: Jetta MK1
Polo 1.3 GT + turbinka....

czy ma to sens....?
czy wszystko wytrzyma i jakie trzeba zrobić przeróbki....?

z góry dzieki
PozdraVWiam


Offline
 Profil    6328572
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 27 Kwi, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
to ma sens....... ale kosz tnie jest maly aby dobrze uturbic silnik...



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 07 Maj, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 07 Maj, 2007
Posty: 1
Skąd: Kraków
Witam wszystkich. zamierzam zakupic vw passata z 1998 z silnikiem 1.8T gosc powiedzial ze turbina sie wlacza przy 2000Obr/min jednak jak podczas jazdy probnej powiem ze jakos tak tego nie odczulem. jezdilem kiedys octawia 1.9tdi (130km) i tam bylo wyraznie czuc moment wlaczenia sie turbiny i auto dostawalo wyraznego kopa. czy mozliwe zeby byla walnieta turbina?? autko ma 150000 przebiegu. jesli tak to jaki koszt wymiany? dzieki z gory pozdr.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 26 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe