Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 26 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 09 Sty, 2006 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
do mycia ultrasonic'iem wtryski paliwa. leja po prostu i z ukladu wysysane jest paliwo... norma zreszta jak sie na paliwie osczedza... koszty plus minus. oringi jakies 16 zlociszy demontaz i montaz wtryskow jakies 40- 60 i mycie ze sprawdzeniem wydatku 280- 360 zlociszy



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 10 Sie, 2005
Posty: 31
Skąd: VWarszawa
Ja tak mialem w swoim passiu. Silnik po jezdzie na gazie nie chciał odpalac na benzynie. Dopiero za 2-3 razem to robil. Po jezdzie na benzynie wszystko bylo ok, odpalal bez problemu. Po odczekaniu 3-4 godzin samochod zapalal juz za 1 razem po jezdzie na gazie. Z tego co pamietam to byl elektrozawór zapchany, trzeba bylo go przeczyscic. Gaz jest tlusty i zostawial taki osad na nim i blokowal benzyne, dopiero przepchanie owocowalo zapalaniem auta. Wyczyszczenie tego kosztowalo mnie 30zl. Aha trzeba pamietac zeby zakrecic zawor w zbiorniku.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Paź, 2005
Posty: 14
dzisiaj był samochód u gazowników obejrzeli wszystko i powiedzieli że gaz jest ok , więc faktycznie już skłaniam się do tego że wtryski sa brudne , jakby tego było mało to samochód zaczął przerywać mi dzisiaj między 3 a 4 tys obr i na benzynie i na gazie .

a co sądzicie o tym żeby zrobic tak , załać auto do pełna benzyną wlać płyn z motula do czyszczenia układów wtryskowych i wymienić filtr paliwa , da to coś czy dodatkowo wywalona kasa??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 10 Sie, 2005
Posty: 31
Skąd: VWarszawa
Ja tez bylem u 2 gazownikow, zaden nie wiedzial co jest grane. Jeden mowil ze to pompa paliwa nie pada i nie daje juz takiego cisnienia na paliwo i w ogole. Drugi tez cos mowil ale nic konkretnego, dopiero jak podjechalem do tych co mi montowali gaz to sprawa szybko sie wyjasnila. Pare minut i odjechalem z zupelnie zdrowym silnikiem. Co do Twojego sposobu to nie wypowiem sie, bo sam sie zastanawiam nad tymi plynami do czyszczenia wtryskow ale nie wiem czy one dzialaja czy nie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Paź, 2005
Posty: 14
no nic zaleje tym czymś bak i dam znać jakie rezultaty ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Paź, 2005
Posty: 14
no wszystko jasne filtr paliwa szlag trafił po 20.000km nie jest idealnie ale widoczna poprawa po wymianie , jutro leje bak benzinium i ten srodek do czyszczenia wtrysków - i zobaczymy


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Sty, 2006 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 89
Skąd: Tarnowskie Góry
Myślę że ciekawy artykulik związany również z VW :ok:

http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_T ... K-Jetronic



_________________
VW Polo 86C Pluto Edition
Forum Volvo
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 03 Maj, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 14 Wrz, 2005
Posty: 1
Skąd: Stalowa Wola
BLOS - czyli gaźnik gazowy zamiast typowego pierścieniowego miksera.

Tekst pochodzi z wypowiedzi naszego klubowicza na forum fordclubpolska.org.

Gaźnik produkcji włoskiej nazywa się "Blos". Dokładna zasada działania jest prosta i polega na pomiarze przepływu masowego za pomocą pneumatycznego mechanizmu, który jednocześnie zajmuje się podawaniem gazu dokładnie proporcjonalnie do masy przepływającego powietrza. Cały taki "blos" nie dławi przepływu powietrza w zauważalny sposób - jego średnica satysfakcjonuje nawet duże silniki. Sam gaz nie jest sterowany żadnym silnikiem krokowym. Aby być "legal" tam, gdzie głupawa ustawa wymaga elektronicznej regulacji dawki, silnik krokowy zostawia się "na sztukę" otwarty. De facto reduktor powinien być połączony z blosem na krótko, beż żadnych regulacji, śrubek, zaworków etc.

Można nawet nazwać to systemem pierwszej generacji - nie zawiera żadnej elektroniki, będąc jednocześnie wyjątkowo skutecznym. Producent i właściciel patentu, firma BRC zakończyła produkcję jakieś 2 lata temu ze względu na brak możliwości stosowania tego rozwiązania ponieważ ustawy krajów - odbiorców (głównie UE) zaczęły w pojazdach z katalizatorem wymagać elektronicznej regulacji dawki (pomimo iż jest wielokrotnie bardziej powolna i nieproporcjonalna w porównaniu do takiej metody jak "blos" + wymaga dość żmudnego strojenia). Dziś już dość trudno kupić taki gaźnik gazowy (zwany też niekiedy mikserem przepływowym). Ogólnie żywy dowód że głupi urząd potrafi zniszczyć każdą dobrą ideę.

Jeżeli zauważymy, że gaz jest dawkowany proporcjonalnie do przepływu, to od razu można to nazwać inaczej - za pomocą blosa można ustawić stały stosunek powietrza do paliwa - np. 13:1. Nie jest to może optimum jak chodzi o spalanie, bo dla niewielkich obciążeń lambda może być wyższa bez szkody dla silnika - ale już dla mocniejszego depania pedału gazu - nie. Można przyjąć że parametry auta będą takie, jak przy zastosowaniu idealnie zestrojonej instalacji wtrysku gazu, ale auto będzie nieco bardziej paliwożerne (aczkolwiek oczywiście będzie mniej palić niż auto z konwencjonalnym mikserem - o czym za chwilę). Jeżeli ustawimy jakiś skład dla konkretnych obrotów, to będzie on taki sam od zera do bohatera Na tym polega genialność i skuteczność blosa.

Konwencjonalny mikser bazuje na wysysaniu gazu za pomocą podciśnienia. Musi więc zwężać przepływ aby ciśnienie za zwężką spadło. Zazwyczaj taka technika owocuje przelewaniem auta z dołu lub z góry - w zależności jak dobierzemy średnicę miksera. Auto musi odpalać na benzynie (jest bardzo czułe na temp). Zwykle też grożą nam wybuchy nadmiarowego gazu lub prychanie z wydechu.

Z gaźnikiem gazowym takie zjawiska nie wystąpią nigdy. Można sobie darować głupawe klapki przeciwwybuchowe, zwężki i cały ten cyrk. Silnik na benzynie ssie bez ograniczeń, podobnie nie jest dławiony na gazie. Można stosować filtry stożkowe, doloty rezonansowe, turbo (suszareczki muszą jednak mieć reduktor z ciśnieniem zależnym od ciśnienia doładowania - albo kupuje się odpowiedni reduktor albo przerabia istniejący przez dołożenie kompensacji - jedna dziurka + rurka - choć nie każdy da się niestety przerobić). Wszystko to wynika z zasady pracy "blosa" - reakcji tylko na przepływ a nie na podciśnienie.

Ciekawe też jest to, że czas reakcji takiego systemu na "kickdown" jest naprawdę super. Nie ma dławienia się, nie ma niekiedy zauważalnego opóźnienia.

Sam mam auto które pali tylko benzynę. Mój wybór Z racji zawodu kocham przedmioty obłożone elektroniką do bólu. Ale piszę pozytywnie o gażniku gazowym dlatego, że aż wierzyć się nie chce, że ten banalny w swojej prostocie wymysł makaroniarzy działa tak skutecznie....

Panowie - możecie na tym robić nawet auta wyścigowe bez problemu tak mocne jak najbardziej wyszukane benzyniaki - cztery takie gaźniki - po jednym na każdy cylinder, dwa reduktory. Krótkie ssanie na trąbkach. I kręci jak pop....ny na gazie

Dodatkowa uwaga - takie cudo stroi się na hamowni. Nie zajmuje to zbyt długo bo do regulacji jest tylko jeden parametr (skład mieszanki w całej skali obrotów ten sam) + dawka dla wolnych obrotów (de facto offset dawki). Całość realizuje wzór DAWKA = A * PRZEPłYW + B

...i wpływamy na A i B. Stąd zestrojenie na igiełkę na hamowni zajmuje to niebotycznie krócej niż zestrojenie pełnego wtrysku gazu - a efekt naprawdę ten sam.

Pan Jacek z ProjectXs nie łgał - to tyle kosztuje (circa 400 pln brutto + koszt strojenia i montażu). Silniczek krokowy, klapki, zwężki, śrubki dławiące możemy sprzedać na złom.

Autor : Piro © 2005. forum.fordclubpolska.org

A tu macie lynka do tego jak to sie sprawdza w praktyce z wykresami z hamowni:
http://www.honda-crx.info/forum/viewtop ... pg+wykresy

Cena: 350 zł za sztukę.


Image



_________________
.
.
Polecam sie w sprawach elektrycznych :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 04 Maj, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Ja tam jestem jak najbardziej za ;) Sam mam u siebie BLOSa i naprawdę ładnie to wszystko chodzi :ok:

PozdróVWka ;)


;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 04 Maj, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 23 Kwi, 2004
Posty: 18
Skąd: Myszków
Witam.. u mnie Też się bardzo dobrze Blos spisuje... sekwencja to to nie jest ale za taką kase to lux :ok:



_________________
<::Pijta Browca ..Badz BAMBUCHAA--->Metafora taka!!:):) >>
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 17 Maj, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 26 Paź, 2004
Posty: 1
Skąd: Radom
Witam, a może ktoś wie jak dobiera się rozmiar dysz do instalacji sekwencyjnej, mam silnik ABF 2.0 16V 150 koni i nie wiem jaki rozmiar dysz zastosować.
Pozd.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2005
Posty: 17
Skąd: Małopolska
siemka! ile gazu palą wam wasze silniki ? moj polo classic 1,4 z 96 roku pali mi 11-12 litrów :/ czasami nawet wiecej... i mysle ze to jest za duzo :/ np. kumpel ma audi 80 z 91 roku z silnikiem 1.8 i jemu pali 9 litrow :/ od kiedy mam instalacje(2 lata) raz po wyregulowaniu palil mi 8,5 litra ! a za kazdym innym razem po regulacji pali mi ponad 10l :/co moze byc powodem tak duzego spalania?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Cze, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Paź, 2005
Posty: 8
Skąd: okolice Bochnii
Golf III 2,0 8V - na gazie przejechane 11 tys km. srednie spalanie przy dosyc ciezkawej nodze 11-12l na 100km przy oszczednej ok 9-10 / 100km w miescie lyknie oczywiscie spokojnie nawet i z 13 :ok: zadnych problemow z instalacja przez 10tys km ( i oby tak dalej odpukac w niemalowane) ostatnio mialem 2 wystrzaly -> prawdopodobny powod to kopulka do wymiany :lipa: no ale poza tym jest ok tak wiec sadze ze spalanie w Twoim Polo jest jak bo to powiedziec z deczka wygorowane :) ale znawca nie jestem mzoe sie myle bann pozdo


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Cze, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2005
Posty: 17
Skąd: Małopolska
wymienilem olej, wymienilem filtr powietrza i gazu.... niedlugo czeka mnie jazda do łodzi wiec sprawdze w trasie ile mi spala.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 20 Cze, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 298
Skąd: Świdnica
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B4 2.8 VR6
Witm. Czytałem tak że posidacie blos-a w swoich autkach, Ja również chcę go zamontować. Mam jak wiadomo 1.8 8V Gti oznaczenie PB poszukuję fotek jak to powinno być/ma być zamontowane własnie w moim silniku !! Każda informacja się przyda. Chciałbym też uzyskać informacjęjak to dostroić i najlepiej gdzie ?? A może ktoświe gdzie w mojej okolicy mógłbym to zainstalować i wyrególować profesjonalnie (dolny śląsk- wrocław/wałbrzych/świdnica) Z góry dziękuję.



_________________
Passat VR6
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 26 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe