Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 24 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Paź, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 27 Mar, 2004
Posty: 37
Skąd: a kogo to... ;-)
a moze ktos mi poweidziec gdzie kupic blosa ? bo wszyscy w poznaniu jak mowie o blosie to robia wielkie oczy !!! nawet w intercarsie nie mają !!! jest ktos w stanie mi to zalatwic ????????????????????????

z gory dziki za wsparcie ;-)

bardzo mi na tym zalezy bo przed chwila sie dowiedzialem ze auto ma byc pojutrze na montazu juz :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Paź, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 13 Sie, 2005
Posty: 110
Skąd: Tarnowskie Góry
Sorry ze tak zapytam, ale co to jest bloss ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 14 Paź, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Kwi, 2004
Posty: 281
Skąd: Wrocław
łódka Bols :D
to takie cos co poprawia osiagi na gazie bodajze, i lepiej chodzi na gazie itp itd, narazie jest dosc malo popularne i malo gazowników o tym wie ;p chyba ze cos sie myle :D



_________________
Golf GTi Mk1, Scirocco Mk2 "White Cat", Passat B4 Variant, Golf mk3 GTi Edition, Ventyl było...
... jest Scirocco 81`, Passat W8...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 14 Paź, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 13 Sie, 2005
Posty: 110
Skąd: Tarnowskie Góry
Hello ! Założyłem gaz Landi i komputer Briko (czy jakos tak) i jak narazie chodzi spoko. Zostało to założone do Golfa III Gti 16v. 205.000km . Jak narazie nie strzela, ale przy 6000obr/min samochod nie przyspiesza, ale w razie potrzeby przełączam na benzynke i idzie jak burza :) Polecam ! ;] jamajama


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: golf II i gaz
PostWysłany: Pią 14 Paź, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1
Skąd: walsburg
Witam
Mam golfa II 1,3 benzyna i przerobilemgo na gaz.
Niestety albo samochod strasznie "sie mulil" - max predkosc okolo 80 km/h
albo pali 12,5 litra gazu a wielkiej roznicy nie widac :(

Przed instalacja gazowa lekko mi na prostej osiagal 120 - 140 km

Na benzynie pali srednio 7 litrow na 100 km

Niby go regulowali ludzie z zakladu gdzie go przerabialem ale zawsze cos
jest nie tak albo zamale obroty i wszystkie "swiatla sa moje" albo pali jak smok.

Szukam jakiegos naprawde dobrego fachowca w trojmiescie co mi go wyregoluje w taki spsob zeby palil tak jak pownien czyli 9-10 litrow gazu na 100 km o zpadku koni o jakies max 5.

Nie wicie czy na stacjach kotroli sa jakies uzadzenia ktore mierza spalanie ? Bo kurcze nie chce mi sie znowu tankowac 10 czy tam 5 litrow i obliczac na oko ile pali.

Porostu zaczynam sie tym irytowac.
I zeby zwrocila mi sie instalacja gazowa musialbym jezdzic przez milird lat :(

golfiarz :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 15 Paź, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 13 Sie, 2005
Posty: 110
Skąd: Tarnowskie Góry
U mnie jak narazie jest prawie tak samo. chodzi dobrze, tzn słabszy jest duzo :oo ale spala mi 15 litrów, a na benzynie spalał 9-10l no ale gazik mam od paru dni, takze czekam na pierwszą regulacje, ponoc cos sie ma tam podocierac i takie tam. Zobaczymy jak będzie :smutny: Pozdrawiam ! jamajama


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 15 Paź, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
Orelegti napisał(a):
i idzie jak burza :)

No ba inaczej być nie może :D



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu: Dostrajanie gazu po 1000 kilo?
PostWysłany: Sob 15 Paź, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 15 Paź, 2005
Posty: 1
Witam

Mam takie pytanie. Zalozylem sobie gaz IV generacji. Goscie oddali mi samochod i powiedzieli, ze narazie moze mi gasnac kiedy wrzuce na luz. Mam teraz zrobic samochodem minimum 1000 kilometrow, maksymalnie 1500 kilometrow i przyjechac do nich na dostrajanie czegos tam. Powiedzieli ze tak musi byc, ze po przejechaniu 1000 kilo moj gaz zgra sie odpowiednio z komputerem w silniku i wtedy musze do nich przyjechac, a oni to nastroja tak ze wszystko bedzie ok. Czy ktos z was zetknal sie kiedys z takim postepowaniem? Czy oni zeczywiscie mowili prawde czy tylko nabijali mnie w butelke?

Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 15 Paź, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 10 Sie, 2005
Posty: 31
Skąd: VWarszawa
Nie wiem czy powinien gasnac, ale ja mialem tak samo. Po 1000 km mialem przyjechac do zakladu a jak samochod bedzie jezdzil ciagle bez wiekszych problemow to moglem przyjechac nieco pozniej na regulacje. Na szczescie wszystko gralo, potem podregulowali i dopiero po paru miesiacach musialem ponownie "regulowac" samochod. Nie wiem jak jest w innych zakladach ale tak jak mowie, mi tez kazali przyjechac po 1000 km, zreszta nawet w ksiazeczce gwarancyjnej z przegladami mam "przeglad bezplatny po 1000km" i miejsce na pieczatke. ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Paź, 2005 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 28&start=0 - tutaj macie więcej o Blosie...

Ps. Link by Mioo ;]



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Paź, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 23 Wrz, 2005
Posty: 161
Skąd: Skarzysko Kam i Krak
to sie zdarza ze auto gasnie na luzie albo po wysprzegleniu zrob tego 1000 i pojedz na regulacje powinno wszystko grac u mnie bylo tak samo
no i jeszcze czasami sie zdaza przygasanie jak za duzo powietrza do filtra idzie np.jak ktos ma rure doprowadzajaca powietrze z grilla albo z pod zderzaka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 24 Paź, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Cze, 2004
Posty: 12
Skąd: wroclaw
Zrobcie sobie male doswiadczenie: jak silnik bedzie chodzil na gazie na wolnych obrotach dmuchnijcie w rure ktora idzie do filtra powietrza. Auto powinno zgasnac. a pomyslcie sobie ile tego powietrza dostaje sie w lapacz przy predkosci 80 km/h



_________________
Moja stronka
Moj profil na VWZone
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Paź, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Paź, 2005
Posty: 8
Skąd: okolice Bochnii
Od około miesiąca cieszę się swoim pierwszym własnym samochodzikiem yupii padło na Golfika III GTi 2.0 8V :ok: zawsze o takim marzylem no i sie doczekalem, ale pojawily sie i porblemy... chyba nie musze narzekac na ceny na naszych polskich stacjach, bo kazdy wie jak to wyglada... a wiec stanalem przed okrutnym wyborem... benzyna => wieksza moc => pusta kieszen czy LPG => słabszy motor => wiecej radosci z jazdy bo i wiecej jazdy. No i padło na LPG. W najblizszych dniach zamierzam zalozyc instalacje. Dlatego chcialem zapytac was (jako osoby siedzace byc moze juz troszke czasu w tym temacie) jaka instalacje zalozyc, aby zminimalizowac mozliwopsc wystapienia strzalow, oraz co poza swiecami i przewodami WN pasilo by wymienic w motorze. Pozdrawiam wszystkich i z góry dzieki za jakiekolwiek info w mojej sprawie. :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 29 Paź, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 13 Sie, 2005
Posty: 110
Skąd: Tarnowskie Góry
Ja mam w 2.0 16v komputer bingo a mieszalnik i reszta - Landi. Wszystko jest spoko, przejechałem 1300 km, jestem po pierwszym przegladzie gazu i zadnego strzału jeszcze, straciły mi sie potem wolne obroty, ale wszystko jest juz wporządku :) ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Lis, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 28 Wrz, 2005
Posty: 1
Skąd: Częstochowa
A ja mam mk3 1.4 i całe 60 koni (z czego kilka napewno uciekło). Zagazowałem go 20tyś km temu. 0 problemów ........ yyyyy...... no może jeden. Na zimnym silniki gdy przełączy się na gaz to bardzo przerywa, swiece wymieniłem na nówki NGK, nie wiem czy to wina przewodów czy poprostu reduktor nie działa na zimnym silniku tak jak trzeba.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 24 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe