Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 16 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 24 Maj, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
adaś-passat napisał(a):
ja mam gaz i nie żałuje niema ruznicy mocy a za to w paliwie tak gaz taniutki a paliwo szkoda gadać a w sumie jak chce poszaleć to mozna włączyć paliwo!!! :ok:

No i po co przełaczać i marnowac paliwo jak i tak masz zwęzke i tak kupa na benzynie jak i na gazie :lipa:



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 24 Maj, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
mazi napisał(a):
Mam pytanie - czy ktos posiada Golfa 3 z silnikiem VR6?? Bo zastanawiam sie nad kupnem tego auta z tym wlasnie silnikiem tylko wszystko zalezy od ceny instalacji gazowej. Domyslam sie ze bedzie droga ale tak mniej wiecej ile moze kosztowac??

ja mam paska w sumie, ale zagazowanego z silnikiem wlasnie VR6, slucham pytan ;)

Burza Jr napisał(a):
No i po co przełaczać i marnowac paliwo jak i tak masz zwęzke i tak kupa na benzynie jak i na gazie

Kurcze, ja mam instalke IIgen i pomimo tego, ze mam zwezke to z tego powodu moje auto nie jest zmulone. Wszycho zalezy od tego jaka ta zwezka bedzie



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 24 Maj, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
luqas napisał(a):
A ja nigdy nie załoze gazu do auta chocbym mial raz w niedziele wyjechac do kościoła to tak bedzie, przynajmniej nie bede sie denerwowal ze nie chodzi tak jak powinno, a znam przypadkim ze nawet z sekwencja sa problemy.

Problemy chyba wystepuja tylko wtedy kiedy nieodpowiednie osoby zabieraja sie za instalacje



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 24 Maj, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Lut, 2005
Posty: 4
Skąd: Jastrzębie Borynia
no wsumie tak ale jak ktoś ma spadki mocy to poto to jest zeby przełączyć


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 29 Maj, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Sty, 2005
Posty: 8
Skąd: 3 CITY
Nikt sie nie zainteresował moim pytaniem odnosnie instalacji w silniku 1.8 gti symbol PF??

No szkoda poszukam porady gdzie indziej


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 29 Maj, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
DZIDZIA napisał(a):
Nikt sie nie zainteresował moim pytaniem odnosnie instalacji w silniku 1.8 gti symbol PF??

No szkoda poszukam porady gdzie indziej

Bez nerwów uderz do mapeta on ma takie silnik przerobiony na gaz



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 29 Maj, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Lut, 2005
Posty: 10
Skąd: Rotherham
Burza Jr napisał(a):
Marian_17 napisał(a):
Martinos napisał(a):
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie Golf 1.8 GT 90KM a mianowicie gdy ruszam z miejsca i wciskam prawie cały gazu w podłogę silnik się dusi. Ciekawe dlaczego w serwisie powiedzieli mi że nie należy wciskać od razu całego pedału gazu tylko stopniowo. Dziwne bo nie mogłem zbytnio im w to uwierzyć. Poradzcie mi coś.

Z góry dziękuję. Pozdrowienia.



ja mam to samo.... mi sie dusi i po chwili dopiero wpada na obroty..... a na benzynie jak mu depne to odrazu idzie.....



norbi: "Bo maasz instalację z zwężka na dolocie i nie dostaje tyle powietrza ile powinien, przez co się dusi ... "


<== co mozna z tym zrobic?gdzie ta zwężka jest?

To sa właśnie uroki instalacji LPG z auta sie robi mół przez ta zwężke i nic sie z tym nie da zrobic :[



jak to nie da inny mikser zalozyc wiekszy moze ????????i reduktor o jak najwiekszej mocy


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 04 Cze, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 04 Cze, 2005
Posty: 1
Witam Wszystkich. Kupiłem niedawno golfa 2 1.8 gt na wielopunktowym mechanicznym wtrysku i mam problem. Nie moge założyć do niego instalacji lpg ponieważ powiedziano mi ze na 80% rozwali mi sie jakaś membrana albo coś w tym stylu, że wystarczy małe przebicie na przewodach wysokiego napięcia i bedzie awaria. Mam w zwiazku z tym pytanie: czy jest możliwośc zmiany wtryskiwaczyz mechanicznych na elektroniczne lub na jednopunktowy wtrysk, i ile to by kosztowało mniej wiecej drugie pytanie jak powinno wyglądać spalanie benzyny bo moja niunia(golf) pali 12 litrów na 100 kilometrów tak więc wciąga mnie razem z butami pomocy!!!!!! ;(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 06 Cze, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2005
Posty: 17
Skąd: Małopolska
Cytuj:
rozwali mi sie jakaś membrana albo coś w tym stylu

chodzi tu chyba o kolektor.... bo mozliwe ze masz plastykowy a nie metalowy. ja tez mam plastykowy ale zalozylem instalacje gazowa i jest ok jak narazie...a jezdze juz prawie rok. o ile sie nie myle wymiana z plastykowego na metalowy to jest koszt okolo 300zł....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 10 Cze, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Cze, 2004
Posty: 12
Skąd: wroclaw
laciak napisał(a):
Witam Wszystkich. Kupiłem niedawno golfa 2 1.8 gt na wielopunktowym mechanicznym wtrysku i mam problem. Nie moge założyć do niego instalacji lpg ponieważ powiedziano mi ze na 80% rozwali mi sie jakaś membrana albo coś w tym stylu, że wystarczy małe przebicie na przewodach wysokiego napięcia i bedzie awaria. Mam w zwiazku z tym pytanie: czy jest możliwośc zmiany wtryskiwaczyz mechanicznych na elektroniczne lub na jednopunktowy wtrysk, i ile to by kosztowało mniej wiecej drugie pytanie jak powinno wyglądać spalanie benzyny bo moja niunia(golf) pali 12 litrów na 100 kilometrów tak więc wciąga mnie razem z butami pomocy!!!!!! ;(

Na gazie wiekszycg problemow nie bedzie jesli silniczek masz w dobrym stanie. ale jesli chodzi benzynke to tu zaczyna sie klopot. Mech wtr ma to do siebie ze jesli pracuje na sucho to sie zaciera wtryskiwacze potrafia sie zapiec a rozdzielacz ci sie rozsypie. Wiec po zalozeniu gazu na bezynie bedzie jezdzil coraz gorzej ale nie powiedziane ze to tak szybko odczujesz. Wymiana wtrysku mechanicznego na elektroniczny raczej nie ma sensu za duzo kosztow na monowtrysk tak samo koszty + zmniejszenie mocy.

P.S Nie rozumiem tylko czemu tak bardzo narzekacie na te "zwężki" ona nie powoduje ze samochod sie dlawi na bezynie, tak sie dzieje jak cos jest jush zrypane w silniczku albo fachowcy od gazu cos namieszali. Ja moge zmierzyc sie z kazdym gaznikiem 1.6 ktory nie ma gazu zalozonego na benzynce a ja ze zweszka :-D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 15 Cze, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
cezar napisał(a):
Burza Jr napisał(a):
Marian_17 napisał(a):
Martinos napisał(a):
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie Golf 1.8 GT 90KM a mianowicie gdy ruszam z miejsca i wciskam prawie cały gazu w podłogę silnik się dusi. Ciekawe dlaczego w serwisie powiedzieli mi że nie należy wciskać od razu całego pedału gazu tylko stopniowo. Dziwne bo nie mogłem zbytnio im w to uwierzyć. Poradzcie mi coś.

Z góry dziękuję. Pozdrowienia.


ja mam to samo.... mi sie dusi i po chwili dopiero wpada na obroty..... a na benzynie jak mu depne to odrazu idzie.....



norbi: "Bo maasz instalację z zwężka na dolocie i nie dostaje tyle powietrza ile powinien, przez co się dusi ... "


<== co mozna z tym zrobic?gdzie ta zwężka jest?

To sa właśnie uroki instalacji LPG z auta sie robi mół przez ta zwężke i nic sie z tym nie da zrobic :[

na moj gust to partacz jakis zalozyl i nie wyregulowal poprawnie dusi sie w tedy jak
"a" ma za bogato lub
"b" ma za ubogo
nigdy nie wyregulujesz instalki tak zeby bylo ok w calym zakresie mocy wiec potrzebny jest dobty komp gazowy odpowiednio ustawiony



jak to nie da inny mikser zalozyc wiekszy moze ????????i reduktor o jak najwiekszej mocy



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 15 Cze, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 20 Wrz, 2004
Posty: 46
Skąd: Golfsburg
U mnie jest taki problem:
kiedy odpalam auto pierwszy raz danego dnia, to przy przelaczaniu na gaz, albo silnik zaczyna sie dławic i po jakims czasie dopiero odzyskuje normalne obroty, albo gasnie. Kiedy doslownie po jakichs 10 sekundach odpalam ponownie, to wszystko jest juz idealnie. Teoretycznie wskazania na kompie u gazownikow sa ok. Co to moze byc?
Z gory dziekuje



_________________
Golf GT
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 16 Cze, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Cze, 2004
Posty: 12
Skąd: wroclaw
tommy_mk2 napisał(a):
U mnie jest taki problem:
kiedy odpalam auto pierwszy raz danego dnia, to przy przelaczaniu na gaz, albo silnik zaczyna sie dławic i po jakims czasie dopiero odzyskuje normalne obroty, albo gasnie. Kiedy doslownie po jakichs 10 sekundach odpalam ponownie, to wszystko jest juz idealnie. Teoretycznie wskazania na kompie u gazownikow sa ok. Co to moze byc?
Z gory dziekuje

To ci gazownicy nie wiedza ze reduktor lubi zamarznac ty masz delikatna tego odmiane wiec nie jest to jeszcze zle . RADA dluzej potrzymaj go na bezynie zanim przelaczysz go na gaz


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 17 Cze, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Wrz, 2004
Posty: 115
Skąd: Będzin
shade_ napisał(a):
mazi napisał(a):
Mam pytanie - czy ktos posiada Golfa 3 z silnikiem VR6?? Bo zastanawiam sie nad kupnem tego auta z tym wlasnie silnikiem tylko wszystko zalezy od ceny instalacji gazowej. Domyslam sie ze bedzie droga ale tak mniej wiecej ile moze kosztowac??

ja mam paska w sumie, ale zagazowanego z silnikiem wlasnie VR6, slucham pytan ;)

Burza Jr napisał(a):
No i po co przełaczać i marnowac paliwo jak i tak masz zwęzke i tak kupa na benzynie jak i na gazie

Kurcze, ja mam instalke IIgen i pomimo tego, ze mam zwezke to z tego powodu moje auto nie jest zmulone. Wszycho zalezy od tego jaka ta zwezka bedzie

shade jakie masz spalanie w swoim vauerku i ile Cie kosztowala instalka??



_________________
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2310
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Cze, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
venom napisał(a):
shade_ napisał(a):
mazi napisał(a):
Mam pytanie - czy ktos posiada Golfa 3 z silnikiem VR6?? Bo zastanawiam sie nad kupnem tego auta z tym wlasnie silnikiem tylko wszystko zalezy od ceny instalacji gazowej. Domyslam sie ze bedzie droga ale tak mniej wiecej ile moze kosztowac??

ja mam paska w sumie, ale zagazowanego z silnikiem wlasnie VR6, slucham pytan ;)

Burza Jr napisał(a):
No i po co przełaczać i marnowac paliwo jak i tak masz zwęzke i tak kupa na benzynie jak i na gazie

Kurcze, ja mam instalke IIgen i pomimo tego, ze mam zwezke to z tego powodu moje auto nie jest zmulone. Wszycho zalezy od tego jaka ta zwezka bedzie

shade jakie masz spalanie w swoim vauerku i ile Cie kosztowala instalka??

co do ceny to odpowim ja 2500 PLN. co do spalania dokladnie to ci Leszek powiedziec moze ale z tego co wiem to jest nie zle



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 16 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 6 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe