Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 12 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Wygląda fajnie.
Ale ta firma nie jest dość znana, a praktyczne wcale.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
nie szkodzi ze nie jest znana ale robi ciekawe rzeczy wiec mysle ze warto by bylo zainteresowac sie jej artykulami zwlaszcza ze jezeli kupujesz kit masz wszystkie potrzebne srubki i uchwyty paski i rolki zeby przelozyc alternator na 2 strone silnika wiec wydaje mi sie ze to dosc dobre podejscie ze strony firmy a z 2 strony kazdy ma prawo sobie wybrac firme w ktorej bedzie ulepszal swoje malenstwo



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Jasne że tak.
Jeśli daję dobrą gwarancję na swój produkt to można sie skusić bo cena w miarę przystępna.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
co do gwarancji to nic jeszcze nie wiem bo nie mam czasu do nich przedzwonic ale jak znajde chwilke to przedzwonie bo bardzo mnie to interesuje zwlaszcza ze przyrost mocy jest znaczny



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
a pytanko do ciebie jakie cisnienie bedzie mial twoj kompresor ktory chcesz zalozyc do siebie do swojego vr-a



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Na początek, bez kutych tłoków, max 0,5bara



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
czyli mniej wiecej to samo co g60 (0,7bara) a z tego co pamietam bo sie kiedys rozgladalem to koszt kutych tlokow to pomiedzy 6 a 9 tys zlotych w komplecie z korbowodami



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Wrz, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
ksiondz napisał(a):
czyli mniej wiecej to samo co g60 (0,7bara) a z tego co pamietam bo sie kiedys rozgladalem to koszt kutych tlokow to pomiedzy 6 a 9 tys zlotych w komplecie z korbowodami

Tia, ale G60 to 0,7bara dmucha do silnika 1.8 (4 cylindry), do VR-a to może 0,25 by dmuchnoł.
A z tymi tłokami to troszke przesadziłeś. Same tłoki można teraz kupić za 3.000 (6 szt.) i potrzebne są do silnika N/A przy doładowywaniu go powyzej 0,5-0,6bara, a korby to juz hardcore, niezbedne sa przy podnoszeniu mocy o np: 100% ( chociaż regóły tu nie ma).
Moje załozenie jest takie, że jak auto sie nie zacznie sypać (skrzynia, syncro, itd...) to wtedy dozucam kute tłoki i dmucham max. ile ten model Rotrexa da radę, a ma on potencjał do 350KM. ]:->



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
a jaki moment wtedy jestes w stanie uzyskac bo jak dla mnie sama moc nie ma znaczenia najwiecej dla mnie znaczy moment to on jest wykladniekiem przespieszenia a co do g60 to masz racje przeciez niemowie zebys zakladal go do vr-a bo nikt tego nie robi bo i za duza a i wydajnosc mala a jeszcze co do ceny tlokow moja cena dotyczyla calego kompletu razem z wywazeniem walu korbowego i podparciu go bo bez podparcia i kutych korbowodach troche mija sie to z celem



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Wrz, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Co do momenu to masz zupełną rację, to on sie liczy.
Moc w KM przelicza sie tylko na predkość maxymalną, a o tym jak auto rwie do przodu decyduję właśnie moment.
Dla mnie też liczy sie tylko on, bo nie zależy mi wcale na dużych prędkościach, tylko na przyjemności z jazdy, ale moja skrzynia biegów raczej go nie polubi.
Celuję tak w 340-380Nm.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
polubi polubi tylko trzeba jezdzic z glowa a nie startowac spod swiatla szkoda by bylo rozwalic naped dla wlasnej zachcianki udowodnienia ze ma sie szybszy samochod mysle ze jezeli skonczysz pracowac nad swoim samochodem nie bedziesz mosial niczego udowadniac bedzie wystarczajaco dobry ze duzo ludzi bedzie o nim wiedzialo



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Wrz, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Naprawdę coś w tym jest, bo w miare jak przesiadałęm sie do coraż mocniejszych aut, to równocześnie jeździłem coraż wolniej. Serio.
A z autem to planuję postępować jak z jajkiem.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Wrz, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
ml2210 napisał(a):
Naprawdę coś w tym jest, bo w miare jak przesiadałęm sie do coraż mocniejszych aut, to równocześnie jeździłem coraż wolniej. Serio.
A z autem to planuję postępować jak z jajkiem.

To tak jak mowi moj znajomy, ze uzytkownicy "tuningowanych" aut jezdza bezpieczniej ... bo przewaznie jakas gleba wpadnie pod auto, a na naszych drogach wtedy szybko sie juz nie jezdzi. Sam to zauwazylem jak obnizylem auto, uwaza sie bardziej, bo szkoda auta.



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Wrz, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
shade_ napisał(a):
ml2210 napisał(a):
Naprawdę coś w tym jest, bo w miare jak przesiadałęm sie do coraż mocniejszych aut, to równocześnie jeździłem coraż wolniej. Serio.
A z autem to planuję postępować jak z jajkiem.

To tak jak mowi moj znajomy, ze uzytkownicy "tuningowanych" aut jezdza bezpieczniej ... bo przewaznie jakas gleba wpadnie pod auto, a na naszych drogach wtedy szybko sie juz nie jezdzi. Sam to zauwazylem jak obnizylem auto, uwaza sie bardziej, bo szkoda auta.

Trzeba też wziąść pod uwagę to, że jak sie w auto wsadziło kupę pieniedzorów to sie je szanuje i dużo bardziej uważa na drodzę.
To by była maxymalna porażka zostawić skrzynie na pierwszych swiatłach albo tymbardziej zawisnać na pierwszym drzewie.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Wrz, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2004
Posty: 23
Skąd: londyn-lomza
i tu niestety macie racje ja mam cwoje corrado moze nie wlozylem jeszcze w nie za duzo pieniedzy ale zawieszenie jakie mam nie pozwala mi na swobodne poruszanie sie po londynie wydawaloby sie londyn drogi gladkie jak lustro tak ale na autostradach w miastach jest gorzej duzo nierownosci studzienki gleboko osadzone w jezdni ale bez dziur typu kaluza bez dna duzo zwalniaczy na drogach dosc wysokich na twardym zawieszeniu nie idzie za szybko pojezdzic co ja pisze na bocznych drogach 3 nie wrzucam



_________________
jak to zrobic zeby nie zepsuc
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 12 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe