Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 11 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
errata
...nie paliwa tylko powietrza


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Marekq12 napisał(a):
Pytanie do evolution
Jaki gaz do VR6 ? Gdy kupilem auto mial gaz II generacji i mial takiego mula, ze glowa mala. Poprostu ta zwezka tak skutecznie obcina doblyw paliwa, ze nawet na benzynie szedl duzo slabiej. A po wyciagnieciu zwezki jest rakieta (tyle ze gaz jest odlaczony)

masz do wyboru dwa rodzaje instalacji tradycyjna i sekwencyjny wtrysk gazu:
tradycyjna z mikserem takim jak ty miales (zwezka okolo 30mm) to dla babci:)
tradycyjna z mikserem sonicznym o zwezce dbieranej indywidualnie do auta od 38 do 46 mm przy tej zwezce 38 nie poczujesz juz spadku mocy na benzynie aczkolwiek zawsze staram sie montowac najwieksze jakie sie da, jest wada wynikajaca z zastosowania tego miksera wymaga reduktora lovato poniewaz na innych moze miec dola z wolnych i najlepiej komp autronic al 700 poniewaz posiada najwiecej mozliwosci regulacji i kest bezawaryjny
sekwencia nie wymaga stosowania zwezek w dolocie posiada za to swoja listwe wtryskiwaczy i ecu przetwarzajacy sygnaly na wtryski benzynowe i modelujacy na odpowiednie czasy wtrysku gazu
oto mniej wiecej koszty
zwykla tradycja 2100
tradycja na sonicznym 2400
sekwencja (z najwyzszej "polki" 6000
ceny kpl instalacji zbiornik w kolo
ja polecam tradycje na sonicznym



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
red46 napisał(a):
Witam.
Jutro jesetm umówiony z "gazownikiem" n adogranie co do szczegółów jaka ma być zalozona instalacja w moim golfie, dlatego proszę o rady.
Mam Golfa2 GTI 16V Ke-Jetronic 95kW silnik PL.
* Z jakich elementów powinna składać się instalacja do mojego auta?
* Czy sterowniki Autronic AL700, lub AF800 będą dobre? Który jest lepszy? (opisy na www.agcentrum.pl ).
* Jak powinno być zrealizowane odcięcie paliwa przy przełączeniu na gaz ( gaziarz powiedział że przekaźnik)???
* W tej chwili auto pali na mieście 8,0-11,0 w zależności od natężenia ruchu i stylu jazdy, jak powinno wyglądać prawidłowe spalanie na gazie?
* Jak powinno wyglądać zabezpieczenie przed strzałami w dolot? (gaziaż pokazał mi jakiś taki grzybek)
No i wszystkie inne uwagi na co patrzeć i co chcieć żeby nie kupić byleczego.
PILNE!

No nie mówcie panowie że zadałem zatrudne pytania. czy może nowym się nie udziela na początku odpowiedzi. Pdpowiedzcie coś. Plizzzz



nie ma odpowiedzi na to pytanie wiec ja odpowiem
al 700 bedzie najlepszym wyborem
co do odciecia paliwa powinno byc zamontowane tak ze pompa paliwa chodzi na gazie a z wtryskow nie leci paliwo. od razu uprzedze wszystkich pukajacych sie w glowe ze ke jetronic ma taka mozliwosc wystarczy wyslac do rozdzielacza sygnal ktory to wykona a odciecie pompy paliwa jest szkodliwe dla wtrysku, nie mowiac o blednych sygnalach z czujnikow.
co do grzybkow jak najdalej z tym od wtrysku k jet bo tylko moze zaszkodzic (po miesiacu dwoch zaczyna sie ssanie lewego powietrza i problemy na benzynie) podobnie z reszta jak odciecie pompy
reduktor polecam lovato i nie powinno byc zadnych problemow dodam od razu ze nie montuje grzybkow nie tne pompy i robie to tylko na autronic i lovato gdyz sa to bezawaryjne podzespoly
co do straty mocy wszystko zalezy od miksera



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
Ok. A powiedz mi jeszcz jaka moze byc cena sekwencyjnego wtrysku gazu nie z gornej polki. Do Paska z 94 roku wepchnac 6000 to lekka przesada. Mam stara instalacje gazowa wiec czesc rzeczy by zostala tak jak butla, reduktor, itp.
No i przy tym sobicznym mikserze czy naprawde nie ma spadku mocy na benzynie ? Przeciez dolot standardowy 84 a zwezka nawet 46 to jednak jest roznica.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
no wiesz w wrc na zwezce 36 300 ps oficjalnie wyciagaja;P
zobacz jadac przy wiekszej predkosci odpusczajac powoli gaz do ktorego momentu ciagnie po za tym soniczny ma te dziwna budowe ze pusci wiecej tlenu niz zwykla zwezka wenturiego o tej samej srednicy o jakies 12 14 %
sekwencja do 6 najprostsza w granicach 5000 moze sie znajdzie omvl lub inne :evil: nie polecam (choc ostatnio widzialem na japoncach wtryskach ponoc nie do zajechania)



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
a reduktor w sekwencji jest inny a co do butli moze zostac jak jest homologacja 01 (czyli po kwietniu 2002)



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
Problemem takze bylo to, ze autko ze zwezka... po przelaczeniu na benzyne o wiele wiecej palilo. I szczerze powiedziawszy mam obawy czy po przerobce na mikser soniczny nie bedzie to samo. Szkoda wywalic kase i pozniej plakac ze nadal jest dramat.
Wiec co radzisz ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
No a od czego zalezy srednica zwezki w sonicznym mikserze ? Dlaczego nie zawsze mozna zalozyc najwieksza ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
wszystko zalezy od silnika od jego stanu od filtra powietrza nawet stozek moze miec wplyw nawet ku powiekszeniu zwezki na to nie ma zasady, jedno auto pojdzie na 46 a inne na 42 i na innej nie bedzie chcialo(dla przykladu dwie beemki 730 przyprowadzone przez kumpli jedna po drugiej tak mialy) a co do pracy na gazie i na benzynie daje gwarancje ze nic sie nie dzieje musi chodzic tak samo jak bez gazu



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
Rozumiem, ze takie przewezenie na sonicznym nie spowoduje spadku mocy. Ale czy wtedy jest mozliwosc np. zalozenia wkladki sportowej zamiast filtra powietrza ? Albo filtra stozkowego ? Czy mozna jeszcze na takim gazie podniesc troszke moc autka ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
...no i jeszcze jedno pytanie. Czy zwezka o duzej srednicy nie wklywa na mozliwosc pojawienia sie wybuchow ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
jest mozliwosc zalozenia stozka z tym ze wiaze sie to z regulacja lub ewentualnya zmiana srednicy zwezki(moze nawet na wieksza) a co do wybuchow przy tym mikserze w zasadzie nie wystepuje zubozenie mieszanki przy zmianie obciazenia do tego komputer odpowiednie nastawy i powinno latac
p.s. o ukladzie w n i tak nie mozna zapomniec z tym ze uboga mieszanka obciaza uklad i latwiej o wybuch



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
Dzieki. Tylko teraz poszukam dobrego gazownika w okolicy Lublina. Moze znacie kogos kogo warto polecic ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
niestety nie znam zadnego waarsztatu montujacego z tamtych stron we wrocku tylko ja jak na razie soniczne montuje trzy lata temu byl tylko jeden w roku teraz w ciagu miesiaca dwa srednio wychodza kiedys jeden mikser sprzedalem gazownikom to wyregulowac nie potrafili i chcieli oddac (ja zamontowalem przy nich wyregulowalem i pojechali :) ) na marginesie auto juz do mnie przyjezdza na naprawy.
p.s. nie masz rodziny we wrocku albo okolicach??:D



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 13
Skąd: Lublin
Trasa ponad 400 km. Jak nikogo nie znajde w Lublinie to moze poszukam rodziny w tamtych okolicach.
Ile by mnie to kosztowalo ?


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 11 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 40  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe