Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Pią 23 Paź, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 03 Mar, 2008
Posty: 84
Skąd: Gleba to podstawa:)
Gadu-Gadu: 4476147
Auto: Audi A8 :)
aha czyli po waszych wypowiedziach bardziej kali sie kompresor:) dzieki wszystkim za wypowiedzi:)


Offline
 Profil    4476147
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Pią 23 Paź, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Paź, 2008
Posty: 943
Skąd: RadzionkóVW
Gadu-Gadu: 1222454
Auto: VW Golf MK3 ABV SYNCRO, AUDI A4 B6 AVANT AVF QUATTRO
sundecade napisał(a):
kompresor jest lepszy bo pracuje 'od razu' a nie jak turbo od wiekszych obrotow.


ale za to turbo dmucha do wyższego zakresu (no chyba że jest źle dobrane) :)

Pozdro,



_________________
MK3 Black vr6 ABV syncro USA - 4 fun ???KM/???Nm
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF - new daily 165KM/350Nm
MK3 White Vento Variant ARL+- daily driven... 230KM/420Nm -> was alot of fun//sold
MK3 Dark AFN - suspended and scrapped 140 KM/300Nm
Offline
 Profil    1222454
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Pią 23 Paź, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Mar, 2006
Posty: 339
Skąd: Goleszów
Gadu-Gadu: 5386449
Auto: Vw Polo 20v turbo Genesis
KanedA napisał(a):
sundecade napisał(a):
kompresor jest lepszy bo pracuje 'od razu' a nie jak turbo od wiekszych obrotow.


ale za to turbo dmucha do wyższego zakresu (no chyba że jest źle dobrane) :)

Pozdro,

Mnie kompresor fuka od samego dołu do samej góry:-)


Offline
 Profil    5386449
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Czw 26 Lis, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 03 Mar, 2008
Posty: 84
Skąd: Gleba to podstawa:)
Gadu-Gadu: 4476147
Auto: Audi A8 :)
mam pytanie na seryjnym silniku z G jakie moge max doladowanie wyciagnoc zeby mi tego nie szczelic szlak zaraz na odpaleniu??


Offline
 Profil    4476147
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Czw 26 Lis, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
ok. bara


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Czw 26 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
do 1,5 bara mozesz dmuchac . do bara jest przystosowany orginalny map sensor powyzej tej granicy moga sie dziac cuda czyli wypalac tłoki itp:D chyba ze zmienisz map sensora



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Czw 26 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
1,2-1,3 to optimum jakie jest jeszcze na granicy żywotności silnika
1,5 bara to masz silnik na 2 straty w 1/4 i po ptokach



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Czw 26 Lis, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
to G40 co kupił Da(vw)id dmuchało poprzednikowi 1.3 bara i kompresor nie wytrzymał po paru dniach. moim zdaniem 1.2 to max


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Pią 27 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
nie wytrzymal kompresor a nie silnik, nic dziwnego jak koles zalozyl kolko pewnie 55 mm
mysle ze do 1.5 bara mozna dmuchac, oczywiscie przy zmianie map-sensora i odpowiednim programie



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [polo g40] turbo zamiast kompresora
PostWysłany: Pią 27 Lis, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
PR23M3K
40 mm :-D


Offline
 Profil    5
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe