Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Nie 19 Lip, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 13 Mar, 2008
Posty: 139
Skąd: z tłoka koło głowicy
1) jeśli jest blok z 2E, musi być miejsce na czujnik położenia wału, który na tym bloku nie występuje (z 2.0 8v z tego co pamiętam chyba był w ADY,ale to inny silnik), tak więc trzeba nawiercić..... ]:->


2)co do głowicy zgadzam się, że przyrosty są naprawde godne wydania takiej kasy, jednakże... przy obróce głowicy, warto pokusić się o ostre wałki, krótką skrzynie i dobry program...wtedy to jeździ jak trzeba.. ale kosztuje...



_________________
Projekt Ibizy zamkniety
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Narazie na testy Audi S4 B5 po paru modach :> Oceniajcie :)

viewtopic.php?f=98&t=42843
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Nie 19 Lip, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
LCQ napisał(a):
1) jeśli jest blok z 2E, musi być miejsce na czujnik położenia wału, który na tym bloku nie występuje (z 2.0 8v z tego co pamiętam chyba był w ADY,ale to inny silnik), tak więc trzeba nawiercić..... ]:->


2)co do głowicy zgadzam się, że przyrosty są naprawde godne wydania takiej kasy, jednakże... przy obróce głowicy, warto pokusić się o ostre wałki, krótką skrzynie i dobry program...wtedy to jeździ jak trzeba.. ale kosztuje...

zapomniales kolego o tym ze do 16v sa aparaty zaplonowe z czujnikiem jak w zwyklym 2e wiec NIE TRZEBA NIC WIERCIC!!!!!!!!!! a nawet jakbys sie uparl i nawiercil to i tak bedzie jechac gorzej z czapka 16 v jak jechala seria 8 v dlaczego napisalem ale chyba nie kumasz....



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Pon 20 Lip, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 19 Lip, 2009
Posty: 8
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf
LCQ napisał(a):
1) jeśli jest blok z 2E, musi być miejsce na czujnik położenia wału, który na tym bloku nie występuje (z 2.0 8v z tego co pamiętam chyba był w ADY,ale to inny silnik), tak więc trzeba nawiercić..... ]:->


2)co do głowicy zgadzam się, że przyrosty są naprawde godne wydania takiej kasy, jednakże... przy obróce głowicy, warto pokusić się o ostre wałki, krótką skrzynie i dobry program...wtedy to jeździ jak trzeba.. ale kosztuje...

Ad 1. Zależy czym będzie sterowany silnik, ogólnie powiedziałbym, że nie trzeba..... oprócz czapki to jest taka dłuuuuuga lista co potrzeba
Ad 2. I tak i nie, można tylko obrobić głowe i do tego program


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Pon 20 Lip, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 13 Mar, 2008
Posty: 139
Skąd: z tłoka koło głowicy
Jacek masz racje, ze stopiem sprężania, ale to wchodzi w gre, kiedyś GTO robiąc projekt madafuckera (pamiętasz ?? 200 PS in da ABF frezował blok pod ten czujnik, sam się na tym opierałem w jakimś czasie, ale zostałem przy serii ABFa) (chodź wał nie jest kuty jak w 2E)

Osobiście jak myślisz na podniesieniu stopnia sprężania z 10,5 na 11,5? warto odrazu po obróbce głowy przy ostrzejszych wałkach pokusić się o to? czy wnioski bierzesz z teorii czy praktyki, na tej jednostce? (seria dolot bez ITB itd)


P.S. Toffic moim zdaniem bez wałków (które i tak w ABFie są niezłe) to nie będzie dopełnienie, albo iść na całość, albo przestać w odpowiem momencie ( na głowicy w ABFie z wałkami seria można przekroczyć lekko 180 PS, albo z wałkami obijac spokojnie o 200.......)



_________________
Projekt Ibizy zamkniety
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Narazie na testy Audi S4 B5 po paru modach :> Oceniajcie :)

viewtopic.php?f=98&t=42843
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Pon 20 Lip, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 19 Lip, 2009
Posty: 8
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf
LCQ napisał(a):
Jacek masz racje, ze stopiem sprężania, ale to wchodzi w gre, kiedyś GTO robiąc projekt madafuckera (pamiętasz ?? 200 PS in da ABF frezował blok pod ten czujnik, sam się na tym opierałem w jakimś czasie, ale zostałem przy serii ABFa) (chodź wał nie jest kuty jak w 2E)

Osobiście jak myślisz na podniesieniu stopnia sprężania z 10,5 na 11,5? warto odrazu po obróbce głowy przy ostrzejszych wałkach pokusić się o to? czy wnioski bierzesz z teorii czy praktyki, na tej jednostce? (seria dolot bez ITB itd)


P.S. Toffic moim zdaniem bez wałków (które i tak w ABFie są niezłe) to nie będzie dopełnienie, albo iść na całość, albo przestać w odpowiem momencie ( na głowicy w ABFie z wałkami seria można przekroczyć lekko 180 PS, albo z wałkami obijac spokojnie o 200.......)

po pierwsze: temat o 2E i o takiej glowie i wałkach pisałem
Po drugie: poruszasz temat Madafuckera, wiesz na 100% dlaczego była frezowana dziura w bloku?? Ja się domyślam:)
Po trzecie: co dla ciebie znaczy "kuty wał"?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Nie 26 Lip, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 26 Wrz, 2008
Posty: 32
Skąd: malnia
skrzynia jest krutka bo to syncro,

a głowica pg lub 9A? czy ABF? co da leprzy efekt? i z czym bedzie szybciej?
jak po takiej przeróbce wygląda sprawa rozrządu? pokrywa sie wszystko z orginałem?

nie chce swapować bo silnik mam po wymianie tłoków, pierscieni i panewek czyli po ogolnej kapitalce wiec mysle ze ok 160- 180 km (wolnossace) mozna by prubowac wykrecic



_________________
vw ponad wszystko
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Nie 26 Lip, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3369
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
einstein napisał(a):
mysle ze ok 160- 180 km (wolnossace) mozna by prubowac wykrecic

moze i da radę, ale pytanie czy jest sens kręcić ten śilnik, bo wydaje mi sie, że swap na jednostkę ABF lub jakiś 1.8t było by tańszym sposobem na osiągnięcie odpowiedniej mocy i momentu obrotowego



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Wto 28 Lip, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
einstein napisał(a):
skrzynia jest krutka bo to syncro,

a głowica pg lub 9A? czy ABF? co da leprzy efekt? i z czym bedzie szybciej?
jak po takiej przeróbce wygląda sprawa rozrządu? pokrywa sie wszystko z orginałem?

nie chce swapować bo silnik mam po wymianie tłoków, pierscieni i panewek czyli po ogolnej kapitalce wiec mysle ze ok 160- 180 km (wolnossace) mozna by prubowac wykrecic
hehe widac ze nie skumales wypowiedzi wczesniej,,, zmieniajac glowice na taka z 16v ( kr/pl/9a/abf) bedziesz musial zmienic tloki walek posredni rozrzad czyli lepiej swapowac jedyne co jest sensowne to go dmuchac ale to koszta 1xxxx pln



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: [passat b3] 2.0 8v 2E jak podkręcić silnik?
PostWysłany: Czw 27 Sie, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Cze, 2009
Posty: 7
Skąd: Zielonki k/Krakowa
Gadu-Gadu: 789491
Auto: GOLF III GTI Edition
ja mam silniczek po remoncie <w trakcie skladania> nowe pierścionki, nowe wszystkie panewki, i nową choineczkę na tulejach. splanowalem glowice o 2mm i czekam na wykres po dotarciu, w planach są też większe wtryski i wydajniejsza pompa lub walek

ach i zapomnialbym, dotarte zaworki i wypolerowane kanaly w glowicy, mam tez kolektor 4-2-1 ale narazie niezakladam

nie uzywamy Caps Locka i uzywamy opcje EDIT a nie piszemy jednego posta pod drugim
turpik


Offline
 Profil    789491
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe